Topknol!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Topknol!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 10:32

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Gister heb ik mijn tweede L2-wedstrijd gereden en mijn paardje en ik hadden jubileum: het was onze 10de wedstrijd samen. We zijn al redelijk achterlijk snel door de b en L1 gegaan, met alle dank aan mijn topknollie dis gewoon zo zijn best doet! Proeven oefenen daar doen we niet aan, we zorgen dat we allebei fris en fruitig en blij naar de wedstrijd gaan. Pling Zaterdag heeft hij zelfs alleen maar in het land gestaan...dat was niet helemaal de planning maar tja... Schijnheilig
...Zijn we gister 1ste en 2de geworden met 2 x 161 punten! Schijnheilig Eerste proef ging ook superlekker (had zelfs een keer een 8! voor middendraf) en daar was ik 2de, 2de proef vond ik zelf iets minder lekker en iets ongecontroleerder: elke keer als ik diagonaal op moest (hals strekken, overgang stap) zette hij de turbo aan zo van 'mot weer middendraf!!' Haha! Hierdoor werd ik melig waardoor ik met een big smile Haha! Pling op mijn paard zat...misschien heeft dat t m gedaan want in deze proef werd ik dus 1ste! Heb mijn topknol helemaal volgedouwd met muesli en appeltjes.. Lovers


Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:25

Helemaal top dat jullie zoveel lol hebben in je wedstrijden, ik hoor zo vaak anders.... Gefeliciteerd hoor!

Einzelgängers unite!!
Think outside the box...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 13:59

We hebben eigenlijk altijd lol samen, of het nou in het bos is of in de ring. Mijn deal met hem is dat als hij voor t vrouwtje een punt scoort, hij weer twee weken lol mag maken in het bos of in de wei of over balkies enzo...Nou dat werkt kennelijk! Voel me soms bijna schuldig ten opzichte van die mensen die maar trainen en trainen en rondjes draaien en proeven oefenen en dan komen wij na een bosritje aankakken...Maar ja een vrolijk paard oogt natuurlijk ook leuk!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:14

Vind ik niet zo gek, d'r zouden eens wat meer dressuurprikkers met hun paard t bos in moeten! Ulla Salzgeber stapt ook elke dag met haar paarden door t bos!

Culemborg here I come!!


Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 17:32

Thanx!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers