Voor het eerst op Imatador gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Voor het eerst op Imatador gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 22:14

Wauw!!!!
Na al die spannende weken mocht ik vandaag voor het eerst weer rijden...of liever gezegd: erop zitten.
Een paar rondjes gestapt en een paar rondjes gedraafd, aan een lange teugel, het stelde nog niks voor, maar ik was blij, blij, blij! Hij was loepzuiver.
Dat had ik 4 weken geleden nog niet durven dromen, ik zie me nog staan....in laten slapen, of voor die 10 % gaan??? het klonk zo verdomde weinig hoopvol, 10%. Ik zie hem nog staan, wat had hij een pijn, stond er sipjes bij.
En wat kun je dan blij zijn met een paar rondjes lange teugel...heb 'm helemaal plat geknuffeld Lovers

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:38

Oooh wat geweldig! En inderdaad wat zul jij blij zijn! Zo zie je maar weer dat het lot heel anders kan zijn dan er wordt gedacht. Het is je in ieder geval van harte gegunt!

Gefeliciflapstaart en geef 'm ook maar een knuffel van mij! Lovers

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:40

Wat voelt dat ontzettend lekker he?
Fijn voor je dat het zo goed gaat.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 08:40

gaaf!!!!!!! wat onwijs cool voor je! oooh nou ben ik extra benieuwd naar 'm op paard en koets!!!
Als ik het goed is heb ik 5 shows dus ik zie je dan vast wel rijden!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:24

Echt super voor je! Wat kan een mens zich dan gelukkig voelen hè?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 10:50

Het mooie was ook dat hij zelf echt zo trots leek. Hij was al dolblij dat ik met het zadel aankwam en vervolgens passageerde hij de bak in....wat ik nog wat teveel van het goede vond.
Maar daar ging ie hoor: oortjes erop, hij liet een paar keer van zich horen. Na een kwartier ben ik gestopt, ging de bak uit, stopte even om met Bob te praten en toen keek Iem echt zo rond, met van de heldere oogjes, oortjes alert...echt zo van...tadaaaaaa!!!! Tsja...toen ben ik hem toch maar even om de hals gevlogen, van bovenaf Haha! Stoer ding!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:57

O, wat moeten jullie dan blij zijn geweest!
En gelijk heeft imie als hij zo trots keek! Daar mag je ook best trots op zijn! Haha! Knipoog
Nog heeeel veel succes en plezier met hem hoor! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 15:09

Het zijn juist die kleine dingetjes die het doen he! Super!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 15:41

Super!!!Echt te gek!!!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 16:52

Lekker he, Suzanne, om er weer op te zitten. Je merkt gewoon dat het je paard goed doet.
Toen ik pas weer mocht opbouwen, was Fitz ook helemaal door het dolle.

Maar denk er aan, niet te fanatiek worden Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 17:47

Juist Fitz!!! Het was alweer lastig. Net alweer langer dan een half uur gereden, terwijl ik pas 20 min zou gaan. Frusty

Het stomme is....ik zou echt nog op de blote knietjes moeten liggen en de hemel danken .
Maar dat gevoel slijt ook weer en dan ga je als vanzelf weer door, met in mijn achterhoofd het trainingsweekend waar ik zo'n zin in heb, maar wat gewoon onmogelijk is, omdat het volgende week al is.
Hij mag alleen nog vwnw en dat heb ik dan ook gedaan, maar wilde wel meteen tempocontrole en wat losser in de kaak. Frusty Slim is anders. Gelukkig kwam Bob me weer met beide voeten op de grond zetten met het vriendelijke, doch dringende verzoek of ik niet eens moest gaan uitstappen. Braaf geluisterd ipv te sputteren zoals anders. Imi heeft een maand niks gedaan.....ik MAG gewoon niet teveel vragen....help me maar herinneren.

Maar inderdaad...Iem eet zijn brok weer meteen op, hij is weer vrolijker, hij is helemaal enthousiast.

Groetjes Suzanne