Weer op Ewald gereden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Weer op Ewald gereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 11:59

En het ging super goed, zondag had ik ook al wat op hem gehobbelt maar omdat ik geen singel had maar zonder zadel, ging ook wel goed maar die schoft Lips are sealed

Omdat het zulk klote weer is had ik vanochtend maar besloten om weer te gaan rijden want wandelen zat er niet echt in... Boos!
Ik stap veel en heb ook een klein beetje gedraafd, hij loopt heel erg ontspannen en niet sloom ofzo...
Het zal wel even duren voor ik weer "normaal" op hem kan rijden maar het begin is dr en ik ben super trots op hem..

Van de week komt de DA weer langs om weer naar zn longen te luisteren en om hem te chippen en te enten Lachen

Naar mijn gevoel is zn bronchitus wel al weg maar je wee het nooit, ik ben geen DA Haha!


Gr. Maaike

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:05

hardstikke mooi.
weer een stapje verder! Haha!

ga zo door!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 19:38

jaja, nu graag nog 10 stapjes verder Haha!
nee heb het geduld er wel voor zo kan ik mooi aan zn stelling en alles werken, want voor hij ziek was was die niet zo goed als nu, maar ach denk dat die "vakantie" hem wel goed heeft gedaan, hebben we elkaar leren kennen Lachen

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:25

Precies je maakt een rustige start zo Je kan in stap ook aan wat dingen werken en ik denk altijd maar zo: als je even wat langer op iets wacht is datgenen vaak nog leuker ook!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:33

Fijn hoor dat het weer beter gaat. Straks kan je weer met volle teugen genieten van je paardje!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:40

cool beter dan als het weg is! Ik hoop het zo voor jouw en voor ewald!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 20:20

Dank jullie wel Lachen Ik rijd hem nu om de dag en dan stap ik veel en als het goed gaat een rondje draf, de andere dagen wandel ik met hem en als ik denk dat ie wel braaf genoeg is gaan we helemaal niet, maar zn conditie moet wel dratisch veranderen Haha!
Binnenkort DA er weer bij halen, dan word hij gechipt en ge-ent , dat word dus zowieso 3 dagen vakantie meende ik, nouja we zien het wel, ben iig heel erg trots op hem en ook erg gelukkig met hem en ik hoop hij ook met mij Knipoog