paar leuke...en paar klote berichten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

paar leuke...en paar klote berichten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 20:42

eerst mijn leuke berichten:ik heb gister voor het eerst op mijn jonge paard gezeten,met zadel!!!om op te vreten,wat een schatje!!! Vork
morgen ga ik met mijn oude pony springen(jaja,ze kan het nog steeds Haha! ze is 1.30 hoog,maar springt met veeeeeeeeeeeeel ruimte 1.15 Cool )

mn vervelende bericht...:er was in de nieuwe bit een stukje over de achal tekener(naam???)die overleden is,aan verschrompelde nieren...het verhaal kwam erop neer dat hij vermagerde en geen ruwvoer meer wou eten...in dezelfde bit stond ook een ingezonden brief van iemand bij ons op stal...dit paard (genaamd P.) had gebitsproblemen...werd gedacht Huilen
nu zijn ze er vandaag achter gekomen dat ook dit paard,P.dus,lijd aan verschrompelende nieren...oftewel:zijn levensduur is waarschijnlijk tot halverwege de winter...en zeker niet meer dan een klein jaar...
het is zo in en in triest,dat zulke dingen nog zo onbekend zijn...

oja,dan ook nog een gewoon vraagje:wie leest de bit?en heeft het interview met Ulla Salzgeber al gelezen???
"ik ga winnen in Jerez" en "een aantal jaar geleden heeft Rusty een zwaar ongeluk gehad,zijn aders opengehaald en bijna doodgebloed...17 dagen later liep Ulla over een wedstrijd-terrein,met rijkleding aan,wat vragen uitlokte als:waarom ben jij hier??,wat weer als antwoord kreeg:ik kom rijden natuurlijk!,met wie dan??,met Rusty!,maar die was toch doodgebloed??,tja,dat mochten ze willen!"
sorry voor de Ulla-fans,maar ik vind dit ronduit onbeschofte,arrogante en egocentrische opmerkingen,oja,hier nog 1:Ulla moest voor een junior een paard zoeken,ze zag bij een handelaar een lelijk groot paard staan,maar ging erop zitten,en dacht bij zichzelf:"de junior kan fluiten naar dit paard,ik koop hem lekker zelf..."nou,sorry,maar wat vinden jullie daar nou van?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:47

heb het interview met Ulla niet gelezen. Ze kan het zich kennelijk permitteren dat soort dingen te zeggen (nr 1 toch?). Wel erg kinderachtig, maar goed, ze gaat vanzelf op d'r bekkie!
Die Akhal Teke is heel plotseling overleden, dat is allemaal heel snel gegaan. Het is natuurlijk niet leuk te horen dat dat paardje het ook heeft, maar daar kan iig nog afscheid van genomen worden. Hoewel ik het persoonlijk na een week wel gezien had. Daarna was (en is helaas) het wel zwaar, maar je gaat met lood in je schoenen naar stal, en daar loop je constant mee, want het beest is eigenlijk op. Dat was op dat moment het zwaarste, later werd het anders.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 20:55

wel nee,Ulla staat 5de...

uhm,ff duidelijkheid over die akhal teke,en dit diertje:het is inderdaad fijn voor het afscheid...maar wat bedoel jij met:ik had het na een week al gezien?ow w8,ik vat hem al!ja,het is niet mijn paard,maar ik vind het al heel erg!!!echt...je ziet hem wegkwijnen zeg maar...(het is dat ie blijft lopen enzo,maar anders:x)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 08:38

Jouw jonge paard was toch 1,5? Lekker bezig hoor, ik zou wat rustiger over Ulla Salzgeber doen.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 10:30

mijn jonkie is 2,6 jaar nu.en dat van Ulla is mijn mening,en ik vroeg naar jullie meningen!dus waarom zou ik mijn mening moeten minderen,omdat bepaalde mensen het daar niet mee eens zijn?dat het arrogant is om te zeggen dat je gaat winnen,dat snap jij toch ook wel?en als je een paard gaat zoeken voor iemand,en hem snel zelf koopt,omdat je jezelf weer in the picture wilt rijden,nou sorry,daar heb ik geen goede woorden voor!ene,ik heb het verder niet over hoe Ulla als persoon is,maar dit kwam gewoon enorm arrogant en egocentrisch op mij over.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:41

2,6 jaar? en je hebt erop gereden? vind het nog erg vroeg, maar dat is mijn mening.
Verder stond in de hoefslag ook een interview (ik krijg de bit niet) en daar komt ze aardig op mij over. Ik denk overigens dat de interviewer ook veel kan "veranderen" en dingen een beetje kan verdraaien.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:46

Ik was in de war met iemand anders, overigens vind ik dat je zelf ook wel aardig arrogant overkomt. Nalezen op spelfouten kan ook geen kwaad net als volledige zinnen schrijven. Verder heb ik het interview niet gelezen en kan er dus niets over zeggen.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 19:52

nee,tuurlijk niet gereden:Ohallo,ik heb ook wel wat hersens hoor:))nee,ik heb er een rondje op gezeten!enne,lielle,waaruit maak jij op dat ik arrogant zou zijn?ben benieuwt!ken er namelijk meer,die dat denken zonder mij te kennen:)stuur je me een pb'tje?

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:02

Nou, met 2,5 jaar erop zitten vind ik persoonlijk ook veel te vroeg. Je zit er tenslotte wel op, en ik neem aan dat je niet zonder enige "voorbereiding" (longeren?) erop gaat. Dat vind ik veel te vroeg. Begin er toch lekker mee als ie 3 is!