Kledingvraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Kledingvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 18:21

Oké na hopeloos lang zoeken richt ik mij tot jullie in de hoop dat jullie iets weten: ik heb nu al verschillende steden afgezocht op zoek naar een stropdas voor vrouwen. Ik ben mijn mantelpakje beu, en ik geef de komende maanden zo ongeveer 6 presentaties en wil er eens niet uitzien als een oude tut, maar gewoon wat meer naar mijn leeftijd, wat vlotter. Nou had ik een meisje zien lopen met een nette donkerblauwe broek, mooie blouse erop en een donkerblauw met witte stropdas, en het stond echt super leuk. En ik kan ze echt nergens vinden, vorig jaar zag je ze nog wel, maar nu. Iemand een idee? Ik zag bij de V&D ook stropdassen, maar dat waren van die lelijke katoenachtige dingen, en maar in 1 kleur. Weet iemand misschien waar ze die hebben?

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...



batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:32

Tie Rack? Heb de winkels al lang niet gezien, misschien bestaan ze niet meer, maar ik kon daar altijd leuke dingen vinden!
Anders misschien online op engelse kledingsites? Het is daar heel normaal om als vrouw met een stropdas te lopen..

Succes!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:35

In de Neckerman of wehkamp hadden ze blousen met stropdassen(gestreept) echt superleuk!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:42

Bij h&m zag ik ze ook laatst hangen....

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 21:56

Thanx! Ga even de catalogussen even doorspitten! Veel makkelijker dan shoppen

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, afkepieteke, Anoukjuuuhh, C_estmoi, ChanelR, chinnie, Dobby91, Evito_06, gerbilGizmo, Jade91, janneke_S, jojoleinee, Kayleigh__, Kimberley_, Patriesje, Polarize, Sintara, YandexBot en 75 bezoekers