discreet ? vraagje over ruinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

discreet ? vraagje over ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 12:23

Ik zag bij toeval dat mijn ruin in de wei 'een stijve' had Verward Schijnheilig Lips are sealed
Is dit normaal ?


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:35

Ja hoor dit is vrij normaal... een paard van een vriendin van mij die 'dekt' zelfs nog merries terwijl hij vrij vroeg geruind is...!!! Het zal wel een soort instinctief gedrag zijn. En het ruintje van een andere vriendin krijgt een 'stijve' als hij met een merrie staat te fietelen.

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:16

Die oude ruin van mij (ik had 'm van z'n 15e tot z'n 30e) had dat ook nog regelmatig. Stond-ie heel genant te klepperen met dat ding. Soms sprong hij zelfs ook nog op een merrie, apart beest. Haha!

Ik heb geen flauw idee hoe dat kan, hoe dat zit met hormonen en bloedvaten bij een ruin. Iemand uitleg?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:11

Ik kende ook een ruin die dat had, geen idee waarom.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:14

Pinky heeft hier ook nog wel eens last van *LOL*
Schaam me dood maar ach Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:50

Hhahahaha, ja dat kan ja. Mijn ruin Joran heeft vroeger nog weleens een hengstige merrie geprobeert te dekken met zn 'stijve'......

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:10

Die van mij krijgt zelfs een stijve als je zijn kont roskamt (sorrie voor de botte uitspraak) maar hij vind dat erg prettig en dan, tja, komt ie gezellig naar buiten. IEKS, dan stop ik altijd maar!

Toos paardloos

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:12

imker schreef:
Die van mij krijgt zelfs een stijve als je zijn kont roskamt (sorrie voor de botte uitspraak) maar hij vind dat erg prettig en dan, tja, komt ie gezellig naar buiten. IEKS, dan stop ik altijd maar!


Dan vindt ie 't gewoon lekker, dus gewoon doorgaan Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:16

Hahahhaha, maar veel zin heeft dat toch niet want 'komen' zal hij niet!! Knipoog Sorry, one-liner....

Maarre, trouwens, mij hengst kwam dus vroeger wel gewoon als je met hem bezig was dus je was hem lekker aan t borstelen ofzo. En dan was je aan t bandageren en dan...... Lips are sealed . Nee dat is ook niet alles...heb dan maar liever een ruin hoor.... Haha!

PS nu is het geen one-liner meer.... Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:18

Ieuw Suzanne hahaha...
Ja mijn ruin laat zich ook nogal opwinden door de lieftallige hengstige merries.. Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:01

Volgens mij is het redelijk normaal, mijn ruintje heeft er ook nog wel eens last van, gelukkig niet vaak als ik met 'm bezig ben..

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 22:14

Dan heb ik een tweede vraag. Waarom doet de mijne het in een wei waar alleen ruinen in staan ? Een homosexuele ruin ? }>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 22:26

chompie schreef:
...Waarom doet de mijne het in een wei waar alleen ruinen in staan ? Een homosexuele ruin ? }>


Tja, dat zou ik ook niet weten Verward !
Die van mij heeft ook wel eens een stijve als ´ie moederziel alleen op de paddock staat. Het gekke is, dat ´ie normaal gesproken altijd samen met een merrie staat, die zelfs extreem hengstig is (Alle 15-18 dagen, meestal zo´n 5 dagen lang). Ze is dan ook altijd erg opdringerig Schijnheilig , maar dat maakt hem dan weer niets uit Scheve mond , ik bedoel, dan krijgt ´ie dus geen stijve Tong uitsteken ! Hmmm... hier ben ik idd ook wel benieuwd naar!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:20

Ja hoor die van mij heeft dat ook.Die gaat ook vaak met de merrie in de wei 'van je hupsakee''! Als je begrijpt wat ik bedoel...(duh)

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:26

In een oude bit heeft iets gestaan over hengsten, die schijnen zichzelf meerder keren per dag te masturberen (sorry voor de vieze praat)
Het stond in een nummer van 1996 of 1997

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:21

germie schreef:
In een oude bit heeft iets gestaan over hengsten, die schijnen zichzelf meerder keren per dag te masturberen (sorry voor de vieze praat)
Het stond in een nummer van 1996 of 1997


Klopt hoor. Vooral de hengsten die niet (veel) dekken doen dit vaak. Bij dekhengsten is dit niet gewenst omdat ze dan onnodig zaad lozen, maar voor niet ggk hengsten kan dit geen kwaad. Gewoon een vorm van ontspanning. Vaak doen ze dit in de stal maar ook weleens op heel vervelende momenten. Zoals bijv. tijdens het bandageren..... Tong uitsteken Lips are sealed . Dan moet je dus snel wegwezen, hahahahaha..... Vork Vingers aflikken

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:33

Hmm.. ik heb ook wel eens twee merries gezien die elkaar dekte.. maar dat is dan weer een heel ander verhaal...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:42

(als iemand trouwens weet hoe dat in elkaar kan zitten, please, vertel het me, volgens mij waren geen van beide merries hengstig..)


Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:46

Ik heb het weleens bij honden gezien...dat de ene teef de andere dekt. Dit schijnt een vorm van dominantie te zijn....

Misschien dat dit met paarden ook zo is????

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:58

Dachten wij eerst ook, zoiets dergelijks, tot bleek dat zowel de een de ander als de ander de een besprong.. Er kwam zelfs iets voor wat op enige uhm, 'penetratie' leek.. :S

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:14

Mijn beide konijnen (voedsters) doen dat ook bij elkaar, ik denk ook dat het iets met dominantie te maken heeft. De ene keer is de ene de baas, de andere keer de ander Extreme duivel

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:34

Bij koeien zie je dat ook regelmatig, dat de ene koe bovenop de andere springt. Heb ik eigenlijk ook nooit goed begrepen, misschien iemand die het weet waarom dieren die neiging hebben?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:38

Toscar staat soms ook in de wei te "klapperen"
geen merrie in de buurt...
wel 2 lachende kinderen van de stalhouder...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:40

die van mij is nog erger, die probeert zelfs een hengst te dekken!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:16

Big Lol!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers