Vlaclubles en ontwenningsverschijnselen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vlaclubles en ontwenningsverschijnselen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:38

Op donderdagavond gaan we na de les altijd vla Vingers aflikken eten, vandaar de naam "Vlaclub" (vertaling voor niet limbo-mensen: vla = vlaai)

Afbeelding
Afbeelding
(van links naar rechts: Suus met Tonko, Ik & Pablo, Sharon met Kashmir, Nicole met Irano, Olga met Rambo, Jaqueline met Alex en Eric met Goldfinger)
We missen op de foto nog Iris met procyon, Eshter met Pandor en Marjolein met Apart maar ik geloof dat we bijna nooit compleet zijn. De meeste in deze les rijden al 15 jaar bij elkaar in de les! (ik pas 2 jaar)


Iets totaal anders: Op vakantie kreeg ik rare afkickverschijnselen. In Frankrijk was er namelijk en geen Pablo en geen vla dus dan krijg je dit Party!!
Afbeelding

Maar Maurice was natuurlijk wel mee Lovers
Afbeelding

(BTW. Ik heb het heerlijk gehad op vakantie en Pablo is super verzorgd!)

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:41

leuke foto's . DIe laatste foto is liev Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:50

hoe is t met Suus en Tonko?? ze komt bijna nooit meer op Bokt he?? jammer hoor...
Leuke foto's, die laatste is echt cute!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:56

Maaike schreef:
hoe is t met Suus en Tonko?? ze komt bijna nooit meer op Bokt he?? jammer hoor...

Suus heeft het druk met haar baan waar ze geen internet heeft (op haar vorige baan had ze teveel tijd en internet). Tonko heeft praatjes gekregen, ze ziet er goed uit, is heel energiek maar niet helemaal in orde. De DA is er al vaak bijgeweest want ze heeft steeds een soort diaree, echt vaag want ze ziet er heel goed uit maar er loopt gewoon bruinm water uit. Maar dat was voor mijn vakantie, misschien is ze nu wel beter.

Citaat:
Leuke foto's, die laatste is echt cute!

Die foto is door een strandfotograaf gemaakt die zich verveelde ofzo. Hij heeft iets van 25 foto's van ons gemaakt maar we hoefden ze niet te kopen. we konden ze bekijken en als we dat wilden kopen. Deze foto vonden we zo leuk dat we hem hebben gekocht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:25

Die laatste is mooi!!

Leuk zeg het vlaaaaienkluppie *LOL* Die 'Alex' lijkt wel een beetje het kleine jonge broertje van Pablo!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:45

Wahahaa die derde foto is leuk *LOL* Haha!

Leuke paardjes allemaal zeg en die laatse foto is heel lief Lovers


Groetjes Vivian

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:40

wow die alex is echt geweldig!! die van jou trouwens ook Lachen ziet er leuk uit allemaal!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 21:56

Heee welcome back! Niet te erg weggeregent?

Die laatste foto is heel leuk, maar die anderen ook natuurlijk!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:42

waar is dat? in drente?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:41

Cody schreef:
Die 'Alex' lijkt wel een beetje het kleine jonge broertje van Pablo!


Alex lijkt inderdaad wel wat op Pablo. Ze zijn ook bijna even groot. Alex is iets tengerder en heeft een smallere kont. Alleen heel jammer is is dat het een giga luchtzuiger is en nog wel eens trapt naar andere paarden (vroeger deed hij dat nooit maar nadat hij een keer een mep heeft gekregen was hij zo geschrokken dat hij nu slaat Huilen ). Op stal is het verder een poepie. Voor een manegepaard loopt hij ook heel fijn, Jackie rijdt altijd graag op hem (Goldinger is ook mp, de rest is ep).

En we zijn niet weggeregend gelukkig. We zaten niet in dat deel van Frankrijk. Echt erg voor de mensen daar.

En voor Chantal: de manegefoto's zijn in Geleen genomen (zuid-Limburg dus)