Schaduw account

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
happy worker
Berichten: 213
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: neeeederland

Schaduw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 12:00

Bij WEG stond een reactie van een moddie waarin in dit geval Troef werd aangesproken op zijn/haar schaduwaccount. Dat vind ik niet zo netjes. In dit geval maakte het niet uit omdat de schaduw via de voettekst heeft aangegeven dat hij/zij eigenlijk Troef was.

Toevallig heb ik ook tweede account/naam voor een voor mij belangrijke reden. Het zou voor mij erg onplezierig zijn als ik hierop met naam en toenaam zou worden aangesproken, hoe groot is die kans Verward



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 12:12

De persoon waar jij het over hebt, is achter de schermen herhaaldelijk aangesproken op het feit dat hij meerdere accounts heeft op Bokt, waarvoor hij geen duidelijke reden weet te geven. Er is hem ook herhaaldelijk verzocht om daarmee op te houden, maar het feit dat hij nu wéér onder een andere account inlogt, wijst erop dat hij niet echt veel op de verzoeken van beheerders en mods uit doet. Vandaar dat hij er nu eens in het openbaar op wordt aangesproken, misschien dat dat laat zien dat wij het serieus menen. Als het niet goedschiks kan, etc. etc.

Als iemand vindt dat hij/zij een goede reden heeft om een schaduwaccount te nemen (bijv. het plaatsen van heel persoonlijke berichten), dan is de beslissing aan de beheerders of dat wordt toegestaan. Men zal daar in zo'n geval iig nooit in het openbaar op worden aangesproken, dat zou idd niet netjes zijn. Wat dat betreft ben ik het dan ook met je eens. In het geval van de hierboven genoemde persoon ligt dat zoals gezegd anders.

Overigens, als iemand zijn password kwijtraakt, dan is het handig als diegene dat even via de mail meldt bij een van de beheerders voordat hij/zij onder een andere naam gaat posten. Dit om misverstanden te voorkomen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:54

Zoals Karin al zegt mogen schaduwaccounts in principe niet behalve als daar een heeel goede reden voor is. Het zal echter niet snel gebeuren dat mensen hier publiekelijk op aangesproken worden. Dit gebeurt alleen in gevallen zoals bovenstaande, niet als mensen een schaduwaccount hebben gemaakt om iets persoonlijks op Bokt te zetten op een soort van anonieme manier (in hoeverre anonimiteit al bestaat op Internet)..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers