Jee ik heb ze eindelijk gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 15:10

Ik had ontzettend hard gewerkt voor m'n studie de afgelopen week, lange nachten gemaakt, gister eerst lekker uitgeslapen Gaaaap en toen naar de ruitersportzaak: spend money! }>

Ik heb eindelijk die Eskadron transportbeschermers gekocht die ik al heel lang wilde hebben. Ze zijn zo achterlijk duur, en tja het kon er natuurlijk eigenlijk niet af maar dan maar een weekje brood met pindakaas...
Ik deed ze altijd nog gewoon met een stalbandage en een paar springschoenen op de vrachtwagen, maar mn Nescio had nog wel eens wat wondjes op z'n achterknieën dus nu heb ik ze die daar ook overheen gaan.
Ze zijn lekker met zacht spul gevoerd, heel stevig én mooi van de buitenkant, en sluiten dus heel hoog, en vallen ook goed over de kroonrand.
Gisteravond naar les dus ze konden gelijk om. Was nu na afloop ook lekker snel want hoefde niet te rollen met die bandages.

OK dit interesseert niemand maar ik moest het ff kwijt, ik ben er echt superblij mee!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 15:15

Die hebben wij ook.
Zijn echt superfijn.We gebruiken ze alleen bijna nooit, Ling gaat niet echt vaak op de trailer.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 15:23

Ik ben ook altijd blij met nieuwe spulletjes hoor!
Scheelt inderdaad veel tijd, lijkt me heel makkelijk. Ik heb nu ook 3-in-1 beschermers van Maaike klaarliggen voor als IJsco op de trailer moet.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 19:20

Ja heerlijk voor je als je iets hebt gekocht wat je graag wilt hebben!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:35

ja leuheuk ik wil ook wel geld uitgeven.is wel gaaf zulke transportbeschermers,maar goed tink hoeft toch niet vervoerd.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 23:27

Ja, eigenlijk waardeer je het veel meer als je het niet allemaal maar zo kunt kopen vind ik. Ik wilde deze echt al onwijs lang hebben. Nescio staat 1 of 2 keer in de week 2 uur heen en dan weer terug dus 4 uur in totaal op de vrachtwagen. Hij reist op zich best makkelijk, en ach, zonder kniebescherming ging het ook wel, maar ik vond dat hij (en ik!) het echt wel verdiend had.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 23:37

Precies, je moet jezelf zo nu en dan even verwennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 00:04

Een bakje Haägen-dasz werkt ook wel, maar ihkv me kilo's nu maar ff niet Haha!
Dan maar liever naar de ruitersportzaak, paard blij, ik blij, wat wil je nog meer?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 07:43

Bakje ijs is goedkoper!
Bij hetzelfde effect zou ik volgende keer maar voor het ijs gaan Haha!
O nee, paard dan niet blij, en kilo's juist weer wel. Party!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:39

die wilde ik ook heel graag, elke keer als ik in Hyporama kwam even ernaar toe lopen...maar toch heb ik het niet gedaan. En dan even stiekum mijn moeder aankijken, maar die trapt er niet in, ze rent dan snel de andere kant op Boos! dan maar even verder sparen... Frusty