zadel merk raider, bekend onder de bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

zadel merk raider, bekend onder de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 23:03

hallo, even een vraagje. Het merk "raider"onder de zadels, kennen jullie dit, want mij zegt de naam niets. Heeft iemand ervanring met dit zadel, En als je een zadel koopt, kopen jullie dan een merkzadel of kijk je naar het prijskaartje? Want heb ook wel interesse voor de dressuurzadel bijv de Wintec 500.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:34

Afbeeldingwas dat niet van de zadelmarkt?Afbeelding

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:40

Nee niet van zadelmarkt maar van ktb in klarenbeek.
Veel wisselende verhalen over gehoord hier op bokt.
Ik heb zelf daar een dressuurzadel vandaan wat gewoon lekker reed maar ik wilde toch altijd graag nog een kiefferlech omdat deze veel kniewrong heeft.
Dus na een jaar op het zadel te hebben gereden heb ik toch een kieffertje aangeschaft en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel lekkerder zit hierin.
Op mijn pony liggen ze vrijwel hetzelfde maar voor mezelf vind ik de kieffer toch wel iets fijner.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:00

Mijn zadel was binnen 2 weken totaal naar de klote. De rider dressage van haar (toen was het nog rider, nu alweer raider?)
Ik wilde hem eerst verkopen omdat ik er echt niet op kon rijden (had toch echt een wrong nodig) ben bij verschillende mensen langs gegaan om het zadel te passen, thank god for them dat zij het niet gekocht hebben (paste niet). Ik wilde die middag een nieuw zadel gaan kopen, dus ben met mijn zadel maar door gereden naar de zadelmaker in Apeldoorn (een hele goede vandaar helemaal in apeldoorn) ik kwam daar binnen met mijn zadel, en hij keek me aan alsof ik gek was. Terwijl ik er 300 euro voor betaald had, gaf hij me 200 GULDEN terug!!! En hij ligt er nu (na 6 maanden) nog steeds, niemand koopt dat ding. Hij zei zelf ook dat ie eigenlijk gek was dat ie m kocht, er was niks goeds aan, de kussens waren te kort, het leren stukje in de kamer wat normaal vast tegen de kamer aanzit zat los, nouja los, hij zat gewoon een aantal cm's van de kamer af, waardoor mijn ponys schoft ook helemaal kapot gereden was (drukte er ontzettend op)
Ik koop nooit meer wat van dat wijf.. Want ik vertrouw er helemaal niets meer van, al is het een beugelriem.. Ik vertrouw haar niet meer.