Pff af en toe...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Pff af en toe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 18:10

Zou ik sommige mensen wel ns de nek om kunnen draaien.Ben ik bijv. aan het rijden,zetten ze 2 hindernissen op en springen er maar over 1.Knallen ze bijna tegen me aan omdat ze zijn vergeten 'HINDERNIS VRIJ' te zeggen...Moet ik constant overgaan in stap of omwegen maken omdat er klein grut in de bak losloopt.Of ze zadelen hun pony af in de bak die daar dankbaar gebruik van maakt,weg pony...Het was zo onwijze druk in de bak dat of ik werd gesneden,of ik knalde tegen iemand op.En aangezien jamey onwijs bang is dat een ander paard tegen haar aanknalt of haar een schop verkoopt heb ik besloten het rijden maar voor gezien te houden en wel een andere x te gaan rijden wanneer het rustig is.

Frusty Soms,kan ik sommige mensen hun nek omdraaien }>

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:11

O, vreselijk is dat.....Sommige mensen houden er geen rekening mee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:56

Misschien moet je rijregels eens bij de ingang van de bak hangen.
Kan iedereen het weer eens een beetje ophalen.
Er is eens een topic geweest waar ze aalemaal instonden (linkerhand heeft voorang, stappen op de binnenhoefslag, snellere gang heeft voorang enz.)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:59

Of je gaat op een rustige tijd?

Ik ken een zeker iemand (:D) die altijd of heel laat gaat, of heel vroeg of onder etenstijd.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:37

Gelukkig heb ik de mogelijkheid om, wanneer er mensen rijden die niet opletten, of de bakregels ´negeren´, lekker naar buiten te gaan!
Ben zodoende al een paar weken niet meer in de binnenbak aan het werk geweest, wel jammer.. maar ik rij liever met een ontspannen paard dan dat ik de hele tijd moet opletten welke richting de onverlaat gaat kiezen Knipoog.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:01

Wij hebben het af en toe ook, vooral met die kleine kinderen die echt niet uitkijken!
En als je er dan wat van zegt, kijken ze je boos aan!
Een meisje kijkt echt niet uit, zit altijd om zich heen te kijken, dan roep ik haar naam en weet ze al dat ik wil dat ze voor zich kijkt. Ik ben toch altijd weer blij als mijn paard een goede rem blijkt te hebben *LOL*

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:54

Dat was gisteren de reden waarom ik maar een buitenritje ben gaan maken Shalane ! Werd helemaal gek van al die kids die niet uit hun doppen keken en waardoor ik in Remy's mond moest gaan zitten trekken. Verschrikkelijk!!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:32

Ik had het een paar jaar geleden. Mijn hengst was altijd in de bak prima onder controle te houden (gelukkig). Had je van die meiden in de bak die hun (hengstige ) merrie op de hoefslag, recht voor de neus van mijn hengst, laten halthouden.... Dan was ik altijd weer blij dat mijn hengst het verschil kende tussen zijn dekbit en zijn rij-bit Lachen

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 16:20

Buitenrijden gaat nog niet helaas (nog te weinig vertrouwen in.) De buitenbak gaat redelijk,we hebben er 2.In de paddock van 20x40 staan altijd paarden,en laat Jamey daar nou net superbraaf in zijn.In de andere schrikt ze altijd en zijn we altijd alleen,en dan wordt ze helemaal knetter want het weiland ligt ernaast.

Het was idd vreselijk maudje Verdrietig

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:51

Ik ben blij dat ik een redelijk stuur en een goede rem heb. En ook: wordt het te druk dan ga ik naar het strand of ik wacht totdat het rustig is.
(of andere, minder fijne oplossing: ga ik met regen en harde wind de buitenbak in terwijl de rest binnen rijdt........maar dat doe ik echt alleen als het niet anders kan. Ik hou niet zo van regen)