Fout bij divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Fout bij divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 17:23

Gisteren lag er een briefje bij de deur dat ik m'n paketje van divoza morgen kon ophalen(vandaag dus) wordt ik vanmiddag gebeld door m'n ma op het werk. Dat ik het pakketje retour moet sturen,want er bleek een broek van ruim € 100,- in te zitten wat voor een mevr. uit Utrecht bestemd was.Dacht ik yes heb weer wat nieuws maar nee hoor mag nog een week wachten.
Hebben jullie hier ook wel eens problemen mee gehad.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 17:56

tja, misschien zou ik die broek wel houden Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:19

ja maar je moet er wel voor betalen of niet? en ik zou hem anders niet houden uit schuldgevoel en omdat he tniet eerlijk is tegen die mevrouw die betaalt er ruim 200 piek voor en krijgt niks nou leuk dan Boos! maar jammer dat je nog een week moet wachten

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:20

hou op over Divoza....Bij mij is er nog nooit iets goed gegaan daar! (maar oke ze hebben daar wel leuke spullen)

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 21:21

nou en ik heb de 26ste van augustus een witte rijbroek besteld en morgen komen ze het pas brengen........... service!!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 21:23

ik had mijn gogue 2 dagen daarna al in huis!! en 2 winterdekens die vorig jaar zijn besteld hadden we ook al heel snel.

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:03

Ik heb twee keer spullen besteld en twee keer snel in huis! Goed hoor.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:06

Toevallig is de zadelpasservice hier gisteren geweest voor 2 klanten die een nieuw zadel wilden.Ik vond dat er erg veel tijd uitgetrokken werd voor het passen.Er werd totaal geen haast gemaakt.Goed advies gegeven .De volgende keer dat ik een zadel nodig heb bel ik zeker Divoza!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:08

FlairS schreef:
Toevallig is de zadelpasservice hier gisteren geweest voor 2 klanten die een nieuw zadel wilden.Ik vond dat er erg veel tijd uitgetrokken werd voor het passen.Er werd totaal geen haast gemaakt.Goed advies gegeven .De volgende keer dat ik een zadel nodig heb bel ik zeker Divoza!


ja alleen ging Sandor er bokkend vandoor de hele tijd hoorde ik beetje rodeo, maar ik ben wel eens bij Divoza geweest in friesland of groningen (weet niet waar het ligt precies) en ik vond die mensen er verder wel aardig en behulpzaam.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:24

Mmm, ik heb 1,5 week geleden iets besteld en heb het nu nog niet. Ik kreeg wel een brief binnen waarin stond dat ik nog even moest wachten, want het artikel moest besteld worden. Nou komen bestellingen normaal gesproken binnen 3 dagen wel binnen, dus mag ik hopen dat ik het deze week nog krijg. Heb zelf alleen maar goede ervaringen met divoza als het over prijzige aankopen gaat.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:29

Ook alleen goede ervaringen, behalve dat ik een aantal maanden geleden een nieuw rijjasje besteld heb, die ik nu nog steeds niet ontvangen heb. Was het zelf al weer vergeten, maar door dit topic schiet het me ineens te binnen, ik zal ze zo even bellen!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:05

ik heb 'n keer 2 vliegen netjes gehad ipv 1 de tweede stond niet op de rekening, mooi niet terug gestuurd Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:14

nou, ik heb er nooit zoveel problemen mee eigenlijk Verward
de kwaliteit is niet altijd je van het, maar daar ben ik zelf bij als ik het goedkoopste van het goedkoopste bestel Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:19

Zij hebben mij eens een jas toegestuurd, met het beveiligings-label er nog aan. Je weet wel, zo'n piepding, die je er zelf niet af kunt halen.
Dommmmm............
Maar ach, kan gebeuren, ze hebben het snel opgelost. Dus eigelijk viel het best mee.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:33

Ik kan geeneens spullen bestellen op divoza via internet Boos!
Op een of andere manier pakt hij mijn aanmelding niet en zegt dan dat ik niet ben aangemeld als klant!!
Dus moet ik elke keer met de auto als ik maar 1 spulletje nodig heb.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:10

Siesti, dan bel je toch?

FlairS, je hoort vaak ook andere verhalen.
Ik zou er nooit een zadel bestellen als ze niet eens een zadel maatje 32 hebben, iig niet weten wat het inhoudt (kamerbreedte wel te verstaan) (zie topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=74838&highlight= reactie MirageGidran).
Maargoed, ik zou dan ook alleen maar een zadel kopen bij iemand die er echt verstand van heeft en weet wat de kamerbreedte inhoudt.

Verder ben ik heel tevreden met Divoza hoor, ik bel gewoon altijd en dan kunnen ze me ook nog helpen aan de telefoon (welke kleur precies bijv) en heb het dan binnen niet al te afzienbare tijd in huis.
Bij mij is er nog niet wat fout gegaan, maargoed, eens moet de eerste keer zijn.
Maar je kunt het altijd krijgen bij grote bedrijven dat er af en toe wel eens wat fout gaat, dat is heel normaal, alleen rottig als het bij jou gebeurd.

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:22

Fijn bedrijf , Divoza.
Bezorging gebeurt altijd netjes en snel , als iets niet voorradig is dan melden ze dat meteen zodat je kunt overwegen of je het artikel dan wel wilt.

En , heel belangrijk : ze willen ook hun best voor je doen.
Dus zoek je iets dat niet in de catalogus staat , of wil je NET iets anders , dan heb je grote kans dat ze het toch voor je kunnen bestellen Lachen

Okee , duurt dan wel een paar weken , maar veel winkels leveren die service al geeneens..... Divoza , blij dat het er is , ik koop er graag Lachen .

En de goedkoopste kwaliteit van Divoza is altijd nog en stuk beter dan die
van Hypo.... Scheve mond