meisje uitvragen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

meisje uitvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 15:36

effe een vraagie

als je een meisje wil vragen of ze met je uit wil gaan, maar je weet niet zeker of ze je leuk vind, je denkt van wel, maar je weet het niet 100% zeker. naar wat zou je haar nemen:

- film (moet ik betalen )
- soort arcade (ken iemand dus krijg ik gratis ingang en $10 bon Party!! )
- planet hollywood (ken iemand dus krijg ik gratis VIP tickets Extreme duivel )

dat zijn me keuzes, welke zou het beste zijn??

PS, als je de film kiest, welke film??

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:38

VIP tickets, zeker weten!
Dat is volgens mij wel een goeie binnenkomer Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:39

erm
als ze je leuk vindt dan zegt ze ja..
vindt je niet leuk dan gaat ze ook niet met je uit..

enne : ga niet naar een arcade hal Tong uitsteken
film ook niet, want dan leer je lkaar ook niet kennen
planet hollywood, beter.. kan je tenminste met elkaar praten. En dansen }>

All your horses are belong to us! Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:43

Sowieso VIP is een toverwoord. Gewoon zeggen: joh ik kreeg VIP-kaartjes, zin om mee te gaan? Nee, dan gewoon n ander meisje vragen die je wel aardig vind ofzo. Dit kan ze gewoon niet weigeren, of ze je nou leuk vindt of niet, VIP is een toverwoord!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 15:46

r0b1n schreef:
enne : ga niet naar een arcade hal Tong uitsteken
film ook niet, want dan leer je lkaar ook niet kennen
planet hollywood, beter.. kan je tenminste met elkaar praten. En dansen }>


ja ik denk dat dat doe maar........ummmm........ik kan niet dansen Frusty dus dat gaat niet lukken, en denk je niet dat als ze hoort dat als ik VIP tickets heb, dat ze zal zeggen dat ze mee gaat, en doen alsof ze me leuk vind (terwijl het niet waar is), aleen omdat ik de tickets heb??

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:55

mja.. daarom zou ik dat ook niet zo zeggen Lachen
Dat zeg/doe je pas als je daar bent "oh ja.. we zijn vip, vergeten te vertellen Haha!"

Enne.. niet kunnen dansen? Hmmm.. mja, dan wordt het maar kansloos aan de bar hangen jongen Tong uitsteken Tong uitsteken Nee hoor Lachen Gewoon lekker slap ouwehoeren, maak haar aan t lachen. Als je haar ziet als je haar ophaalt 'hej wat zie je er leuk uit!' zeggen ensow.

All your horses are belong to us! Knipoog

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:25

Gewoon flink slijmen carlos *LOL* Dat werkt altijd wel, maar dan niet zo hard slijmen dat het opvalt natuurlijk!

Ik zou ook voor die VIP-tickets gaan, maar dat komt denk ik vooral door het woord VIP.
Als je verlegen bent, zou ik voorstellen om naar de film te gaan (--> donker, dan valt je rode kop niet op *LOL* ) en daarna nog wat te gaan drinken. Tijdens de film gaat de spanning er dan al wat af en dan heb je daarna tenminste ook een onderwerp om over te gaan praten.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:15

ik zou gewoon naar de film gaan desnoods gewoon als vrienden en dan steeds vaker met haar dat soort dingen dingen gaan doen (alles wat in je lijstjes staat) kun je haar gelijk beter leren kennen en zij jouw en dan weet je na een tijdje vanzelf wel of ze jouw ook leuk vind (als je een tijdje kunt wachten)
zo is het bij mij en mijn vriend ook gegaan en het heeft wel gewerkt Haha!
owja...de film, ga naar signs schijnt heel eng te zijn kan ze tegen je aankruipen als ze bang wordt Knipoog Tong uitsteken

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 18:45

kijk er is ook nog een ander probleem (denk ik); ze rid dezelfde bus als mij van school naar huis, dus ik denk dat ze wel al een beetje ken, en ik haar ook, ik koop zelfs elke dag een cherry cola voor haar

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:52

Film...
de rest komt wel erg patserig over, denk ik...
ken het meisje natuurlijk niet...

Film? Beetje leuke, niet te diepgaand, maar ook niet te klef.
Leuke comedie ofzo...

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:03

Tja als ze je leuk vind maakt het haar niet uit waar je haar mee naar toe neemt hoor. Maar die VIP kaartjes klinken wel leuk.

En de reden dat je haar niet meeneemt naar de film omdat jij dan moet betalen...... . Zeer fout, jongen.....je moet nog een hoop leren....

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:26

Suzanne F. schreef:
En de reden dat je haar niet meeneemt naar de film omdat jij dan moet betalen...... . Zeer fout, jongen.....je moet nog een hoop leren....
Hehehe, vrouwen mogen ook wel eens betalen, denk aan de emancipatie Extreme duivel Knipoog . Maarre je hebt of geld en geen vriendin, of je hebt een vriendin maar je geld vliegt er door heen Tong uitsteken

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:31

Kan je niet eerst naar de film gaan en daarna nog wat gaan drinken, eventueel in Planet Hollywood. Want als je gelijk naar Pl. Holl. gaat dan moet je ook gelijk praten en een gesprek aan de gang houden, en het eerste uur is altijd zo stressvol, kan je beter in de bioscoop de hele film angstzweten whahahahaa Ohja, neem dan een leuke film, MIB 2 ofzo

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:59

haha nou carlos, had dat dansen maar gezegd, had ik wel met je geoefend *LOL* maar misschien krijg je je tantes zo gek *LOL* nee maar even serieus, als een meisje je leuk vind gaat ze zoiezo met je mee, al ga je bij jullie thuis op de oprit zitten. Ik zou zelf gewoon naar de film gaan, haha en neem dan een film die zij eng vind Lachen hou je me op de hoogte?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:12

Ik zou voor Planet Hollywood gaan Lachen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 22:44

nee niet film das zo normaal iedereen gaat naar de fiom met meisjes waar ze gek op zijn of een relatie mee hebben ik doe zoiets nooit alleen maar 2 keer per week maar dat boeit verder niet! Uhm ik zou naar planet holywood gaan als ik jouw was hoor carlos

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 01:17

auk schreef:
haha nou carlos, had dat dansen maar gezegd, had ik wel met je geoefend *LOL* maar misschien krijg je je tantes zo gek *LOL* nee maar even serieus, als een meisje je leuk vind gaat ze zoiezo met je mee, al ga je bij jullie thuis op de oprit zitten. Ik zou zelf gewoon naar de film gaan, haha en neem dan een film die zij eng vind Lachen hou je me op de hoogte?


nou, jouw op de hoogte houden gaat wel, je vraagt het toch elke dag, en kom me dan maar leren dansen want me tantes zijn niet zo gek, en ik moet het wetuh, want stephy (ja DE befaamde stephy) heeft me al gevraagd om naar een bal met haar te gaan en ik kan niet dansen Frusty en ik weet nog steeds niet waar ik haar naartoe zal vragen Frusty

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:46

Het is allemaal leuk, je moet het zelf weten. Als ze je leuk vind gaat ze toch wel mee. Wat boeit het nou waar je heen gaat? Zolang het maar gezellig is en jullie elkaar beter leren kennen! Lachen

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:39

Je wil er niet te veel geld aan uit geven volgens mij,vindt je haar dan wel echt leuk?het moet allemaal gratis.sorry hoor maar zo komt t over.Kijk je hoeft natuurlijk niet met diamanten aan te komen ofzo,maar je mag je er best voor in zetten

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:22

de VIP kaartjes zijn denk ik zeker wel een goede binnekomer, maarre je moet toch wel wat geld aan je misschien toekomstige meisje uit willen geven???

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:02

Precies, want anders kom je juist misschien wel krenterig over. Ik zou voor de film gaan. Zo is het bij mijn vriend en mij ook gegaan en het gaat nog steeds goed Knipoog
Die andere vind ik een beetje te voor een eerste afspraakje

Het leven is een gebakje!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 14:16

SANEX schreef:
Je wil er niet te veel geld aan uit geven volgens mij,vindt je haar dan wel echt leuk?het moet allemaal gratis.sorry hoor maar zo komt t over.Kijk je hoeft natuurlijk niet met diamanten aan te komen ofzo,maar je mag je er best voor in zetten


aleen maar naar de film gaan hoef ik geld aan te besteden, voor de res krijg ik alles gratis (ik ken mensen),maar sij weet niet dat ik de kaartjes gratis krijg Cool maar ja, tis niet dat k het geld niet heb, tis dat ik niet weet waar, nog steeds niet Frusty

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 15:01

hm, is het nou dan toch alweer stephy? jij weet ook niet wat je wil Tong uitsteken ik zou toch voor de bioscoop gaan hoor als ik jou was, maarja je moet het zelf weten vraag sergio even om advies ofzo

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 15:11

Ik zou ook zeggen naar de bios. Laat je ons nog ff weten hoe 't gegaan is? Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 15:12

nee niet stephy deze keer, en ik ga sergio niet voor advies vragen, hij is een SENIOR (laatste jaar) die met een FRESHMEN (laagste jaar) uitgaat dus dat zal nie helpuh

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers

cron