meeting westernruiters??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

meeting westernruiters??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 14:37

Wie heeft daar zin in?? Ik woon in het schoone en in 1 keer door te gassen Leersum in de prov utrecht!! Haha!
Er is bos zat dus we kunnen zeker lange ritten maken!! Er is plek voor de trailers alleen geen stal beschikbaar, maar als het en beetje weer is maakt dat niet zoveel uit!!
Wie wil er mee, en wanneer is en geschikte datum??? Suggesties, ik vind het namelijk wel leuk om met meer westernruiters in contact te komen!!

Groetjes marielle

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:45

Ik heb geen trailer, maar wel de Veluwe als achtertuin Haha! . Dus waarom niet een paar kilometer doorgassen... Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:00

Lijkt me ook erg leuk, alleen...ik heb geen paard!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:03

wel een paard maar geen trailer Huilen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 15:19

sjongejonge... jeetje zeg!! hier moet toch wat op te verzinnen zijn.
XoNo als je je netjes gedraagt mag je sunny wel uitproberen, ik heb nog twee andere die ik mee kan nemen!! haha..
Voor de rest moeten we er wel wat op verzinnen.
Sugermiss kan je niet samen met Jolanda komen?? Jullie wonen toch redelijk dicht bij elkaar??? Tenminste als jolanda zin en tijd heeft!!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:45

Jolanda rijdt niet graag buiten, maar misschien kun jij haar overhalen Schijnheilig
Verder is er bij mij op de hoek voldoende parkeergelegenheid voor ong. 10 trailers Cool en je zit dan direkt op de hei (100 km ruiterpad en de 'normale' zandpaden Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 16:08

Waarom rijdt die niet graag buiten dan?? Ik ga het wel even proberen natuurlijk!! Knipoog Maar als je bij ons in het bos gaat rijden dan kunnen we ergens stoppen om een ijsje te eten Haha! Haha!
haha even een concurentiestrijd waar de meeste voordelen zijn!! goed, maar we moeten even kijken hoe we dit gaan oplossen! Ik heb namelijk geen tweepaards trailer, dus ja dan kan ik geen paardje meenemen voor XoNo!!
Dus enig idee??? Iemand anders nog een idee, gooi het in de groep... *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:15

Bij ons kun je op meerdere plekken ijs eten (ik kan er zo al 3 opnoemen Haha! ). En wij hebben bos én hei.
2.0 voor mij Cool

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 16:38

potverdorrie, bij ons ehhh kan je ook een pataje eten hoor!! haha, midden in het dorp!! ach ja ze zijn het wel gewend van mij dat ik af en toe langskom op sun voor een milkshake ofzo!!
maargoed oke je hebt gewonnen!!! Hoe gaan we dat regelen??!! Heb jij nog paarden over?? Dan kom ik gewoon alleen met sunny en kan ik XoNo wel ophalen van het station ofzo?? Sorry XoNo we zijn alles al aan het regelen hoor!! Mocht je nog in willen brengen want anders is alles al geregeld!! haha, nee hoor!! doe een gooi wanneer kunnen jullie??

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:25

Als je de hei op zijn mooist wilt zien, moet je snel komen. Nu is de hei nog paars, over 2 weken is dat bruin.
Dan is de ijsman er waarschijnlijk ook niet meer Vingers aflikken en wordt het meer tijd voor warme chocolademelk (mag een dropje rum in Haha! )

In principe heb ik 2 paarden, maar daar ga ik liever niet in clubverband mee weg. De dames hebben zo hun eigen karaktertrekjes Haha!
Alhoewel gezien het aantal reactie is 3 nog niet echt een club Haha! en Xono heeft nog iets te goed (BTW je weet dat hij iets heeft met lekke banden hè Clown )

Even kijken wat kan ik nog meer opvoeren als pré:
-echt hekken (niet die makkelijke dingen zoals op een wedstrijd) Haha!
-buiten bos/hei hebben we ook zandverstuivingen en vennetjes
-grote kans op wat wild
-diverse pannekoekrestaurantjes

Het is nu minstens 5.0 voor mij *LOL*
Zal ik een link naar western plaatsen, misschien krijgen we dan wat meer reacties.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:30

Had ook wel mee gewilt als ik 'n paard had gehad Verdrietig

Roelie
Berichten: 60
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: barneveld

buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 20:51

hoi hoi

Als ik vrij heb . wil ik wel mee.
Ik heb maar 1paardje kan dus niemand een ander paardje uitlenen.
Als jullie het weten hoor ik het wel

groetjes roelie

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:02

tja ik zou ook wel meewillen...........maar ik heb ook geen geschikt paard

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:36

Waren er daar in de buurt geen paardjes te huur? Had geloof ik zoiets gehoord en als jullie er wat vanaf weten, wat kost dat dan/

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 22:21

youngster schreef:
Waarom rijdt die niet graag buiten dan?? Ik ga het wel even proberen natuurlijk!! Knipoog Maar als je bij ons in het bos gaat rijden dan kunnen we ergens stoppen om een ijsje te eten


hoi,

nee... dat gaat niet lukken Haha! heb in m'n leventje teveel buiten gereden... bah... sorry hoor.... Knipoog ben dus meer een 'bak' ruiter geworden.
Maar weet je wat?
Als jullie een buitenrit gaan maken en een ijsje gaan eten... wil ik wel komen om een ijsje mee te eten en evt. wat paarden vasthouden ofzo... Knipoog
Moet er wel iemand een mobieltje meenemen, zodat ik weet hoelaat jullie 'ongeveer' arriveren bij de ijscoboer Vork

Ik hoor het wel

groetjes Jolanda

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 23:08

Ik wil best wel een keer op de Veluwe rijden. Ik sta in Castricum (NH) en heb plek voor een extra paard op de veewagen, dus als er iemand interesse heeft om mee te rijden laat het even weten. Dat eind rijden in m'n eentje is ook maar saai, en we delen de brandstofkosten.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 23:22

Leuk idee!!! Alleen wel een heel eind rijden met het wagentje, Karin!
Hoe lang is het ongeveer rijden SM? (80 km per uur dan he Haha! )

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 23:28

We kunnen natuurlijk ook een strandrit doen......... Haha!
parkeerplaatsen zat, ijs, friet of een pannekoek, kilometers zand en duinen, wilde meeuwen en konijnen, het mooiste vergezicht..... Cool }>

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 23:32

Lijkt me wel leuk, ik heb een trailer en een paard, dus dat is wel handig.
Alleen zit ik de komende weekenden volgeboekt met wedstrijden!
Hoelang is het eigenlijk rijden vanaf Friesland?
Ik weet nl. niet precies waar je op de Veluwe zit!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 06:44

Als het op een dag (datum) is dat ik kan voel ik er ook wel wat voor. Maakt mij vrij weinig uit waar het is, ik ben overal voor in. We kunnen b.v. ook nu over de veluwe gaan en op een later tijdstip een keer over het strand, want daar voel ik ook wel wat voor (of mijn paard het met me eens is???).
Ik heb maar 1 te berijden paard, dus een extra paard kan ik niet meenemen.

Btw de Lage Vuursche is ook niet te versmaden, bos, hei, verschillende restaurants waar je je paarden kunt stallen en je rijdt ook nog eens door het kroondomein van ons koningshuis *LOL* Nu verdien ik toch ook punten nietwaar SM? Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 09:28

Ik ga in oktober mee met de ponyclub waar me zusje bij zit, naar het strand!
Op zich kan ik wel wat regelen (hulp is altijd welkom!!) Er is in schevingen een restaurantje waar je wat kan eten en waar de paarden binnen vast kunnen staan en even kunnen bijkomen!! Meyendel heet dat.
kijk maar eens op www.meyendel.nl
Ik hoop dat we wat kunnen regelen!!
Sugermiss jij hebt gewonnen hoor Tong uitsteken !! haha dat win ik niet!! Wat heeft XoNo dan met lekke banden??? volgens mij heb ik iets gemist!! Verward
Groetjes marielle!!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:14

Vera: volgens routenet is de reistijd (met vrachtwagen/aanhanger) 1 uur en 12 min. vanaf Zaandijk.
Jannie: vanaf Leeuwarden (gokje) tot Ede is 2 uur en 9 minuten (ook vrachtwagen).
Roelie: jij zit in de buurt dus je kunt altijd makkelijk mee Lachen
Monnik: Lage Vuursche is idd erg mooi, maar dan heb ik een probleem (geen trailer) en ik denk dat de meesten hier al tevreden zijn met de 'gewone Veluwe' Lachen

Is het mogelijk om op korte termijn iets te regelen, komende zondag zelfs of anders volgende week zaterdag of zondag??
Komende zaterdag zou ook kunnen maar dan moet Colinda mijn OF op de hei uitproberen Haha!

Youngster: Meyendel ken ik, heb daar jaren met tuigers (Chardon)rondgecrosst Cool Heerlijk na afloop warme choc (met rum dus Haha! )
En de laatste keer dat Xono bij mij in de auto zat kreeg ik dus een lekke band Knipoog

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:48

Ik zou zondag wel kunnen. Of het weekend daarop.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 11:08

volgende week zondag zou ik misschien wel kunnen!! Dan moeten we even kijken wie er nog meer kan die dag!!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:43

Sugarmiss schreef:
ger)Komende zaterdag zou ook kunnen maar dan moet Colinda mijn OF op de hei uitproberen Haha!


De OF uitproberen ja ! Cool op de hei? Lips are sealed Lips are sealed Extreme duivel

Maareh.... youngster; of ik nog ideen heb?

Ja, hier komt ie;

Is het geen idee om vanaf ons vandaan te starten?
Bij ons zijn volop mogelijkheden om uit te rijden, eventueel naar een zandverstuiving, door het bos... naar de hei.
Sugarmiss weet alle routes denk ik wel Verward Knipoog

Als jullie dan terug komen, zorgen wij dat de friet pan e.d. aanstaat... Vork
En ijsjes kan ook wel geregeld worden Party!!

En wie weet... doen er dan nog een aantal mensen v. onze stal mee ! Knipoog


Ik hoor het wel,

groetjes Jolanda