Open dag Manege "De Delft"in Assendelft

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Open dag Manege "De Delft"in Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 12:30

Zondag 15 speptember is het weer zover, de open dag van manege "De Delft" in Assendelft. Ik loop daar denk ik zo'n beetje de hele dag rond. Er gaat een meisje meedoen op Berdientje met de shetlanderrace. Ik weet niet of er nog mensen heen gaan. Als er nog mensen heen gaan: zeg het misschien dat we kunnen meeten!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 14:23

Ik ga waarschijnlijk ook heen. Weet alleen nog niet hoe laat. Is er eigenlijk ook 'n markt ofzo? Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 14:30

Volgens mij staan er een paar kraampjes van ruitersportzaken... alhoewel, twee van welke er altijd staan zijn ermee gekapt... Berdientje doe mee aan de shetlanderrace, en de eerste ronde begint om 10 voor 2. Het is in de binnenbak, dus als je een bonte Shetlander ziet die Berdientje genoemd word, loop ik er vast ergens in de buurt Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:02

Ik heb Berdientje gezien Vingers aflikken Kwijl (en haar ruitertje, die eraf gekletterd was Haha!), maar zag nergens iemand die jij kon zijn Verdrietig

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 21:12

Ja, arm kind, was flink geschrokken, er was ook nog een pony over haar heen gelopen. Was je er helemaal tot het eind? Want er was aan het eind ook nog (een) brand(je).

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:33

Ik wist wel dat er 'n brand was, maar ik had 'm niet gezien.
Ik heb niet gezien dat er 'n pony overheen was gelopen, was 'n zootje. Degene die eerste was geworden had ook haar pony over haar heen gekregen, met z'n hoef tegen haar kaak aan Frusty

En wat sprongen die paarden hoog he? Bloos

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:42

En wie heeft de fantastische pony bingo gewonnen ?? toch niet weer zo´n familie met een paardenverstand van nul komma nul???

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:55

Nou ik geloof 't wel, het was 'n klein blond meisje. Tsja, aan de ene kant is zo'n prijs toch niet echt 'n fantastisch idee...

Ik verzorg 'n shet waarvan gezegd wordt dat hij daar gewonnen is, wordt door zijn eigenaars niet meer naar omgekeken en die boer waar hij nu staat boeit 't ook allemaal niet Huilen (Ja, 't geld wat hij ermee kan verdienen op rommelmarkten enz. met die ponyritjes, maar hij bezuinigd wel op zoveel mogelijk bijv. hoefsmid en wormenspuiten Frusty )

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:07

Ik ken ook een paar meiden die al jaren bezig waren met paarden die wonnen maar verder is die prijs een spiegelbeeld van het verstand van Ron van Eerden!!!!

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 09:42

Haha, scherpe opmerking!
ik ben het volkomen met je eens dat zo'n prijs niet van deze tijd is. Zo'n pony wordt over het algemeen weer doorverkocht naar een handelaar. Hoeveel kans heeft zo'n beestje nou? Het zou verboden moeten worden? (is het niet verboden......?)