frettenhouders op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

frettenhouders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 22:31

Omdat ik een fret heb,maar je er zo weinig over hoort,was ik benieuwd of er hier verder nog mensjes waren met fretten.
Alleen Xono weet,las ik toevallig in het prfiel,maar ik zie mezelf nog niet
4757 profielen lezen Haha!


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:36

Ik heb er 3, allemaal dames. Ze heten Zoƫ, Coco en Niecky, 1 wildkleur en 2 albinotjes. Supercute.

Goedgekeurd onderschrift :)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:45

Je had mij al gevonden zie ik Lachen
Inmiddels heb ik Rose in moeten laten slapen, begin deze week...ze had meerdere tumoren in haar buikje, en ik wilde de pijn voor zijn.
Voor Dino hebben we alweer een ander vriendinnetje, Dixie. We moeten nog even wennen aan elkaar (op zijn zachts uitgedrukt Knipoog), maar dat gaat vast lukken! Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:04

Wij hebben er 1 op de kinderboerderij en dat is meer als genoeg want ze stinken toch al zo lekker mij makt dat niet zoveel uit maar mijn ouders en broer wel denk ik!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:06

Laat me gokken, een stinkende fret. Waarschijnlijk een ongecastreerde man en/of veel blikvoer. Gaan ze ook lekker van meuren. Mijn dames stinken niet. Als je goed voer geeft en regelmatig het hok verschoont ruik je ze bijna niet.

Goedgekeurd onderschrift :)

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:09

Wij hebben er ook 2 gehad, een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje was wildkleur en vrouwtje albino. Hebben ze uiteindelijk weggedaan omdat ze een beetje onhandelbaar werden. We konden ze alleen maar op een kamer houden want onze hond wou ze opvreten. Eentje heeft een keer mijn zus dr vinger geperforeert en toen vonden we het zat en hebben ze weggedaan. Verder vind ik het hele leuke beesten maar stinken wel ontichelijk.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 07:09

Mijn vrouwtje ruiktnhelamaal niet,ze is gesteriliseerd en krijgt frettenvoer,
dan ruiken ze minder,vrouwtjes ruiken zowieso minder,en helemaal als ze zijn geholpen.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 08:41

nou het hok is altijd schoon want hij is zindelijk en het is een vrouwtje en krijgt 1 x per dag een beetje blikvoer

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 08:45

Dennis v m schreef:
nou het hok is altijd schoon want hij is zindelijk en het is een vrouwtje en krijgt 1 x per dag een beetje blikvoer

*proest* Schaaaaaaam je Dennis, heb je al eens aan de onderkant van deze fret gekeken Verward Dan kom je er toch overduidelijk achter dat het een mannetje is *LOL*

Daar zit een verhaal aan vast, maar dat kan ik nu even niet typen, omdat ik zo naar school moet. Ik typ het vanavond wel Lachen

En Billy, ja, je hebt gelijk, een ongecastreerd mannetje dat redelijk wat blikvoer krijgt (iets teveel eigenlijk). En het hok: wordt 3 keer per week schoon gemaakt, hij poept netjes in een kattenbak, die wordt dus 3 keer in de week gedaan en dan nog 2 keer in de week de rest van de kooi schoonmaken. Hij zit buiten in een redelijk groot hok (vind ik dan). Maar binnenkort krijgt ie een nieuw, veel groter hok Party!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 08:53

ow oeps again ik d8 toch echt dat het een vrouwtje was hoor en ik heb nog nooit zijn balletjes gezien eerlijk gezegd.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 18:38

Oke, het verhaal van onze "vrouwtjes"fret die veranderde in een mannetje *LOL*

We hadden een nieuwe fret gekregen op de kinderboerderij; een heel lief vrouwtje, een albino, alleen af en toe, met stoeien, an wilde ze nog wel eens je hand vastpakken en als je dan van schrik terug trok (reflex dus) tsja, dan had je krassen op je hand. Maar verder was het echt een schatje!
We hebben haar 2 maanden gehad ongeveer en toen werd er ingebroken op het terrein van de boerderij Boos! . We kwamen 's ochtends op het terrein en het slot was van het frettenhok afgebroken/gesloopt en de fret was weg Boos! Wij waren woest op degene die de fret had gestolen Wie steelt er nu een fret??

Een week later kwam Hugo (die ook bij de dierenambulance werkt) op de boerderij met een fret in zijn handen: "Kijk, hier is jullie fret, hij liep hier in de buurt rond". De beheerder heeft toen de fret dus aangenomen, zonder verder te kijken of het nou een mannetje of een vrouwtje was, bovendien heeft hij het niet zo op die dieren, dus wist ie volgens mij niet eens dat de gestolen fret een vrouwtje was. Frusty
Nou, je raadt het dus al, die nieuwe fret is een mannetje Haha! . Behoorlijk domme actie dus van de beheerder, maar ach, deze fret is ook hartstikke lief, verschrikkelijk lief zelfs Lovers

En ik hoop dat de nieuwe kooi er heel snel komt, samen met het nieuwe vriendje dat er dan bij komt Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, Amazonbot, bonnielau, DemiSisa, desi92, Drico, Eleeke, Facebook, GoogleAdsense, Josien_, Kimberley_, Kimmie25501, Maanon_, Mama3, Manou, Marocje, Melzazu, Molly1230, Moon_light94, Niobe, Pieke_Gwen, rien10, Rije, Schrompeltje, Selina, singa, Sokje_6, VenoSnorlax, YandexBot, zonnebloem18 en 236 bezoekers