lexmark :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

lexmark :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 22:16

Ik baal zo ontzettend van lexmark Misselijk sorry hoor maar ik moet het even kwijt;
Ongeveer een half jaar geleden kochten we een nieuwe all-in-one printer van lexmark. Hij deed het meteen al niet, dus wij de volgende dag terug en toen kregen we een nieuwe. Nou die deed het redelijk, maar 2 maanden geleden ofzo stopte hij ermee. Afgelopen vrijdag zouden ze hem komen omwisselen, dus vrijdag was mijn moeder de hele dag thuisgebleven, om 5 uur waren ze nog niet geweest . Dus wij bellen, zeiden ze dat het niet meer ging lukken vandaag Scheve mond
Hadden we afgesproken voor vandaag en..........hij kwam! Knipoog
Probeert mijn vader hem net te installeren, doet ie het niet Frusty
Ik vind dit erg behoorlijk k.ut, kan nou alweer niet scannen, en dingen voor school moet ik op mijn vaders werk printen. Behoorlijk vermoeiend Gaaaap Hopelijk krijgen we nu een printer die het wel doet...... Lips are sealed

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 00:17

Hmm, vaag, ik heb een Lexmark printer en elektronische typmachine en die doet het als een tierelier. Nooit problemen.
Doen jullie niks verkeerd bij het installeren?

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 08:48

Nee, we doen niks verkeerd, hij print wel enzo, alleen hij geeft aan unlock scanner. Dat gaf de vorige ook aan, en toen had mijn vader naar een helpdesk gebeld en daar zeiden ze dat het vanzelf weg moest gaan en zo niet moest hij er een klap opgeven Verward maar dat hebben we gedaan en bij allebei hielp het niets.
Maar ik geloof best dat er zijn die het wel goed doen hoor, het zal wel aan het type liggen, maar ik baal er wel van.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 11:49

hebben jullie zo'n scanner/printer/copier???
Want die hebben wij ook, en de eerste deed het inderdaad niet, geruild en met de 2e hebben we nooit problemen gehad! Doet alles!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 11:54

Misschien moet je de scanner dan ook echt un-locken? Vaak zit er ergens 1 of ander schuifje op het apparaaat. Dat is om te voorkomen dat het ding stuk gaat tijdens vervoer. Even in de handleiding kijken of er ook een dergelijk schuifje/knopje opzit. Wat is het type?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 12:16

klopt RK, dat knopje zit er inderdaad, staat ook wel op de handleiding!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 19:06

Het is een lexmark x83. Dat knopje zit er ook, maar dat werkte dus niet bij die ene. Nou hebben we een nieuwe, en hij doet het Lachen Ik hoop dat ie het blijft doen ook......

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:11

mijn broer heeft een lexmark met zijn puter gekregen en die doet het nog steeds als een tierelier (op z'n chantal1's Tong uitsteken) nog nooit problemen, dus ik denk dat het iets is in de drivers of het instaleren