Vandaag gedraafd op barley

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-01 23:30

jaja het was zover. Nou ja ik had het eigenlijk niet gepland ofzo.

Ik had eerst gelongeerd en toen zei Saskia je mag er wel op. Dan houd ik Barley wel vast. Dus ik m'n cappie halen en erop gaan zitten.

Toen wilde Jan-Hein(manege eigenaar) de bak gaan trekken maar dat kon dus even niet. Stond hij te kijken. Ik had net verteld tegen Saskia dat ik al twee pasjes gedraafd had met Barley maar dat dat toen niet fantastisch ging omdat bart iets rammelends bij had.

In ieder geval; Saskia vertelde tegen Jan-hein" Heike wil wel draven maar ik draaf niet mee"(ze is zwanger. Zegt jan-Hein. oh maar dat doe ik wel. Dus heeft hij meegelopen. We hebben zomaar twee rondjes gedraafd en het ging eigenlijk hartstikke goed. ze heeft niet gebokt ofzo. Ze was wel heel erg haar balans aan het zoeken en dat viel niet altijd mee. Verder stopte ze een paar keer en ging ze heel hoog met haar hoofd.

Maar ben weer supertrots op mijn mooie paardje.

Enne heb vandaag twee nieuwe dekjes voor Barley opgehaald. Ik heb ze van mijn broertje gekregen. Eentje is grijs met een zwart en zilveren randje (zwart geborduurd)De andere bordeaux rood met een groen randje en groen geborduurd. Er staat bij allebei Barley Queen op en het staat heel erg mooi. Foto's zien jullie wel een keer.
Afbeelding

_________________
<FONT COLOR="DARKGREEN">"zelfs Heike, van wie ik 't nooit verwacht had!!!quote maaike"</FONT>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-06-02 00:04 ]</font>

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 23:40

handig hoor, handige hulpen in de buurt!
da's een voordeel van op een stal staan ( en er zelfs werken in dit geval)!
Dat mis ik soms wel, paarden aan huis is erg tof, maar ik sta er wel alleen voor, heb ook geen paardenmensen in de familie-of vriendenkring ofzo..
Ik ben met een fjordje ook een keer echt gevallen, omdat ze d'r evenwicht niet kon houden na een lichte struikeling. Toen ging ze (en ik dus ook..) meteen ondersteboven. Erg zielig vond ik dat, vooral omdat t best goed ging, en deze ervaring zou niet echt goed doen voor haar denk ik.
Een ervaren paard kan zich wat makkelijker overeind houden, een jong, groen paard wat minder soms.
Leuk dat t tot nu toe nog vrij soepeltjes gaat allemaal met t beleren!
Begrijpt ze de hulpen al een klein beetje?

ps: fotooos..? Verdrietig

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 00:33

Wat goed!!!
Het gaat tot nu toe nog zonder problemen met Barley, zal misschien ook wel zo blijven.
Je gaat heel erg goed vooruit, ga zo door!! Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 00:38

Tof Heike, letterlijk weer een paar stapjes vooruit! En je hebt de dekjes dus ook, mooi hoor. Lachen

(ff een heeeel kort berichtje want ik ben heeeel moe... en ga nu naar bedje toe... Dromen)

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 05:24

Leuk Heike, dat het zo goed gaat! Als je in dit rustige tempo doorgaat zal het ook wel goed blijven gaan denk ik. succes en houdt ons op de hoogte (maar dat doe je al *LOL* )

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 07:54

Wat gaaf!!!!!! Ik ken dat gevoel heel goed. Ik ben op het moment nog bezig met het inrijden (nouja, ze is nu alweer zo'n 5 maanden onder het zadel) van een pony bij ons op de manege. Wat was ik trots toen ik voor het eerst had gedraafd zeg! *LOL* Ik hoop dat het heel goed blijft gaan met Barley!!!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 09:05

super zeg nou ik dat weer lees heb ik ook zooooooooooooo'n zin he....
Ik vind het geweldig om jonge paardjes te beleren helaas is het 1 en ander aan veulens verkocht dus het duurd wel weer ff voor we een jong paard hebben *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 10:39

echt gaaf dat het zo goed gaat.
ik ben nu mijn shet kim aan het inrijden (voor zover *LOL* ) alleen die gaat liggen dat is echt vreemd. ze gaat eerst achteruit en dan met d'r hoofd schudden dan gaat ze liggen en als je lang genoeg boven haar blijft staan dan staat ze wel weer op en dan gaat ze kleine bokjes geven *LOL* *LOL* ) dat is echt lachen

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 11:08

Heeeeeej gaaf joh!
En ik ben benieuwd naar foto's van die dekens, want het klinkt wel errug mooi!

gillian

Berichten: 4418
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:11

gaaf joh dat het zo goed gaat!!!! *LOL* *LOL*
je zult wel supertrots op haar zijn Haha! ( mag ook wel!!)
succes verder
gillian

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:22

Wauw! Echt gaaf. Ze leert echt snel!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:10

Gefeliciteerd! Echt gaaf dat het zo goed ging! Super gewoon. Heel leuk om te lezen trouwens... Succes verder met de drafpogingen! Groetjes, Dorine.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:25

Dat gaat toch wel heel erg de goede kant op. Vooral zo doorgaan. Succes.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 00:28

Gaaf zeg dat ze zo braaf is.

Maare wel rustig aan hoor ze is nog jong en je hebt tijd zat.

Gr Pris

ps ik ook moe wil ook slapen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 02:11

Leuk dat 't zo goed gaat. Echt een braaf queen'tje.

Knuf Mayo

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:00

Citaat:
Op 2001-06-02 10:39, schreef Thirza:
echt gaaf dat het zo goed gaat.
ik ben nu mijn shet kim aan het inrijden (voor zover *LOL* ) alleen die gaat liggen dat is echt vreemd. ze gaat eerst achteruit en dan met d'r hoofd schudden dan gaat ze liggen en als je lang genoeg boven haar blijft staan dan staat ze wel weer op en dan gaat ze kleine bokjes geven *LOL* *LOL* ) dat is echt lachen



leuk he? shetten...

greetzzz debbie