K*T, heb ik weer!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:33

Met pinkster hebben wij altijd feest in het dorp. Van de gemeente mocht alles gewoon door gaan.

van het bestuur van de 'vlaggetjesdag' commisie, zou het eerst ook wel door laten gaan. maaaarrrrr, een dorp verder op, Leek (waar Divoza ook staat), hebben het ook afgezegd, en nou llijkt het bestuur van Zoutkamp het ook een goed plan om pinkster hier ook aftezeggen.

Opzich vond ik het niet zo erg. Maar dit jaar ben ik gevraagd voor Hofdame te wezen.(er is ook een koningin, en die moet dan een preek geven, en kijken welke visserskotters(boten) het mooist zijn. we staan helemaal in de middelpunt van de belangstelling).
Ik zou op SBS 6 komen, met Hart van Nederland, onze regionale televisie zender, en in kranten enzo. GROM! Boos! volgend jaar ben ik te oud.

daar gaat de kleren, die hun voor 3 man, dik 2000,- er tegen aan hebben gegooit. voordeel is wel, dat ik de kleren mag houden!


siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 13:41

wij hebben niet eens een pinksterfeest in t
dorp!
groetje en bokje
siouxsie


fire

Berichten: 176
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:48

jammer he! Verdrietig
wij hebben niet echt zo'n feest bij ons, maar het lijkt me heel leuk.
kunnen ze voor volgend jaar geen uitzondering maken, omdat je nu niet mee kon doen door het 1 en ander. Verward

Don't believe in what they say... Believe in yourself... In your own world...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, bloemm, daiswees, DotBot, Escada, Esther_r20, flooooo, GoogleAdsense, History_, IASCrawler, kinel, kosseh, lobkew, LuCa88, massiemas, nick_en_ik, ontherun, Relserk, Shenavallie, Solleke_Noah, Symke, Travel_me, Wenta en 187 bezoekers