Wie heeft Ommen (Endurance) al eens gereden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Wie heeft Ommen (Endurance) al eens gereden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 15:59

Hallo Bokkers,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de Ommen-Vilsteren Omloop al eens gereden heeft en hoe die rit is. En dan gaat het mij met name om de hardheid van de paden. Zijn die te vergelijken met Holten, hoeveel harde weg zit er in, moet je veel langs weilanden waar paarden in staan enz.

Ik zit er nl. over te denken om voor Ommen in te schrijven maar aangezien mijn paard 't beter doet op niet te harde bodem wil ik graag weten hoe Ommen is.

Holten hebben we goed doorstaan maar iets langzamer gereden dan ik eigenlijk van plan was (11.10 i.p.v. 12 km/u). En dat voor 27 km. Voor de 35 km van Ommen heb je dan dus weinig speling om "een tandje lager" te gaan in snelheid.

Wat zouden jullie doen?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:15

Ganna hier op Bokt (Annalynn) organiseert deze rit. Misschien kun je haar een PB sturen voor info? Zij weet precies welke route er wordt gevolgd.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 15:11

Hoi Karin,

Dank voor je reactie (en het verplaatsen? Bloos). Ondertussen zijn er wat kinken in de kabel gekomen (geen groom, hoefsmid die zich een lip door de vingers heeft geslagen en dus nu met een ontstoken hand zit Boos! ) en ga ik Ommen dus niet rijden. Holten was dus de eerste en laatste wedstrijd van dit jaar voor ons Verdrietig . Maar volgend jaar gaan we vast en zeker weer beginnen.

Groetjes,
Carla