Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolliegirl schreef:Waarom vreest je vriend zo voor zijn rijbewijs? Is hij chauffeur o.i.d?
Als zijn rijgedrag niet veilig meer is (Door wegvallen bijvoorbeeld) dan is het helaas zo

Hij voelt ze wel aankomen maar volgens mij kun je op de weg nooit op tijd reageren.
Dus nu gooien ze het op het feit dat mijn vriend in het verleden depressief is geweest (inmiddels alweer een jaar geleden)
Ik zie het verband totaal niet en de symptomen tijdens zo'n aanval lijken me ook niet iets psychologisch.
).
Waren we natuurlijk ook niet blij mee geweest, maar dan weet je tenminste wat het is en kun je er op handelen.
) en dat gaat hij ook netjes doen, maar we zien er eigenlijk het nut niet van in.
Cayenne schreef:Ja, ik was er ook al van overtuigdWaren we natuurlijk ook niet blij mee geweest, maar dan weet je tenminste wat het is en kun je er op handelen.
Bloedsuiker etc was allemaal prima. Niets uit de onderzoeken wijst erop dat het iets in zijn lichaam is, maar toch wanneer je zo'n aanval mee maakt kan het gewoon niet anders. Hij krijgt het toch niet voor niets bloedheet en dat z'n ogen wegdraaien en hij een minuut of 2 van de wereld is![]()
Ze kunnen hem evt nog doorsturen naar een speciale kliniek voor epilepsie om daar door te zoeken, maar de behandelend arts is er niet van overtuigd dat dat nodig is. Hij moet nu naar een psycholoog () en dat gaat hij ook netjes doen, maar we zien er eigenlijk het nut niet van in.
Ondertussen ben ik nog steeds bang dat het een keer gaat gebeuren in de auto.. pfff.. Heb er al een flinke discussie met hem om gehad.
@Marie, een paniekaanval is het zeker niet. Hij heeft het soms wanneer hij compleet ontspannen is. De laatste keer waren we net 5 minuten wakker en toen kreeg hij een kleine aanval. Soms zit hij gewoon rustig op de bank en is het raak.
Kentaro, ik ga even lezen, bedankt!
) al is het wel een echte vent die het liefst wit brood en pizza eet
maar in principe is hij verder gewoon een gezonde eter. Misschien is een priksetje wel een idee idd.
Nu nergens last meer van?