Kritiek op Klasse (dressuur)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 08:57

Onder Klasse (dressuur)

Ik vind uberhaupt eigenlijk het hele deel over de 'nieuwe' dressuurproeven er niet in thuis horen, de titel belooft informatie over wat een klasse is, misschien de verschillen tussen de klasses? Maar geen vergelijking tussen oude en nieuwe situatie. (die ook al niet echt nieuw meer is nu :+ )

Citaat:
In principe zijn dit allemaal zaken die in de basisopleiding van paard en ruiter naar voren moeten komen, voordat je een startkaart aanvraagt. Op dit moment gaan mensen veel te vroeg op de wedstrijden met als gevolg dat er over een hele baan maar een paar met een winstpunt naar huis gaan.


Ik weet niet wie dit getypt heeft, maar die rijdt ergens anders haar wedstrijden dan ik := Ik vind het behoorlijk gekleurd en ongefundeerd.
Van mij zou het hele deel over verschil oude/nieuwe proeven er dus uit mogen. :o

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015


Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:38

Het verschil tussen oude en nieuwe klasse zou inderdaad niet meer beschreven hoeven worden, de oude proeven zijn nu inmiddels echt 'oud'. Naar mijn idee zou in de intro toelichting moeten staan over de proeven an sich (doel bijvoorbeeld) en dan daaronder per klasse de belangrijkste onderdelen en waar een jury de nadruk op legt in de beoordeling.

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand


Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:03

Misschien dat Urielle of een andere bokker zin heeft om het stuk te herschrijven?

Iemand maakt het paard vet

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 14:45

Ik wil best een poging doen, maar dan post ik het wel hier.
Heb in het verleden al wat gestunt met de Wiki maar ik ben niet handig in opmaakdingetjes :o

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Dribbel

Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:17

Daar kunnen wij gewoon mee helpen hoor en anders is er altijd nog de handleiding voor schrijvers.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers