Hatelijke opmerkingen maken over New York.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Hatelijke opmerkingen maken over New York.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 21:32

Je zou denken dat dat bijna niet voorkomt ...

Dat klopt , maar ik woon dus met iemand in huis , die dat WEL doet ...
Mijn broer maakt de laatste dagen non-stop hatelijke opmerkingen over New York ...

Hij heeft een ontzettende hekel aan alle Amerikanen en goed , het grootste deel van het jaar denk ik dan ook ; ' Laat hem maar banketstaaflen , hij weet niet beter '.

Maar nu 11 September in zicht komt , blijft hij maar opmerkingen over NY maken.
Ik vind dit ronderuit onbeschoft gedrag ...

Je maakt geen hatelijke opmerkingen over een ramp waarbij honderden mensen om het leven zijn gekomen en duizenden mensen dierbaren zijn kwijtgeraakt ..... Verdrietig

Of ben ik de enige die deze mening heeft ?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:36

Ahum.

Hier heb ik zondagavond een fikse ruzie met mijn vriend over gehad.
Ik was een documentaire op SBS6 over de Twin Towers aan het kijken en hij kon het niet laten om lompe opmerkingen te maken.
Tja dan moet je dus niet bij mij zijn
Achteraf heeft hij zijn excuses aangeboden Knipoog

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:46

Vandaag legde de docent mechanica wat uit over krachten op gebouwen. Zegt hij bijv. de wind, of een vliegtuig natuurlijk.
Zulke dingen kan ik me eigenlijk echt niet druk over maken, wel kan ik me voorstellen dat sommige opmerkingen wel wat ver gaan en dat je daar dus wel een beetje boos om word. Maar echt hatelijk, dat heb ik eigenlijk nog niet eens gehoord.

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:52

hatelijk kan ik ook niet tegen, maar een een grap erover kan ik wel om lachen. Maak er zelf ook grapjes over. Een beetje relativeren doet een mens goed. En daarom worden er denk ik zoveel grapjes over gemaakt.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:06

nou dat merkt hij morgen wel als hij morgen hatelijke opmerkingen hierover maakt dan komt hij vanzelf bij de verkeerde die er helemaal niet tegen kan

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:39

Grapjes maken over deze situatie vind ik dus ook ongewenst. k'Vraag me af of mensen grapjes zouden maken als er iemand dierbaars van hun om het leven was gekomen in NY. Ik vraag me af waar die mensen hun hersenen zitten!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:33

Soms is grapjes over iets naars maken een hele goede uitlaatklep. Zo maakten wij wel degelijk af en toe een gekke opmerking over mijn zieke vader en doen we nu hetzelfde over mijn schoonmoeder. Niet rot bedoeld maar op die manier kan je even relativeren, de lucht klaren.
Kunnen lachen is heel belangrijk op zware momenten in het leven.

Je moet eens horen wat voor grapjes er in het Ronald Mc Donaldhuis over tafel vliegen over de zieke kinderen. Er werd daar heel wat afgelachen en heel vaak waren die grapjes heel erg cynisch. Zo konden we het daar aan, anders word je echt gek tussen allemaal ziekte en ellende.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Hatelijke opmerkingen maken over New York.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:40

Gaby schreef:
Je zou denken dat dat bijna niet voorkomt ...

Dat klopt , maar ik woon dus met iemand in huis , die dat WEL doet ...
Mijn broer maakt de laatste dagen non-stop hatelijke opmerkingen over New York ...

Hij heeft een ontzettende hekel aan alle Amerikanen en goed , het grootste deel van het jaar denk ik dan ook ; ' Laat hem maar banketstaaflen , hij weet niet beter '.

Maar nu 11 September in zicht komt , blijft hij maar opmerkingen over NY maken.
Ik vind dit ronderuit onbeschoft gedrag ...

Je maakt geen hatelijke opmerkingen over een ramp waarbij honderden mensen om het leven zijn gekomen en duizenden mensen dierbaren zijn kwijtgeraakt ..... Verdrietig

Of ben ik de enige die deze mening heeft ?


Helemaal mee eens!! Grapjes maken is wat anders dan hatelijke opmerkingen maken. Je maakt hierover gewoon geen hatelijke opmerkingen want wat er gebeurd is is gewoon verschrikkelijk en diep triest Huilen en mensen die het in hun hoofd halen hier hatelijke opmerkingen over te maken verdienen het om even flink met hun Frusty tegen de muur te rammen.. misschien komt er dan een beetje verstand in Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Faya__, Ginny135, Jive03, kamsel, LWDaisy, Melissa0304, midori, Wpaard, YandexBot, ynskek en 180 bezoekers