Kapsones of bijdehand???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Kapsones of bijdehand???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:12

Vaak genoeg kom ik van die gasten tegen op straat die me vanalles willen noemen, hun schatje, lekker ding en bla bla bla.

Nou loop ik meestal door zonder een blik te werpen en dan krijg ik naar me toe geroepen dat ik een kapsones wijf ben.

Soms als ik me echt dood irriteer en ze gewoon eens duidelijk wil maken dat ik niets aan zulke info heb, want echt iets zinvols kunnen ze niet zeggen, dan ben ik bijdehand.

Vraag me weleens af wat ze dan eigenlijk van me willen, moet ik vragen of ze met me naar bed willen ofzo. Ben ik dan wel een NORMAAL persoon???

Hebben jullie hier ook last van???? En hoe reageren jullie erop??


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:22

Regelmatig, en ik reageer net zo als jij. Zij hebben mij niets te melden (ze denken van wel, maar het is inhoudsloos), dus heb ik hen ook niets te melden (letterlijk) en houd dus mijn mond. En tja, dan ben ik maar een kapsoneswijf. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:23

Niet, wat wel helpt is gewoon kwaad kijken. Dan hoeven ze je niet meer. Ook leuk, heb ik eens mijn haar los, zijn alle mannen op eens van hun apropos... Pff, mannen hebben gewoon geen ruggegraat...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:24

Als ik kwaad kijk, vragen ze of ik ongesteld ben..... en nog steeds blijven ze me lastig vallen ha ha ha

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:24

heel herkenbaar, ik kan me doodergeren aan mannen die dat
soort dingen roepen (en dan nog denken dat ze leuk zijn)

Nou ja dan vinden ze me maar een kapsoneswijf het zal
mij een worst Haha! wezen

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:26

Ik roep nooit vrouwen na, wat een onzin zeg. Al dat macho-gedoe Misselijk ik van

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:28

Hahahahaha... je hebt het zo moeilijk, ik leef met je mee.
Ik begin meestal (uit) te lachen Haha!

Nou zijn ze hier wel veeeel braver hoor...
ben al jaren geen kapsoneswijf }> genoemd, hahaha.

En dan te bedenken wat je volgend jaar te wachten staat,
doe je je oefeningen al Knipoog *LOL*
Laatst bijgewerkt door orri op 10-09-02 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:29

Helemaal mee eens rom, belachelijk om vrouwen na te roepen op straat. Of nog erger zo een fout fluitje.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:31

orri schreef:
En dan te bedenken wat je volgend jaar te wachten staat,
doe je je oefeningen al Knipoog *LOL*


Ik ben me geestelijk.......en....eh....lichamelijk Tong uitsteken aan het voorbereiden ha ha ha

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:32

Ja ja... ik verregende vanochtend fijn.... op de fiets,
maar liefst 2 maal zo'n fout fluitje.
Nu moet je ook weten dat ik langs een bouwterrein fiets iedere dag,
dus dat is altijd wel rumoerig Haha! (zelfs met 2 kinderen op de fiets!)

Hahaha... nog maar 3 maanden en dan...
wat word je nieuwjaars goede voornemen? Knipoog
Laatst bijgewerkt door orri op 10-09-02 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:34

Heb liever dat ze alleen kijken en niet zo achterlijk gaan staan fluiten.. Kijken kan geen kwaad, roepen wel en fluiten ook.. Hoewel, soms is het wel goed voor je ego.. Eerlijk is eerlijk.. Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:37

Goed voor m'n ego als ze me naroepen? Niet voor mijn ego. Ik vind het eerder vernederend, alsof je als vrouw vogelvrij verklaard bent. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:38

Nou die gasten die denken wat te melden hebben zullen never nooit mijn ego strelen.

hmmm........Lang leve de lol wordt het volgend jaar, maar of het nou "goede" voornemens zijn. Ach, als de "slechte" in mijn ogen maar goed zijn!!!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:41

Buiten dat ik het niet zou willen, zou ik me ook rot schamen om een vrouw na te roepen. Dat doe je toch niet? Gebeurd het echt zo regelmatig dan?

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.


Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:45

Ach, die mannen hebben gewoon niks anders te doen en werken en hun ogen open houden. Heb je wel eens gezien wat voor vrouw gemiddeld een bouwvakker of een vrachtwagenchaffeur thuis heeft zitten.

Maar ik heb er ook last van en ik doe heel aardig terug als ze bijvoorbeeld goedemorgen wensen ofzo, dan krijgen ze antwoord. Als ze fluiten of roepen, dan laat ik mijn hond los Knipoog
Nee grapje, die heb ik niet altijd bij me. Het hangt van de situatie af of ik iets zeg. Ooit reed ik op een haflinger die enorm kwijlde. Zegt een gozer: jeetje wat kwijlt die knol. Ik: zou jij ook doen als ik je zou berijden

Toen wastie toch wel stil. Maar gewoon niet reageren is het beste van allemaal, dan voelen ze zich beledigd. Afleren doen ze het nooit!

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:48

Pregini schreef:
Nou die gasten die denken wat te melden hebben zullen never nooit mijn ego strelen.

hmmm........Lang leve de lol wordt het volgend jaar, maar of het nou "goede" voornemens zijn. Ach, als de "slechte" in mijn ogen maar goed zijn!!!


Hahahaha...
Nee ego strelen is absoluut niet nodig Knipoog
Je weet wel direct of je voorgevel mooi uitkomt in dat bloesje Knipoog *LOL*

Dat is een interessant voornemen Preg... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:49

gisteren stond ik in Heerhugowaard voor het stoplicht te wachten en links van mij stond een meisje in een rode outfit (lees: topje en een rokje) met blond lang haar voor het stoplicht te wachten. Uit de tegenovergestelde richting van mij kwam een grote vrachtwagen van Vroom & Dreesman aanrijden en midden op het kruispunt begint hij keihard te toeteren en zie je 2 kwijlende mannen tegen het raam geplakt zitten en naar haar zwaaien.
Het meisje wist niet waar ze kijken moest en werd net zo rood als haar
outfit Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:52

Leonoor schreef:
Ooit reed ik op een haflinger die enorm kwijlde. Zegt een gozer: jeetje wat kwijlt die knol. Ik: zou jij ook doen als ik je zou berijden


*proest*

Bingo, ik zit weer eens te schaterlachen achter mn pc.

Wat zal die gozer raar gekeken hebben. Haha!

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:57

Tallie1979 schreef:
Heb liever dat ze alleen kijken en niet zo achterlijk gaan staan fluiten.. Kijken kan geen kwaad, roepen wel en fluiten ook.. Hoewel, soms is het wel goed voor je ego.. Eerlijk is eerlijk.. Haha!

Ik vind het ook ronduit beledigend en respectloos om iemand zo onbeschaamd aan te staren! ik kijk dan ook bijzonder ontoegankelijk op zo'n moment en soms zelfs vernietigend. Als ze dan een opmerking durven te maken, vraag ik waar ze last van hebben. Ik vind het fijn om op zo'n moment afgesloten te zijn als ik dan een walkman op heb. Die zet ik dan extra hard en dan kijk ik voor me en probeer ze niet te zien. Soort struisvogelpolitiek. Rotvolk.

De hond is de betere mens

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:02

Op het bekende fluitje antwoord ik vaak dat ze beter een hond kunnen nemen die is tenminste blij als je naar hem fluit!

Citaat:
Heb je wel eens gezien wat voor vrouw gemiddeld een bouwvakker of een vrachtwagenchaffeur thuis heeft zitten.

Weet niet precies wat je daar mee bedoeld maar ik ga me er maar niet op aangesproken voelen Haha!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:02

het ligt er maar net aan hoe het gebracht wordt. het hoeft niet macho te zijn (als het luchtig en grappig overkomt) maar kan ook een vorm zijn van 1e contact leggen. "hey schatje" en "lekker ding" etc. is gewoon stoer-doenerij. die mannen zijn zeker in een groepje? en wat betreft wat zij denken: daar heb je toch lekker schijt aan?

Amor Vincit Omnia

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:32

Bij fluiten:
Droog achterom kijken en zeggen: "Probeer je muzikaal te worden of zo? Zelfs m'n hond piept mooier."

Of als het luchtig overkomt, zo'n opmerking als "Hee schatje"...
Spottend aankijken en zeggen:
"Nou alsof DAT mijn dag goed zou maken..." Zoiets.

En bij ons op de club loopt ook zo'n macho die zegt dat iedereen wel met hem naar bed wil...
Dan zeg ik: Oh ja graag. Ik zal mijn nagelvijltje meenemen want mijn nagels moeten nog gevijld, en de olie voor de rugmassage, en wat wattenstaafjes zodat je mijn oren schoon kunt peuteren en als ik nog misselijk ben van de chemo help je me wel even met mijn zetpil toch?
Schijnheilig *LOL* Schijnheilig
En dan hoeft het ineens niet meer haha.

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:37

Even vermoeid / ongeinteresseerd zuchten , werkt ook prima.
Is idd geen compliment , de doorsnee fluit danwel opmerking , maar eerder een belediging....

Alhoewel mannen het natuurlijk niet zo bedoelen , maar het komt wel zo zielig over Knipoog

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:39

Fluiten, roepen, slissen of whatever.. ik ben geen hondje en reageer dus absoluut niet hoor! Gewoon lekker met andere dingen die op straat gebeuren bezig zijn en doorlopen..
Tis toch wat, dat je maar geacht wordt jezelf gevlijdt te voelen en erop te reageren tssssssssssssk.. ben niemand z´n schatje en zeker niet van een onbekende op straat Frusty.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:44

haha dorine die is super!!!

tsja.. mannen.. wat moet je der ook mee.. Denken allemaal dat ze zo ontzettend geweldig zijn.. Loop je lekker met je knollie over straat, krijg je weer dat getoeter.. Jeeeee, moet ik me nu vereerd voelen of zow?? Dat ze helemaal hun vingertjes op dat knopje hebben gedrukt, speciaal voor mij??

Met de vakantie in valkenburg was het erg.. Naja maastricht dan.. Al die buitenlanders.. gaan ze voor je staan, armen wijd.. alsof ik spontaan in hun armen zou vliegen of zow?? en al dat gekijk he? Ik vind het rond uit vernederend.. Ik ben geen poppetje in een poppenkast!!

Onderschriftloos :Y)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nustice, Prairy, Sneeuwmaan, Tientjeblij en 30 bezoekers