ook help!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 14:00

ik heb hetzelfde probleem als kimmy.
ik heb zelf een drukke baan en ben blij als ik mijn tijd aan tinkie kan besteden.ik verzorg haar elke dag,maar alleen mijn vrije dagen,dan kan ik echt wat met haar doen(fietsen,beleren,enz.)maar ik zou dus eigenlijk wel graag een paard willen bijrijden.maar het grote probleem is dat ik denk dat ik daar helemaal niet genoeg tijd voor heb,tinkerbell gaat voor alles,en ik heb nu al het gevoel dat ik tijd tekort kom.maar heeft iemand suggesties,hoe ik toch wel kan blijven rijden,want daar komt echt niets van de laatste tijd en dat mis ik wel.hellup?

soms is het beter om te zwijgen


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:03

Je voelt je zo vereerd, als ze je vragen of je op hun paard wil rijden. En dan ook nog wedstrijden! Mijn droom is ook om ooit in de z klasse uittekomen. Maar mijn moeder zit nou al dat ik te weinig aan mijn schoolwerk doe.
maar ik ben zat van school, en wil graag verder in de paarden. Dus het is toch geweldig als ze je vragen? Ik denk dat ik het niet doe, ik wil al mijn aandacht aan hicky besteden.

Jij zegt het al, je hebt het te druk met je baan. Ik zal het niet doen als ik jou was! Succes nog verder!

groetjes Kim


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 14:13

bedankt!ja inderdaad heb je wel gelijk,ik wil ook wel al mijn tijd aan tink besteden.maar dorine kwam laatst weer met een aanbod,evt. ook nog wedstrijden rijden,een leuke merrie.........tja en dan begint het weer te kriebelen he?
maarre als jij een baan in de paarden wilt heb je grote kans dat je geen tijd meer voor een eigen paard hebt.....ik heb een half jaar op een stal gewerkt,maar dat was 32 uur in de week,maar daar kun je je geld niet mee verdienen,ik moest echt moeite doen mijn hoofd boven water te houden,en een fulltime baan op stal dan ben je echt van 8 tot 8 bezig en savonds te moe om je eigen paard nog te doen,nee tink zou ik daar niet voor wegdoen,dus nu heb ik ander werk,verdient goed(ruim)en is dicht bij huis.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:54

heeey San als je wilt rijden dan weet je me te vinden he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 15:00

ja dat weet ik wel lieverd!maar dat is toch anders,snappie?ik kan gewoon niet elke week effe op en neer rijden naar apeldoorn.................Verdrietig

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:32

sanderijn ,
als je echt bij wil leren qua manier van rijden moet je echt die merrie proberen haha die merrie staat trouwens op het sategadres van mij waar ik van de zomer heen ga!!
maar het is een heel tof paard die merrie dat wel !!maarja dat helpt jou niet he

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:52

Hoi Sanderijn

Kan je dan niet misschien alleen de zaterdag en de zondag op dat andere paard gaan rijden.....kun je doordeweeks gewoon naar tink, en de zaterdag zou je dat misschien gewoon kunnen combineren!!!!!
Heb je toch lekker een paard die je kunt rijden en je hoeft eigenlijk niet echt de aandacht te verdelen tussen die twee.....!!!
Ik weet eerlijk gezegy niet want nou precies de bedoeling is met dat andere paard..(wedstrijden of recreatief)anders zou je het misschien zo kunnen oplossen.

Jacqueline


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ChelseaAyLee, corinec, Eekie, hollie, josien_m_, Macs, Marije112, noox, Poldermenner, xRaisin, xxPaige, ziechriet en 111 bezoekers