'sochtends gaan s'avonds weer willen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

'sochtends gaan s'avonds weer willen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 09:20

Ja misschien een beetje een stom probleem,maar dit heb ik dus vaak in het weekend.(of als ik vrij ben)

Dan wil ik s'ochtends meteen naar Michelle,maar als ik dan terug ben,dan zit ik haast te popelen om s'avonds weer te gaan.

Áls ik s'avonds ga,dan heb ik heel de dag zoiets van: ik wil nu.

Vandaag heb ik dat dus ook,ik kan nu gaan lekker zonnetje,maar om 1uur komen m'n opa en oma op visite(was gister jarig)
Vanmiddag is er ietsje meer bewolking voorspeld en een kleine kans op een bui,maar ik weet dus zeker dat als ik nu al ga,ik vanavond weer de kriebels krijg..

Jullie zullen vast wel denken wat een zeikerd,is misschien ook zo,maar ja ik vroeg me af of meer mensen dit hebben Knipoog


pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:00

Ik heb eerder nu geen zin , en vanmiddag ook nog niet , maar dan ga ik toch natuurlijk , en krijg vervolgens een bui op m'n hoofd , typisch wat voor mij... Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 10:09

Haha,nou lekker is dat zeg Tong uitsteken

Wat wel typisch is is dat ik een paar jaar geleden bijna nooit zin had,ik verwaarloosde michelle een beetje( ik had wel een paar vriendinnen die kwamen hoor) Dan kwam ik weer een dag en dan weer een week niet.
Natuurlijk een beetje stom,want waarom heb ik dan ingodsnaam een pony?
Maar goed,ik was jong en ik ben gaan inzien dat het zo absoluut niet kan!
Want stel je voor,ze komt te overlijden,dan zou ik toch m'n leven lang met een schuldgevoel zitten,niet dan?

M'n hele instelling is nu veranderd en ik ga graag naar Michelle,ik zit vaak al te popelen om te gaan!
Misschien komt het omdat ze al wat ouder wordt,en de kans dat ze wat krijgt groter wordt,ik weet het niet.

Gister kon ik niet want ik moest werken,en s'avonds visite,dan vind ik dat ECHT jammer en dan wil ik nu ook extra graag.

Het lijkt haast wel of ik obsessed ben ofzo.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:12

Ik vind het ook altijd heerlijk om naar Lois te gaan. In het week-eind ga ik meestal 2 keer. 's Avonds voordat de stal sluit scheur ik altijd nog eventjes naar stal. Heerlijk want dan is het zo rustig, alleen het geluid van de paarden.

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:28

Ik ga toch al zeker 3 x op een dag : 's ochtends om te voeren + buitenzetten , 's middags om te rijden , mesten , enz. , en 's avonds binnenhalen en laatste voertje.

DAT vind ik wel leuk , alleen het rijden eigenlijk niet echt , daar heb ik nu ook geen zin in.....
Tja ik moet toch maar weer een flauw buitenritje gaan maken , en WEER nieuwe stukjes deken knippen voor achterin m'n hoefschoentjes omdat die K U T - hond van iemand hier op stal ze elke keer weghaalt , onderpist en in de mesthoop gooit Boos!

Dus moet ik weer nieuwe maken , en hopen dat de nieuwe goed blijven zitten zodat ik ze niet onderweg verlies , dus kan niet ver eigenlijk voor het geval dat.....

Ik ben wel van plan om een flink ritje richting Rockanje te maken vandaag hoor , maar wat ik wil (en Rena ook) komt er toch niet van op deze manier : heerlijke lange stukken relaxed galopperen en een goede spring- / dressuurtraining met alles erop en eraan......

Grrrr .
Altijd maar datzelfde gehobbel Scheve mond

Maar misschien heb ik binnenkort een oplossing hiervoor Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 10:37

Ja dat is dan weer wel zo..jij moet ze zelf binnen en buiten zetten enzo,dat heb ik natuurlijk niet,en zowel dan zou ik nu allang op een andere stal staan Tong uitsteken

Wat een gedoe toch elke keer he ,met die hoeven enzo!
EN dan die hond,is dat die hond die rondliep toen ik er ook was?
Lijkt me echt vreselijk hoor,ik zou vragen of ze 'm aangelijnt houdt,want dit kan toch zo niet,dat beest verziekt JOUW spullen!
Heb je trouwens geen kast dan waar je ze inlegt? Of is het juist zo dat als je ermee bezig bent hij ze pakt?Ik zou er de schijtziekte van krijgen zo.

Kan je trouwens niet een keer zonder die schoenen naar buiten en dat je dan zorgt dat je in de berm blijft? Of slijten ze dan nog erg?
En speciaal beslag?(waarschijnlijk heb je zelf al vanalles bedacht)

Vertel over je nieuwe oplossing??? Knipoog


pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 11:26

Ik rij ook regelmatig zonder de schoentjes natuurlijk , dat kan best.
Maar eigenlijk niet zover omdat ik niet te snel die hoeven wil laten slijten , en met schoentjes kan ik overal rijden , zonder schoentjes zal het eigenlijk op de weg moeten want die scherpe stenen die her en der in de berm liggen om kuilen te dichten enzo die lijken me ook niet prettig in een straal Lachen Om over de bermen zelf nog maar te zwijgen Haha!

Ik krijg van de week een stukje neopreen thuisgestuurd , dan kan ik m'n hoefschoentjes weer voluit gebruiken gelukkig !

Zelfde hondje ja , leuk beest hoor , maar niet als hij m'n spullen pakt , verpist en bovendien in de wei scheit ...... grrr.

Heb al een paar keer gezegd dat ik het smerig en niet normaal vind , maar ze lacht er maar een beetje om...tja ik kan natuurlijk ook niet verbieden om die hond mee te nemem , of zeggen dat ze 'm vast moet leggen , ik heb daar natuurlijk niks over te vertellen.

Staleigenaren ergeren zich er ook aan maar zeggen er niks van.
Tja.

Ik ga zo eten en maar weer het inmiddels klein wordende dekentje te lijf voor nieuwe lapjes , en dan maar naar Rockanje.

Als de bermen langs het hele eind van de Rietdijk niet te nat zijn zit er nog wel een bescheiden galopje in denk ik Lachen

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 11:29

Nee leg ze niet in de kast , die dingen zijn nat en modderig (en soms zit er hondestront onder dus ;-( ) dus ik zet ze te drogen voor m'n kast achterin de schuur , waar het hele beest sowieso al niks te zoeken heeft eigenlijk.
M'n kast staat nog achter een muurtje ook die de schuur bijna in tweeen deelt , haar kast staat aan de andere kant.

Vonochtend zette ik Rena in de wei en stond dus haast in de stront Boos!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 11:34

He bah...als dit nog vaker gaat gebeuren zou ik toch echt met de stal eigenaren gaan praten dat ze daar een regeltje voor gaan maken ofzo,hebben meerdere mensen dit probleem?

Die hond moet gewoon vaststaan,bij ons doen ze dat ook altijd met die honden(er komt er maar eentje) en hij poept gelukkig NOOIT in de stal of ergens waar je erop kunt staan.
Ze laat 'm ook eerst uit.. en dat vind ik eigenlijk wel normaal..zo hoort het ook,niet je hond meenemen,met de bedoeling dat ie daar wel in de wei "kakt".
Pfff..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Moonlight17, rien10, Schrompeltje, sterregoud, tienus63, Vagabondo, vilheide en 20 bezoekers