mama`s zijn grrr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denisje393

Berichten: 178
Geregistreerd: 12-08-02
Woonplaats: Heiloo

mama`s zijn grrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 18:32

lastige moeder heb je er ook last van? Huilen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:42

ja ik heb ee een heleboel last van ik vind haar niet leuk, ze heeft een heleboel k*t regels!!!!!!!

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:59

Tsja ik heb ook een lastige moeder. 1-tje die geen NEE accepteerd. Het is zo: 'Merilyn, wil je de honden even uitlaten?' dan zeg ik netjes 'nee'dan krijg ik meteen: 'JEZUS wat ben jij een egoistisch kreng je doet nooit wat, en je hebt ook niets voor ons over' knalharde ruzie. ik moet haar er dan aan herinneren dat ik: Pa's auto naar de garage had gebracht omdat ze geen tijd hadden, boodschappen had gedaan, de was gedaan, mijn moeder weggebracht naar ene tante, mijn zusje gechauffeurd had naar der paard etc etc. maar nee hoor ik ben eenn Egoïstisch kreng. ach dit hoor ik al een jaar of 10 dus het went.

Ik ben nu al 2 1/2 jaar bezig om een huurhuis te krijgen zodat ik zo snel mogelijk weg kan. iemand nog opties.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:00

Wees maar blij dat je een moeder heb.
Mischien denk je moeder ook wel eens zo over jou.Oke oke niet altijd zijn moeders even leuk,maar zonder de regels zal het een troep worden.

Groetjes Vivian

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:02

Merilyn schreef:
Tsja ik heb ook een lastige moeder. 1-tje die geen NEE accepteerd. Het is zo: 'Merilyn, wil je de honden even uitlaten?' dan zeg ik netjes 'nee'dan krijg ik meteen: 'JEZUS wat ben jij een egoistisch kreng je doet nooit wat, en je hebt ook niets voor ons over' knalharde ruzie. ik moet haar er dan aan herinneren dat ik: Pa's auto naar de garage had gebracht omdat ze geen tijd hadden, boodschappen had gedaan, de was gedaan, mijn moeder weggebracht naar ene tante, mijn zusje gechauffeurd had naar der paard etc etc. maar nee hoor ik ben eenn Egoïstisch kreng. ach dit hoor ik al een jaar of 10 dus het went.


helemaal met je eens, maar ik heb geen zusjes due dat veranderd nog een beetje maarja hetzelfde idee

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:05

Vivian schreef:
Wees maar blij dat je een moeder heb.
Mischien denk je moeder ook wel eens zo over jou.Oke oke niet altijd zijn moeders even leuk,maar zonder de regels zal het een troep worden.

Groetjes Vivian


Tsja daar heb je gelijk in, maar ik heb niet het idee dat ik uberhaubt ooit op goede voet heb geleefd met mijn moeder. Het was altijd thirza dit thirza dat etc. Ik vind dat niet erg, ik kan er mee leven. ben bijna 22 en bijtrekken zal het dus niet meer vrees ik.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:17

Inderdaad, wees blij dat je in ieder geval een moeder hébt, en dat je haar kent. Er zijn veel mensen die met je zouden willen ruilen!
Ik lig ook wel eens overhoop met m'n ma, maar ik zou haar voor geen goud willen missen!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:21

Denisje 393 is kindje van mij(FlairS)
Zie berichtje over meehelpen in het huishouden

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:28

ik heb een lieve mammie Lovers
ik mag heel erg veel vergeleken bij anderen, ook gaat ze wel eens mee naar concerten (we houden wel ong. van dezelfde muziek alleen ik meer metal en zij meer (gothic) rock)
verder heeft ze ook nooit gezegt dat ik niet mag roken, drinken, drugs gebruiken enz. (misschien is dat wel de reden dat ik dat ook allemaal niet doe maar het mag dus wel)
ik hoef ook niet echt mee te helpen in het huishouden (maar af en toe doe ik toch wel eens liev stofzuigen of de was ofzo)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:42

ik heb geen mama maar mijnes was altijd wel heel lief, (ok soms niet mara dat is elke moeder wel) maar mijn vader is altijd lief! Ik mag altijd alles eigenlijk.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 23:13

Ja, ik dacht ook altijd dat mijn moeder een zeur was. Nu ben ik zelf moeder en zie een beetje waar het allemaal vandaan komt. Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan zal je wel anders praten over je mama. En jouw kinderen zullen gezelfde zeggen wat jij nu zegt.

En inderdaad, wees blij dat je een moeder hebt. Zie het eens van haar kant!! Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 23:37

Ik hou van mijn mama.. Niemand is zo lief als zij.. Lovers

Ik ben 23 en heb het super naar mijn zin thuis.. Misschien toch een moederskindje? Verward

Ik heb nooit heel veel woorden gehad met moeders.. Misschien ligt dat ook niet in mijn karakter.. Mijn moeder is cool, ze rijd rond op een motor en kan af en toe nog best wel eens gek doen.. Verder kan ik echt alles aan haar vertellen..

En ik ben superblij dat ze nog steeds bij me is.. Als ze er niet meer zou zijn zou ik dat vreselijk vinden.. Huilen

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 09:33

Mijn moeder zou ik voor geen goud willen missen, tuurlijk hebben we weleens een beetje ruzie, maar over het algemeen kunnen we het hardstikke goed vinden met elkaar Lovers

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 10:35

Mijn moeder is 79 jaar en ik ben blij dat ze er nog is Lovers Ze heeft mij altijd het gevoel gegeven dat ik heel belangrijk voor haar ben en heb daarom een hele fijne jeugd gehad.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 11:10

Ik had toen ik nog thuis woonde altijd slaande ruzie met mijn moeder! Sinds ik het huis uit ben gaat het wel goed, en ik weet nu ook dat het vaak kwam door wederzijds onbegrip... mijn moeder had ook problemen maar ja daar denk je niet echt bij na op zo'n moment.
Ik klink oud, ik weet het, maar ze deed alles wat ze deed omdat ze van me houdt. Ik ben ook niet de makkelijkste (haha) en mama en ik botsten gewoon te vaak en te hard!! Jammer dat ik daar zo laat achter moest komen...

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 11:42

Mijn moeder is erg huishoudelijk ingesteld. Ik niet. Dat wil dan weleens botsen. Liggen er 2 zaagseltjes op de mat (niet overdreven, dan komt ze naar me toe Boos! of ik al dat zaagsel op de mat wel eens even op wil ruimen.
Ach ja, ik ben nu sinds 1 maand het huis uit en nu is het over.

Ik vind ook dat je gewoon moet meehelpen in huis. Waarom moet je moeder jouw rotzooi opruimen. Je eet ook mee en je mag lekker paardrijden.
Dat je er dan geen zin in hebt kan ik me voorstellen, maar als je redelijk bent doe je het toch (ik was niet altijd redelijk Haha! ).

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 12:07

Ik heb een hele lieve moeder Lovers die soms een beetje te lief en overbezorgd is. Ik kan er dan niet tegen om betutteld te worden en dan word ik heel opstandig en verander in een Extreme duivel en na een paar seconden heb ik zo'n spijt Verdrietig dat ik zo onaardig ben geweest omdat ze het absoluut niet verdiend dat ik zo naar tegen haar doe. Ik hou heel veel van haar en zou haar absoluut niet kunnen en willen missen Lovers .

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:02

IcePrincess schreef:
ik heb een lieve mammie Lovers
ik mag heel erg veel vergeleken bij anderen, ook gaat ze wel eens mee naar concerten (we houden wel ong. van dezelfde muziek alleen ik meer metal en zij meer (gothic) rock)
verder heeft ze ook nooit gezegt dat ik niet mag roken, drinken, drugs gebruiken enz. (misschien is dat wel de reden dat ik dat ook allemaal niet doe maar het mag dus wel)
ik hoef ook niet echt mee te helpen in het huishouden (maar af en toe doe ik toch wel eens liev stofzuigen of de was ofzo)


ikke wil ook zo;n mammi, ik zou alles doen voor zo'n mammi, ik vind mijne niet leuk Boos!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 16:36

Blij zijn dat je een moeder hebt. Ik mis de mijne nog elke dag, ja ook het gezeik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 16:49

Ik kan dus absoluut niet met mijn moeder opschieten, ik vertel haar eigenlijk nix wat ik in mijn vrije tijd doe behalve dat ik naar de paarden ga. Maar je zal mij ook geen "goede" gesprekken met haar zien voeren. Opzich is dat best wel jammer maar ja we passen op de een of andere manier niet echt bij elkaar. Ik irriteer me ook heel vaak MATELOOS aan haar gedrag, van die ommerkingen maakt ze dan wel es.. een voorbeeld genoemd: Dan kom ik van school thuis en dan kijk ik door het raam naar binnen en zie dat de t.v aan is. Dan denk je die is thuis. Ik probeer de deur open te doen, maar ja iemand heeft de sleutel aan de andere kant erin laten zitten dus ik omlopen. staat de achterdeur open! ik roepen MAAAAAAA ben je thuis???.................... Ik krijg geen antwoord... kom miep thuis ikk zeg dus tegen haar van waarom ze weg is gegaan en de sleutel in de deur heb laten zitten en de t.v staat aan en de achter duer staat gewoon open. Zegt ze tegen me : ik was alleen maar bij de overburen! nou dat had ik dus niet hoeven flikken!!! en dan ook nog es vragen maar heb je het sleuteltje er wel uitgehaald?? Frusty . als ik dan zeg goh ma hoe zou je anders binnengekomen zijn... denkt ze bij d'r eigen OWJA!!! pff allemaal van die stomzinnige acties heb ze!.
Of de intro dag op school vorig jaar niemand neemt haar ma mee behalve die van mij moest ofcours mee, en dan sta je daar terwijl zij zich overal mee bemoeit HEEL IRRI!!!! GRRRRR Boos! neej ik kan absoluut niet met mijn moeder! Lips are sealed

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:43

Katja schreef:
Blij zijn dat je een moeder hebt. Ik mis de mijne nog elke dag, ja ook het gezeik.

ja precies beter een moeder dan helemaal geen

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:49

stitch schreef:
ikke wil ook zo;n mammi, ik zou alles doen voor zo'n mammi, ik vind mijne niet leuk Boos!


ik vind dat je een leuke moeder hebt hoor carlos maarja dat is mijn mening, ik heb ook een schat van een moeder vind ik zelf, ik mag vrij veel. En ze is altijd heel beschermend geweest, niet in negatieve zin ja ik ben blij met mijn mammie! Lovers