Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Blue_Eyes

Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:23

Dat geldt niet alleen voor deze handeling, maar voor zo ongeveer alle dingen die je met een dier kunt doen. Ik ken paarden die altijd op stal staan en daar niet happy mee zijn, maar ik ken er ook eentje die je echt geen plezier doet met de hele dag op de wei. Honden die blij zijn om aangehaald en geknuffeld te worden en honden die liever weglopen dan een aai over hun kop te krijgen. En moet ik zo nog verdergaan? Dus dat vind ik wat... omslachtig.
Zoals gezegd: ik ben geen voorstander, ik vind het vies, wat mij betreft mocht het verboden worden. Maar om het dus dierenmishandeling te noemen... Mwah. Denk dat dat wat kort door de bocht is.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:35

Je vergelijkingen slaan kant noch wal, en het heeft dan ook niet zo een zin om daar tegen in te gaan.

Ik vind het ook niet zomaar dierenmishandeling te noemen. Het ligt aan de ezel zelf, elke ezel afzonderlijk, of het dierenmishandeling te noemen is.


Hier wordt er gezegd dat het geen dierenmishandeling is omdat het past. Zorgwekkend dat er geen rekening gehouden wordt met de mentale toestand.

Zo houd je geen dieren :r

Blue_Eyes

Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:36

Ik geloof niet dat het nut heeft om hierover in discussie te gaan. Wij praten volledig langs elkaar heen.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:38

Dit werd niet voor de eerste keer uitgezonden, heb het al eerder gezien. Maar als ik voor mezelf mag spreken, walgelijk... :n

Kedevr

Berichten: 701
Geregistreerd: 26-11-07
Woonplaats: Ergens in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:48

???? Heel vies en vreemd. Dat er mensen zijn die opgewonden van een ezel kunnen raken..
Maar ja in Vietnam eten ze honden in Frankrijk kikkerbilletjes..
Naar Spanje ga ik niet eens heen wil geen tourist zijn in een land die afschuwlijk met stieren omgaat.
En zo zijn er zoveel dingen die ik niet begrijp. Het lijkt wel of de wereld steeds gekker wordt :?

Alleen dode vissen drijven met de stroming mee.

no--a
Berichten: 690
Geregistreerd: 20-01-09

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:54

Tja ik denk dat iedereen hier op bokt (en op Nederland) wel zal zeggen dat het vies, raar, ongepast is. Maar waar je rekening mee moet houden is dat het een hele andere cultuur is daar. Als je dat gaat vergelijken met de onze dan is het net als appels met peren vergelijken, dus sja, wat wij raar vinden is daar heel gewoon.
Kan me goed voorstellen dat het voor de dieren vooral mentaal zal inslaan en niet fysiek, even goed niet fijn dus. Maar in hoeverre ze er last van zullen hebben vind ik moeilijk te bepalen. Weet daar op wetenschappelijk gebied verder vrij weinig van af.

Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:05

Ik vind het verwerpelijk en smerig, zeker omdat er kinderen bij betrokken zijn !

Maar ik vind het ook geen dierenmishandeling, ezel zal hiervan echt geen pijn ondervinden, denk dat ze de pootjes bij elkaar binnen om te voorkomen dat ze zich omdraait en die "kerels" recht in hun gezicht uitlacht om hun zielige kleine piemeltjes :))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:17

Ik vind het ook ranzig en smerig en verwerpelijk en belachelijk dat ze het kinderen leren.
Maar dat die ezel er last van heeft? Dat geloof ik niet, dat dier voelt het nauwelijks. Touwtje om de pootjes is gewoon voor de zekerheid, als een ezel wil slaat ie ook wel met 2 poten.
En het is dit, of meisjes van 12-14 jaar verkrachten en zwanger maken, dan liever een ezel.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:23

Tja anneliesdj, wat is er eigenlijk mis met het ouderwetse handwerk ;) ?
Of laten ze lekker op elkaar oefenen, kan er niemand zwanger raken ook :D

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:31

Niets maar goed, blijkbaar kan het daar niet.
Hebben jullie het einde gezien? Die ezel zit gewoon lekker mee te doen, zonder touwtje om de pootjes, alle ruimte om weg te lopen. Ik vind dat niet zielig hoor.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:34

Ik heb het helemaal niet gezien, heb geen TV, maar wellicht is het wel terug te kijken op Uitzendig Gemist morgen ?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:12

Ja het is nog wel te zien.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Anoniem

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:21

WAAROM?
Waarom hebben ze in hemelsnaam seks met een ezel? Werd dat ook uitgelegd?

Beest zal er geen lichamelijke last van hebben, zal zijn alsof je een worst in de gang gooit. Maar waarom?!?

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:27

HAhaha :+

Omdat de cultuur van mannen verwacht dat ze heel goed zijn in bed en wanneer ze hun vrouw trouwen moeten ze meteen spetterend indruk maken. Dat kan door oefenen bij een prutsmuts of bij een ezel, een ezel lacht je niet uit als het niet lukt, dus makkelijke keuze. Dat was wat aan het begin gezegd werd, later kwamen ze er ook mee dat het daar een traditie is dat je eerst seks hebt met een dier voor je een vrouw hebt.

Ik vond wel dat ze best respectvol praatten en omgingen met de ezel, dat had ik niet zo verwacht. Een van de mannen vergelijkt het ook met een soort verliefdheid en zei ook steeds dezelfde ezel te nemen.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Anoniem

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:33

Hmmmzzzz, op zich dus niet eens een heel onlogische of 'vieze' verklaring...
Echt een enorm cultuurverschil dus, waar wij van vinden dat het barbaars is, en dat zouden zij weer niet nappen omdat ze juist het beste met hun aanstaande vrouw voor hebben.
Best interessant.

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:35

Ja echt cultuurgebonden, is ook niets raars aan daar. Hij liep over straat en vroeg voorbijgangers ernaar, die praatten er allemaal heel open over, jaja, dat doen we hier :j
Ook de jonge vrouwen reageerden er heel normaal op, vonden het eerder vreemd dat hij er zoveel intresse in had.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Anoniem

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:38

Tja, waarom zouden ze er niet open over zijn als het daar normaal is. Dat zijn 'wij' ook over bv softdrugsgebruik, en dat is in andere landen weer echt verwerpelijk.


anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:39

Nouja, je zou verwachten dat de vrouwen er niet over willen praten of het ontkennen ofzo, dat het een soort geheim is.
Zo open daar over die ezels gepraat wordt, zo open is NL nog niet over softdrugs hoor.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:44

Ik vind het niet zo vreemd dat de vrouwen er ook open over zijn. Het is daar dus normaal, en misschien zijn ze er ook wel een soort van trots op dat hun mannen zo 'voorzichtig' met de vrouwen zijn dat ze het meteen 'goed' willen kunnen bij hun vrouw...

OK, ander voorbeeld dan softdrugs. Koeien melken. Misschien is er ook wel en cultuur die het barbaars vindt om aan een koe haar uier te zitten, laat staan te drinken wat er uit komt :D

Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:46

anneliesdj schreef:
Ja echt cultuurgebonden, is ook niets raars aan daar. Hij liep over straat en vroeg voorbijgangers ernaar, die praatten er allemaal heel open over, jaja, dat doen we hier :j
Ook de jonge vrouwen reageerden er heel normaal op, vonden het eerder vreemd dat hij er zoveel intresse in had.


Ken zo wel nog een flauw mopje:

Een man stort met zijn vliegtuigje neer in de woestijn. Hij heeft genoeg eten en drinken mee, maar na een paar dagen krijgt hij toch wel heel erg behoefte aan sex.
Hij vangt een ezel, doet zijn broek naar beneden... loopt die ezel weg! Zo gaat het een paar dagen en telkens loopt het ezeltje weg.

Op een dag stort er bij toeval nog vliegtuigje neer ..
De man rent er heen en redt de beeldschone jonge vrouw die er in zit. De vrouw ligt in de armen van de man en is zo blij dat ze gered is dat ze zegt alles voor hem te willen doen. Waarop de man antwoordt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil je misschien mijn ezeltje even vasthouden ? " :+

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Tat_jana

Berichten: 6090
Geregistreerd: 04-04-07
Woonplaats: Koog aan de zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 02:09

Tja buiten dat ik het een erg smerig idee vindt zal zielig wel mee vallen.. De ezels zullen weinig merken van een menselijk pieliewielie...
Vindt het eerder zielig voor de kereltjes die denken dat het normaal is :+

Hahahaha die mop hierboven is prachtig :)) vermakelijk zo laat in de nacht :))

~~~~ Milan Maxim ~~~~
Bevallen :D Milan & Jorrit <3

druppeltje

Berichten: 1923
Geregistreerd: 04-09-06

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 06:25

Ik heb het ook gezien, echt smerig. Ik vond het wel vreemd dat die ene man zei :"Volwassen ezels voelen geen pijn. ". Toen vroeg ik me dus af of het soms een stuk minder aardig gaat dan dat ze nu lieten zien en of iedereen dat zo vond. Maar er werd verder niet op ingegaan helaas.

Verder als vrouw zijnde lijkt het me ontzettend smerig om te weten dat 'hij' in een ezel heeft gehangen, brrrrrr. Dat zal de cultuur wel zijn.

[o]

anne3000

Berichten: 678
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Lattrop

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 06:36

Echt heel smerig. Ze kunnen ook mooi soa's aan elkaar doorgeven als ze t zelfde ezeltje gebruiken. Had dit bij, ik geloof metropolis, ook gezien met kippen. Lekker ziek ben je dan, dat zoveel behoefte hebt. Ze lopen gewoon nog jaren achter in hun doen en laten. Lijken wel oerbewoners.

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Spuiten en slikken: Sex met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 06:54

Vjestagirl @ [NM] Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

vorig jaar was er ook al zoiets in 't nieuws.
Of 't echt problemen met zich mee brengt? Ik weet 't niet..

anne3000, dat vind ik wel een beetje raar om te zeggen hoor. Vooral heel erg kort door de bocht.
In Nederland zijn er mensen die sex met dieren hebben voor 't plezier. En dat zijn dan niet alleen ezels, maar ook kleinere dieren (die er wél lichameljk last van hebben).

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:59

anne3000 schreef:
Echt heel smerig. Ze kunnen ook mooi soa's aan elkaar doorgeven als ze t zelfde ezeltje gebruiken.


Lees voor ezel h0er, en niemand heeft er meer problemen mee...
8-)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers