lekker weze shoppen bij morgan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

lekker weze shoppen bij morgan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 18:12

ik had weer een nieuwe winterdeken nodig voor mijn paardje, dus ik was al de hele tijd op zoek. Zondagavond toen mijn moeder de krant ging lezen, zag ze een advertentie staan van morgan:2 halen 1 betalen op alle artikellen met een rode sticker. Dus we zijn vandaag gaan kijken. We zagen gelijk al de dekens liggen, maar bijna allemaal te groot (ik had 1.65 nodig, maar ze haden bijna alleen maar 1.85)maar we vonden er toch 1 een groene deken van harry horse, de highliner met mini hals, loopsplitten, staartflap, dubbele borstsluitingen, kruissingels en afneembare bilkoorden. Het was 2 voor de prijs van 1 dus we moesten er nog wat bijzoeken, ze hadden een hele hoop leuke shabrakjes, jassen enz. maar ik had eigenlijk niks nodig, behalve laarzen, en die warwen ook met rode sticker, dus heb ik nu ook nog een stel pardrijlaarzen. ik moest maar 78 euro betalen, zo duur was die deken, en de laarzen waren 50 eurom maar die kregen we er dus bij. en ik ben er echt heel blij mee, en ben ook heel blij dat ie nog paste ook.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 18:37

Goed dat je toch geslaagd bent!

Waar is Morgan?

noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 18:38

in zwaag op de kreijterslaan

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 19:12

Jah ik las het ook in de krant,
morgen maar ff een bezoekje brengen!!!