dit zullen jullie nog nooit hebben meegemaakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

dit zullen jullie nog nooit hebben meegemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 23:48

ik heb het bericht ff weggehaald.
maar goed het is goed afgelopen,en we hebben op wat kleine dingetjes na niets.


xxx
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 10-09-02 15:44, in het totaal 2 keer bewerkt

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 23:54

Pffff..... Schijnheilig Schijnheilig

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 00:30

ja... dat was ff schrikken zeg.
die mickey ging er vandoor als een raket.., ik was ondertussen al gestopt om te kijken of zij ook ergens gestopt was. maar nee hoor..geen mickey of galina te zien. weg..in rook opgellost..
ik dacht, oh die zijn rechtdoor het andere pad opgegaan....niets te zien.
weer terug..ook niets. ik kijk op de verharde weg die grenst aan de veldweg..allemaal witte srepen van hoefijzers.o nee he..
ja hoor. full speed naar beneden geknald richting stal..
kom ik daar aan , was alleen galina daar, micky niet. die was alleen verder gegaan. over een hoge heg heengesprongen waar ze haar berijder verloor. toen dacht mickey ik ga lekker verder crossen.
ik wist niet waar ze heen was gegaan en ging zoeken in de omgeving van de stal.en op de paden die ze goed kon omdat ze daar vaker gaat buitenrijden...maar mickey was al op de autobaan aan t kletteren. heeft de eigenaresse de achtervolging ingezet(die zag haar toevallig voorbij kletteren), onderweg een of andere vent in de auto getrokken(voor te helpen, ze is een beetje bang voor paarden),en achter mikey aan.
op de autobaan raam opengedraaid en de teugels vastgepakt en zo langzaam tot stilstand gebracht. net een film..
mickey is een goed renpaard geweest en weet nog steeds van wanten.
normaal gaat ze er niet vandoor, maar ja..ze sloeg op hol.
gelukkig is alles goed gekomen. mickey heeft wat schaafwonden maar niets ernstigs, en galina heeft een spier gescheurd in haar hand.
mijn paard was ook nog boos Extreme duivel toen mickey weer op stal kwam.(ze staan naast elkaar en zijn erg gek op mekaar)hij begon met z n benen tegen de muur te slaan en te hinikken zo van 'waar was je nou heen gegaan'!?
maar daarna waren ze weer Lovers
.sjonge jonge...wat een belevenis.
en galina is morgen ook nog jarig...
ehh... gefeliciteerd alvast

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:15

Jemig wat een verhaal!
En wat hebben we hiervan geleerd????? Nooit meer als je met meerderen rijdt alleen gaan crossen, paarden blijven kuddedieren. Jullie hebben nog geluk gehad dat het zo goed is afgelopen.
Heel veel beterschap en hoop dat Mickey er ook niks ana over gehouden heeft.
Viv

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: dit zullen jullie nog nooit hebben meegemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 09:10

beautyfull_mickey schreef:
maar goed mijn pony en ik hebben niets.


xxx


Vandaar dat je met je arm in het gips zit???? Haha!

verder ga ik met vippie mee

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Zoefffff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:06

Jaja die Mickey *LOL*

Maar in ieder geval is het goed afgelopen, t had anders kunnen zijn he?
Ik vond wel dat stukkie wat Jovanka geschreven had wel lachen Haha!

Maaja Mickey is en blijft een sjatje Schijnheilig toch?

Owjaa en Urkel Tong uitsteken ... Gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjesss X Verona.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:21

Nou ik vind er helemaal niets te lachen aan Verward Het had heel erg af kunnen lopen met jou en je paard. Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen behalve je arm in het gips dan. Als je paard een renpaard is geweest dan kan hij er waarschijnlijk niet erg goed tegen dat een ander paard lekker in zijn eentje gaat racen... ik heb ook zo'n paard met wedstrijddrang en geloof me zo'n dodemansrit is echt niet leuk...

Ik heb het 1 keer zelf per ongeluk meegemaakt omdat er iemand naast mij in galop kwam.. nou ik heb het hele bos gezien en uiteindelijk de doorwaadbare ingestort Paard ervandoor en gelukkig ook door iemand helemaal heel terug gevonden.... Knipoog Ik was zo blij dat ik hem weer heel terug had en zelf had ik gelukkig ook niets... ja mobieltje was met mij verzopen... achteraf was het wel komisch maar echt ik hoop dat nooit meer mee te maken en ga liever alleen naar buiten dan met iemand die even naast mij komt racen Knipoog

Beterschap met je arm en succes enne gefeliciteer met je verjaardag Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:35

wow wat een avontuur zeg.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 13:07

ja goed maar niemand kon hier iets aan doen of dat weten.
ik was allang blij dat we mijn pony heel terug hadden!
en anneomie idd zo'n rit is niet echt leuk maar op zo'n momment gaat zo veel door je hoofd en zo ik had ook nog leren dressuurteugels en die gleden lekker door mn handn ik was ze nog proberen om mijn handen te draaien maar goed niets lukte.
mickey en ik hebben nou alleen goed wat spierpijn en ik een spier in mijn hand gescheurt en zij der beentjes achter open maarik ben allang blij dat we er zo goed vanaf zijn gekomen.

xxx

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 13:08

trouwens anneomie mn paard is idd een renpaard geweest vandaar :d

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:15

gelukkig is er niets gebeurt!!
Bij mij ook een keer op een buitenrit, wij waren rustig aan het stappen zie we zon 20 meter voor ons 2 paarden, die opeens van stap in een rengalop gaan Verward die mensen denken ook niet even mee met anderen stel je voor als die van ons er achteraan waren gegaan....gelukkig konden we ze nog net op tijd houden..

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:46

je moet ook nooit alleen gaan crossen!!
je moet bij elkaar blijven rijden en als ze wil crossen doet ze dat maar als ze alleen gat rijden!!
jij hebt nu iets terwijl zij het eigenlijk moest hebben!!om,dat zij wilde crossen!!
maja ik bemoei me er verder niet!!
ik ben blij dat de paardne niks hebben!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 13:59

ik heb iets wat zij moest hebben?
als mijn paard een gebroken been had moest ze afgemaakt nou dan heb ik liever iets gebroken en dat komt goed dan dat zij word afgemaakt.
nogmaals reageer niet als je er niets vanaf weet!
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 10-09-02 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:11

pff rustig zeg!

Ik vind het ook onverantwoord als je met zijn 2en rijd en er gaat er 1 alleen wegcrossen... maar goed dat is ieder voor zich...

Het had in dit geval flink slecht af kunnen lopen met je paard, wees maar blij dat je een engeltje boven je hoofd hebt gehad en je paardje niks mankeerd en jij niks ernstigs hebt. Maar al klinkt het hard, ik heb liever dat jij wat hebt dan je paard!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 14:22

ja idd flair dat is wat ik ook zei.
en anja zei:jij hebt nu iets terwijl zij het eigenlijk moest hebben!!om,dat zij wilde crossen!!

en daar was ik het niet mee eens.
want mn paard moest dan waarschijnlijk afgemaakt en ik niet :d
ja en mn paard zal veel engeltjes boven zn hoofd hebben gehad :d

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:27

Anja bedoelde dat het meisje dat voor jou uit ging crossen zou moeten hebben wat jij nu hebt! Niet je paard!

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:29

ehm.ff tussendoor. ik was niet aan t crossen, maar had een flink tempo. en ik ben haar niet als een bezetene voorbij gecrossed. ik gallopeerd op het veld achter haar. toen ik wat dichter in de buurt kwam,ben ik gaan afremmen, maar mickey sloeg op hol en daar kon ik verder ook niets meer aan doen. Verdrietig
Laatst bijgewerkt door thoroughbred op 10-09-02 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 14:31

nee dat klopt.
en anders was het toch eerder mijn schuld omdat zij me van te voren had gewaarschuwd dat ze ging trainen en daar kon zij niets aan doen!
en zij is juist op het veld gaan rijden om mij niet lastig te valleen.
mickey kreeg gewoon even een tik en sloeg op hol.
aub ff geen reactie's meer hierop alleen als je zelf wat leuks te melden hebt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:40

Ik vind paarden die zulke dingen doen onbetrouwbare sekreten, sorry dat ik het zeg. Je had er veel slechter van af kunnen komen.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:14

Nou mensjuhs...

Het is toch goed afgelopen, dus wat zeurt iedereen nou

Als de zon schijnt zeg je toch ook niet, ja wat áls het vandaag regende, dan had ik mn paraplu mee moeten nemen.

Wat is gebeurt is gebeurt Koe

En Mickey bedoelde het niet kwaad daar ken ik hem wel voor Schijnheilig

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 17:03

beautyfull_mickey schreef:
ja goed maar niemand kon hier iets aan doen of dat weten.
ik was allang blij dat we mijn pony heel terug hadden!
en anneomie idd zo'n rit is niet echt leuk maar op zo'n momment gaat zo veel door je hoofd en zo ik had ook nog leren dressuurteugels en die gleden lekker door mn handn ik was ze nog proberen om mijn handen te draaien maar goed niets lukte.
mickey en ik hebben nou alleen goed wat spierpijn en ik een spier in mijn hand gescheurt en zij der beentjes achter open maarik ben allang blij dat we er zo goed vanaf zijn gekomen.

xxx


Ik ben heel blij voor jullie dat het goed is afgelopen Knipoog Bij mij is nu eindelijk na 7 keer weer het bos in te zijn gegaan is het afgelopen zondag voor het eerst hartstikke goed gegaan Haha! ik was zo opgelucht want Omar wilde allen naar maar racen met mij.... Verward vond ik niet zo'n goed idee... nu lukt het eindelijk weer en is de schrik bij mij ook weer een beetje weg... Tip: doe het rustig aan de eerste keer dat je weer met Mickey buiten gaat rijden.. ga desnoods lekker stappen en leer hem weer wennen dat hij normaal rustig moet kunnen lopen. Het is inderdaad heel erg angstig en het gaat allemaal in een flits voorbij op het moment dat het gebeurd. Je kunt er zelf eigenlijk ook niets aan doen.

En Desiree: Ik vind Mickey trouwens geen onbetrouwbaar secreet want die kan hier ook niets aan doen en heeft het ongetwijfeld niet expres gedaan, zo van laten we mijn baasje er even af gooien... hij is haar onderweg gewoon kwijtgeraakt Schijnheilig ... het is en blijven vluchtdieren en dat is het risico nou eenmaal van paardrijden... zelfs het meest rustige en betrouwbare paard kan eens een keer aan de kletter gaan.

Hou je taai en beterschap Knipoog

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 20:43

precies anneomie Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 21:03

ja idd precies anneomie,eindelijk iemand die er ook een beetje verstand van heeft en nadenkt voordat die wat zegt :d
ben het met alles met je eens,en toen mickey over dat ding sprong en ik eraf vloog zal ze hues niet expres gedaan hebben nee.
maar goed.
bedankt trouwens voor de tips Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 07:29

lekker bijdehand weer, dus de rest die reacties heeft geplaats met een klein negatief toontje heeft geen verstand?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:55

Paardrijden houdt risico in ja, maar bovenstaande verhaal vond ik wel ERG veel risico. paard kan er niets aan doen, jaja!