Tiko nu al een zomerdeken op doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Tiko nu al een zomerdeken op doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 19:57

Hallo,

We willen Tiko dit jaar toch maar geen teddybeer laten worden. we willen eerst proberen om zijn vacht zoveel mogelijk tegen te houden met dekens, wmocht dit niet voldoende lukken, willen we hem scheren.
Nu raakt ie op dit moment zijn zomervacht opeens heel erg snel kwijt. Kunnen we dan nu al een zomerdekentje op doen om zijn vacht tegen te houden, of is dit erg vroeg?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:52

Een zomerdekentje kan denk ik al wel. Maar zelf vind ik het altijd wel zielig als ze nu al een winterdeken ophebben. Ik begin er nooit zo heel vroeg mee. Maar als jou paard vroeg in het jaar haar aanmaakt zou ik er niet te lang mee wachten.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:58

het is nu echt nog niet koud hoor! Ik wacht nog een paar weekjes, en dan een zomerdeken op! Een winterdeken moet ik nog kopen want mijn oude is kapot, maar dat doe ik zo laat mogelijk, anders stan ze wel heel lang onder een deken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:13

Het is heel erg per paard verschillend. Mijn paard staat al 4 weken met een zomerdek op. Wanneer het straks overdag kouder wordt gaat er een dun winterdekje op.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:34

Pinky heeft sinds een kleine week een zomerdek/regendek (ongevoerd) op.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 23:35

Ducotjuh: het gaat mij er nu ook niet om of hij het koud heeft of niet, maar dat we willen voorkomen dat hij weer een gigantisch dikke vacht krijgt. En hij zweet er iig niet onder.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:09

als hij nu al begint met zomervacht verliezen zou ik t wel doen.
enja dat ze zolang met hun deken opstaan, als jij vaak zat komt dan kan die deken er ook genoeg af.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, joyce83, rocky_1995, Sjors050, su72, Toffeltje en 137 bezoekers