rijles

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

rijles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 14:15

Mijn ouders werden vorige week zaterdag gebeld door mijn instructrice voor rijles of ik haar zondag kon terugbellen.
Ik haar gebeld hebben we een afspraak gemaakt voor 13.30 ik weet het zeker, ik heb het meteen opgeschreven zodat het niet mis kon gaan.

Zat ik hier maar te wachten en te wachten en heb haar net maar eens opgebeld, hoor ik ineens 'nee hoor het was 12.30' ik weet het zooo zeker dat ze half twee heeft gezegd.
Ik baal hier zo van he, mijn ouders moeten het namelijk wel betalen zegt ze net, wat moet ik hier nou mee aan?

Ze zei van 'ik heb nooit les om half twee dus dat kan ik nooit gezegd hebben' maar ik weet het dus zeker van wel!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:22

half twee en half een klinken best wel hetzelfde. Erg vervelend, maar voor de volgende keer weet je dat het half 1 is.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:48

Ik heb het meerdere keren gehad, terwijl ik het inde auto altijd in m';n agenda schreef. De rijinstructeur was bij mij dus altijd fout.
Toen ik erachter kwam dat hij aanvragen 4/5 weken liet liggen (anderen konden in 7 weken examen doen, ik moest 13/14 weken wachten, dus ik heb het CBR gebeld en de examendatum en de datum van aanvraag gevraagd) hebben mijn ouders even goed geklaagd daar. Uiteindelijk heb ik 2 lessen gratis gehad. Als ik toen gezakt was, dan was ik naar een andere rijschool gegaan, want er was altijd wat (korter rijden, tanken tijdens de les, instructuer die je maar 40 minuten les ka ngven terwijl ik voor 60 minuten betaal enz).

Dus als het je nog een keer overkomt, dan moet je er wat van zeggen.