soraya heeft een ongelukje gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

soraya heeft een ongelukje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 01:40

kom ik aan op stal(ik had les) zegt de stalhouder ineens ja die van jullie is door de draad gegaan. dus wij hoe kan dat nou wat ze doet dat nooit. dit is er ong gebeurt: iemand waar maar mijn pony in de wei staat (staan 2 aan 2) had haar paard eruit gehaald en had maar 1 draad dicht gedaan inplaats van allebei. (ze waren al druk in de wei zei ze Frusty ) dus was ze over de draad gesprongen en was blijven hangen dus draad door midden, ze was over het pas van ong 1 meter breed zo gelijk in de andere wei aan de overkant beland. dus soraya was helemaal in paniek en heel hard galopperen, en uit die wei is ze dus ook uitgegaan op een of andere manier, en is toen heel hard (over ong 200m stenen pad) in galop naar de stal gerend, iemand die ze zag aankomen snel het draad voor het hek gedaan want anders kon ze op de weg. hun allemaal proberen haar te laten stoppen of zachter te laten gaan, maar nee hoor. ze kon ook niet veel zien want de zon scheen recht in haar ogen, Maar toen zag ze ineens de ingang van de stal en wilde daar in gaan maar die bocht was veel te scherp, en ze gleed zo op haar zij over het erf heen . ze was toen nog meer in paniek en stond helemaal te trillen en zweten, dus hun haar in de stal gezet na een tijdje.(toen kwamen wij eraan) ik had haar benen en schouder afgespoeld, ze heeft een wond bij haar oksel en is helemaal dik daar, ze heeft op haar knie een schaaf wond en op haar onderbeen ook, bij die pees.op haar bovenbeen heeft ze ook een schaafwond(en is helemaal dik), op haar borst zitten strepen van de draad, op haar nek heeft ze een bult zitten, en op haar schouder heeft ze een heele groote buld en een wond! , ze loopt gelukkig niet kreupel, ik heb ook nog even met haar gestapt. als het morgen nog zo is dan komt de dierenarts
dus dat was even schrikken op stal.


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 08:49

lijkt me idd heel erg schrikken!
Hopelijk geneest alles goed!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 08:53

Sjee dat is mooi minder!
Maar wat vreemd dat die stalhouder jedan niet even belt. Voor hetzelfde geld was je pas s avonds ofzo van plan te komen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 09:52

hij wist denk ik al dat we kwamen, ik zou les hebben om half negen en rond half 8 was het gebeurt, ik denk ook wel dat hij nog gebeld zou hebben , maar dat hij eerst ook de andere paarden binnen wilde zetten.hij zou vannacht rond 2 uur ook nog even in de stallen gaan kijken hoe het er mee was, ik ga straks kijken en hopelijk gaat het wat beter, maar ik denk wel dat ze wat stijfjes zal zijn en dat die wonden best dik zijn, dan bel ik gewoon even de dierenarts

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=4234 KLIK HIER OP !!!!
MIJN PROFIEL IS VERNIEUWD!!!!! VEEL FOTO'S


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, amaniblauw, Bielsje, Char_elle, Dartel, DeGelukkige4, Mar_M, Mnoonn, schumiegirl en 167 bezoekers