Waarheid of Niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Waarheid of Niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 00:22

Sugarmiss, ik begrijp dat er een slotje is gedaan op "Klopt dit of niet" en ook wel waarom.

Desalniettemin hoop ik dat je me de kans wil geven om nog even iets te zeggen (tenslotte zou mijn verhaal niet waar zijn......).

Sparklin en Princess, voor jullie beiden geldt: wat mensen zeggen doet mij over het algemeen niet zo heel veel maar dit op een publiek forum.... daar heb ik mijn bedenkingen bij.....

Echter mocht iemand hier van Bokt zich geroepen voelen om mijn verhaal even te verifieren.... kijk even bij de AQHA For Members sectie, typ de naam Docs Hickory Boy in, kijk bij ownership en zie daar...... geregistreerd als eigenaar Paulus Beurskens, is dus mijn partner.

Als iemand hier daar even 5 minuten voor zou willen gebruiken.... dan voel ik het niet als wantrouwen, meer als een bewijs dat er iemand in mij gelooft.

Dus Sparklin en Princess, wie allemaal wat beweren wat wel of niet waar is, de redenen daarvoor zijn mij onduidelijk.
Het enige wat ik mij nu nog moet bedenken is of ik nog wel zo graag op Bokt iets neer wil zetten. Misschien stop ik daar wel gewoon mee, ik weet het nog niet. Op deze manier is voor mij de lol er een beetje vanaf.

Gisela

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 01:00

Hoi Gisela,

Wie de eigenaar van het paard is, zal mij echt een worst wezen om het zo maar te zeggen, maar omdat ik wel het idee had dat jij erg bot aangevallen werd erop, heb ik het nagekeken (had nog wat $$ over bij AQHA).

En inderdaad staat jouw partner geregristreed als eigenaar van 30 nov 2000, tot 09 januari 2001.
Daarna staat hij op naam van Burgmeijer Quarterhorses.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 09:16

Lieve Gisela,
Ik begrijp jouw frustaties heel goed, laat je vooral niet door deze (nog jong, en nog heel veel fouten te gaan) dames ontmoedigen. Frusty
Ik weet, en met mij vele anderen hier, dat het echt jouw paard was en als ze je berichtjes hier op Bokt goed hadden gelezen niet tot zulke botte uitspraken waren gekomen Bokt is niet de plaats voor dit soort aanteigingen! Kop op! Blijf! Voor ons! Knipoog

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 10:10

inderdaad Gisela
niet weg blijven hoor!

zeker niet voor iemand die in zijn proviel nog steets allerlei taalvouten heefd staan Haha! Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88661
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:22

Zo te horen heb je ook fans hier zitten, dus laat je niet weerhouden hier te komen (en te schrijven) Lachen

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 20:47

Gisela ik moet me helemaal aansluiten bij de bovenstaande sprekers hoor Haha!, niet weg blijven!!!!
Vond het ook een zeer onfatsoenlijke manier van optreden van de beide damens en je hebt helemaal gelijk, dat soort uitingen horen niet op een publieke site thuis! Het is in mijn ogen wilens en wetens iemands naam te grabbel gooien. Om te Misselijk .

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Support

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 23:40

Jongens/Meiden, Hartelijk bedankt voor jullie support! En Jeddah, bedankt dat je hebt gekeken bij de AQHA..... ik ben heel blij dat daardoor dit stuk 'miscommunicatie' uit de wereld is.

Het ergst van al is als je gewoon niet gelooft wordt over zoiets simpels. ... wie zou nou verzinnen en rondvertellen dat een paard van hem/haar is terwijl dat helemaal niet zo is....

In ieder geval nogmaals bedankt, ik zal wel rond blijven hangen op Bokt en als ik iets nuttigs kan bijdragen zal ik dat doen.

Groetjes, Gisela

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 00:03

Gisela, wat lees ik nu! Bloos
Je KUNT ons niet verlaten Lachen Je hebt ons al meerdere malen voorzien van inside information Schijnheilig Haha! Nah, das niet de enige manier waarom je hier moet blijven...laat je niet wegjagen door een stel ik-loop-achter-op-informatie-en-ik-ben-achterbaks-typjes *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88661
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:36

Kunnen we het hierbij laten. De bewuste dames weten nu wel waar ze aan toe zijn en de goede naam van Gisela is gered Haha!