Werken bij Brooke Hospital...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 14:59

als vrijwilliger oid? Zou dat mogelijk zijn? Ik kreeg bij de aflevering van pony expresse echt tranen in mn ogen. En vroeg me direct af... zou je, net als bij het rode kruis oid.. ook bij Brooke Hospital aan het werk kunnen? Dat lijkt me zulk dankbaar werk! Ook moeilijk natuurlijk, maar toch...

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 17:07

Ik denk het wel.
Zij kunnen natuurlijk altijd wel extra mensen gebruiken.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:11

Ik moest ook verschikkelijk huilen... Huilen Huilen
Mijn zus en ik kwamen allebei tegelijk naar beneden (TV op Slaapkamer) na ponyexpress met tranen in onze ogen.....
Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:41

Dat is een veel gestelde vraag. Heel erg veel mensen zouden dat willen, maar je kan niet werken bij Brooke Hospital. 1 van hun sterkste punten is dat ze alleen maar artsen uit hun eigen land laten werken. Zoals in Pakistan alleen maar met Pakistaanse artsen. Dit doen ze omdat ze dezelfde taal spreken en dezelfde cultuur hebben. Je begrijpt elkaar beter, plus dat de drempel niet zo groot is voor de eigenaren, want een westerling is toch "vreemd". Brooke heeft dus echt veel meer aan donaties. Wel lief dat je dat zou willen.

[img]../upload/268/billen_ezel_wond.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marieke op 2001-06-04 18:41 ]</font>

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 10:16

Laura,

Vera attendeerde mij erop dat Brooke Hospital in Nederland misschien wel heel erg staan te springen op vrijwilligers. Dat weet ik niet, dat zou je aan Brooke moeten vragen! Daar had ik even niet aan gedacht! Ik heb zo snel even niet het nr bij de hand, maar via http://www.brooke.nl kan je wel aan het tel nr komen.