Uitje met klanten vanuit bedrijf?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Uitje met klanten vanuit bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 16:34

Ik zit de hele tijd na te denken wat ik nou eens met onze klanten moet gaan doen. Ik werk bij een technisch detacheringsbedrijf en wij detacheren dus technisch personeel. Nu ben ik eens aan het bedenken onze 10 grootste klanten ergens mee naartoe te nemen. We dachten al aan een dagje (VIP) Zandvoort, maar zijn er nog andere suggesties. Het gaat dus om voornamelijk mannen van rond de 40 die je iets boeiends moet laten doen een dag lang maar wat ook weer geen vermogen moet gaan kosten. Wie weet er wat?

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:42

Karten? Dat is zelf doen, daar houden stoere mannen wel van. Geen idee wat het kost trouwens...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:52

Ik werk tegenwoordig als intermediair tussen bedrijven die detacheren en de bedrijven die mensen nodig hebben. Hij heeft een groot netwerk, dus als jullie bedrijf nog wat aanvragen heeft, stuur me dan een PB! Knipoog

Moet je uitje in dit seizoen zijn? Anders kun je nl een dagje waterpretten: speedboot huren, waterscooters, banaan.
Wij hadden een bedrijf dat netwerk onderhoud deed in de businesswereld. We hadden zelf een boot etc en het was altijd een groot succes. Kerels zijn kerels, of het directeuren of technici zijn! Knipoog Laat ze keten en ze zijn gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:26

In Ossendrecht kun op het PIOG (politie instituut openbare orde en geweld) tegenpartij zijn voor de ME-opleiding.
Lekker de hele dag blokken gooien en rellen trappen Haha!
Tegenpartij: peloton ME, waterwerper, ME te paard en ME met honden.
Je loopt waarschijnlijk wel wat blauwe plekken op maar het is wel spectaculair.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, aniek_joefy, Apacheshadow, Buffelduke, Christina, Danseresje, Eliana, elske_, Eskimo, noviceh, Pellelilly, RuNi, TessaxQuincy en 152 bezoekers