One Night Stands hoerig?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

One Night Stands hoerig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 15:35

wat vinden jullie van one night stands?
Je geeft je lichaam alsware weg voor een vreemde en maar eenmalig is dit niet een beetje hoerig?
Ik vind het toch iets intiems

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:37

Waarom plaats je dit soort topics op 't Kippenhok Verward

Maar goed. IMO is het niet hoerig, of ja, ligt aan de persoon en hoe het gebeurt. Vind het trouwens een beetje weird dat het bij een man geen probleem is als ie iedere nacht met iemand anders thuis komt en een vrouw is meteen een slet Verward Beetje krom.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 12-09-02 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 15:37

waar dan???Of moet zulke topics naar algemeen???
Ben ook pas net nieuw hier Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:39

Wat dacht je van Algemeen? Bokt is groter dan alleen KH Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:39

Vraag ik me ook af. Meer iets voor algemeen.

Maar ik vind het nogal hoerig ja. En vind er niets intiems aan. Je kent die persoon in kwestie helemaal niet en je geeft je helemaal aan diegene bloot. Nee dank u vriendelijk

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 15:40

nee ik bedoel met iemand naar bed is toch intiem en dat je je lichaam gewoon geeft aan een vreemde vind ik best ver gaan

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:40

Hmm, ook al zoiets.. Waarom zou een vrouw iets 'weggeven'? Waarom een man niet? Beetje irri die westerse cultuur waar de vrouw in een nogal 'ondergeschikte' rol wordt geduwd wbt sex.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:43

Ik vind ook wanneer mannen dit doen ronduit hoerig! En het idee van dat de man er niet op aan gekeken wordt als hij elke week een ander heeft en de vrouw wordt meteen bestempeld met prutsmuts of weet ik wat slaat ook nergens op. It takes two to tango!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:44

Ik snap niet helemaal wat hier nou allemaal op tegen is. Als je toch alle 2 lol hebt en je weet waar je aan toe bent dan is er toch geen probleem? Of ja, dan hoeft het geen probleem te zijn IMO. Snap ook wel dat niet iedereen dat zou doen, zijn nog steeds mensen die geen sex hebben voor het huwelijk, hun keuze..

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:45

ik viind het wel hoerig..echt!!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:48

BartVB schreef:
Ik snap niet helemaal wat hier nou allemaal op tegen is. Als je toch alle 2 lol hebt en je weet waar je aan toe bent dan is er toch geen probleem? Of ja, dan hoeft het geen probleem te zijn IMO. Snap ook wel dat niet iedereen dat zou doen, zijn nog steeds mensen die geen sex hebben voor het huwelijk, hun keuze..


Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doen. IK vind het alleen hoerig en zowel voor mannen als vrouwen. Als ze lol erin hebben moeten ze vooral zo doorgaan, maar ik vind het niets...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:51

Ik hoef zo een grietje niet. Meestal doet ze het om de achterliggend gedachte, zoals bevestiging zoeken en gaat het haar niet zozeer om de sex. Een vrouw mag best een beetje promiscue zijn (zeg maar zoals mannen gemiddeld zijn). Zolang het maar geen ordi typje is. Dus one night stands zou moeten kunnen, hangt dus af in welke mate en met welk doel.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:54

Als je er beiden plezier in hebt en geen van beide heeft valse hoop/intenties: Waarom niet? Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:56

sja, ik zou er zelf niet aan one night stands doen. MAar mensen die vlot met iemand het koffer in duiken vind ik niets, kan ik niks aan doen. Ik zou ook geen vent willen die al keiveel vriendinnen gehad zou hebben. DAt heeft iets "afgelikts". Dus ik maak in dat opzicht geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:58

inderdaad batje
zou het zelf nooit doen , maar als beide partijen zich er goed bij voelen..waarom niet?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:58

Je springt toch niet zomaar met een vreemde het bed in lijkt mij.. (ik iig niet).
Een keer een nachtje met een jongen die je al kent... ja dan wordt het anders Schijnheilig

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:04

Vind het niet hoerig tenzij je het elke week of in ieder geval heeeel vaak doet. Het is mij wel een keer overkomen, dwz 1 x met iemand waar ik voor het eerst mee afgesproken heb en daarna nog een keer zonder dat er iets gebeurde en daarna niet meer heb gezien. En dat was niet omdat ik bevestiging nodig had ofzo Knipoog

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:04

Charmotte schreef:
Je springt toch niet zomaar met een vreemde het bed in lijkt mij.. (ik iig niet).
Een keer een nachtje met een jongen die je al kent... ja dan wordt het anders Schijnheilig


ik vind het ook niet erg.. Haha! .....maar idd doe ik het niet met wildvreemde mannen. Zal niet op een stapavondje iemand tegenkomen en meteen het bed induiken. Moet ze dus wel een tijdje kennen voordat ik met ze in bed duik.....en Sade......hoezo hoerig???

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:13

Prima schreef:
Ik hoef zo een grietje niet. Meestal doet ze het om de achterliggend gedachte, zoals bevestiging zoeken en gaat het haar niet zozeer om de sex.


Dan ken je de zelfverzekerde Amsterdamse vrouwen nog niet goed.....die zijn oversext!!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 16:17

Hoerig wil ik het eigenlijk niet noemen meer lef!
Ik vind het toch wat dat je naar bed durft te gaan met een vreemde.
Kan ook wel spannend zijn.Maar toch ook eng.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:17

Prima schreef:
Ik hoef zo een grietje niet.


Maar Prima, of iemand in is voor een one-night-stand kun jij niet aan de neus zien hoor.

Ik hou er zelf niet van, maar kan me voorstellen dat je af en toe op zoek bent naar intimiteit. Wanneer je op dat moment geen relatie hebt of vriend(in) die je in kan schakelen, och wat is er dan mis met iemand die je verder niet kent? - als je het maar safe doet!
Geloof niet dat vrouwen het doen puur voor de sex, daar heb je andere dingen voor, maar eerder voor de intimiteit, een keer met een arm om je heen wakker worden, het samenzijn.. begrijp het wel hoor.

Mannen lopen in zo´n geval eerder hun pimo achterna en dan treffen ze òf iemand die er wel voor in is, òf iemand die hoopt dat het niet bij één nachtje blijft.
Is dat wèl het geval heeft het meisje misschien wel haar eerste one-night-stand gehad.. is ze dan een h o e r? - guess not!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:30

Ik denk dat het in zeer grote mate afhangt van de regelmaat waarmee je one-night stands hebt. En IMO is er geen verschil tussen mannen en vrouwen in dit geval. Het kan je toch overkomen, gewoon om de spanning, misschien wel met iemand die je al kent maar waar je verder niets mee wilt. En misschien overkomt het je nog een keer en nog een keer (om maar met de teletubbies te spreken Haha!), so what!? Als het niet ieder weekend is over een langere periode (niet gedefinieerd overigens) dan maakt dat denk ik niet uit. En wat denk ik ook meespeelt is de gedachte die je erbij hebt. Waarom ga je voor een one-night stand?

Ik zeg niet dat ik zo in elkaar zit, eerder niet, trouwens. Voor mij moet er meer gevoel zijn voor iemand voordat ik daar mee naar bed ga. Maar dat betekent niet dat het niet kan gebeuren. En ook niet dat ik dan iemand meteen hoerig vind of meer lef vind hebben.

[edit] d=t...[/edit]

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:53

Hoerig is wel een beetje te. Als zij dat willen moeten ze dat zelf weten. Alleen denk ik dat mannen het echt meer doen voor de lust en vrouwen willen misschien toch iets meer.....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:11

Ik vind dat dat een keuze is die iedereen voor zichzelf maakt. Ik persoonlijk voel niks voor one night stands, maar degenen die dat wel doen... Prima toch?
Zolang beide partijen weten waar het om gaat, zie ik het probleem niet. Om zo iemand meteen voor prutsmuts of slet uit te maken vind ik wel ver gaan.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:16

zolang ik er geen last van heb mogen ze doen wat ze willen hoor! ik zie geen kwaad in een one night stand, sommige mannen zijn errug leuk maar ook errug verkeerd.
leuk voor 1 of 2 keer en dan wil je er geen last meer van hebben.