Udinde had een ongelukje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde had een ongelukje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 08:48

Een 2 bij 3 cm. groot, blauw ongelukje. Op mijn bovenarm *LOL*

Het arme ding, ze is ZO geschrokken. Ze beet me namelijk, opzettelijk. Voor de allereerste keer.
We waren uitgebreid aan het knuffelen. Zo heerlijk, ze had jeuk op haar voorhoofd en dat was ik even aan het masseren. Oortjes op half zeven, oogjes net niet dicht. En dat alles op een hele vroege zondagmorgen in een waterig zonnetje. Zelfs de meeuwen hielden zich stil.

Staan wij saampjes zo wat te dromen, komt mijn vriend er tussen door. Wat een stoorfactor!! Knipoog
Ik kijk naar het andere paard, want die had inderdaad een rare wond (oude wel te verstaan) op zijn been.
Op het moment dat ik de andere kant op kijk, wordt Udin wakker en denkt:
"verdorie, wil jij je aandacht even bij mij houden??? Je bent hier voor mij en je bent mijn baas! Kriebelen, daar ben je voor!"
Hoezo groot ego *LOL*

En voor ik het wist had ik tanden in mijn arm. Een snelle actie en zij had een harde klap.
Daar stonden we dan, zij met een zeer wang, ik met een zeer schouder, ieder met open mond zich af te vragen wat er net gebeurde *LOL*

Het was zo schattig, ze wist even helemaal niet meer wat ze moest. Als perfecte camouflage actie ging ze maar wat gras eten. 1 oor en 1 oog strak op mij gericht, want wat moest ze nu doen??
Heel voorzichtig weer dichterbij komen en toch proberen heeeeel verschrikkelijk lief te kijken.
Ik heb haar heel even genegeerd en klaar!
We waren weer vriendjes. Die gekke Udinde, ik hoop maar dat ze van deze klap wat geleerd heeft.

Ze blijft toch een beetje een dochter van haar moeder Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 08:57

Hahahaha wat herkenbaar!
We hadden ongeveer net zo'n verhaal op de manege bij een veulen, ja ze moeten echt leren haha.
Wat zal ze beteuterd gekeken hebben! Tong uitsteken

Iets heel anders over bijten: ik ken een pony die bij de eigenaresse altijd nogal bijterig is.
Niet echt doorbijten, maar wat happen en dreigen tijdens aansingelen, poetsen wanneer hij geen zin heeft, hoeven krabben dat te lang duurt, etc.
Dus kreeg hij een keer een elleboogstoot toen hij tijdens het hoevekrabben door Dorinepien weer wilde bijten in mijn jas.

Meneer stond zó stil bij de andere drie hoeven!!! Schijnheilig
En ondertussen 'Braaf' en een aai als ik een hoef neerzette...
De eigenaresse heeft het niet gezien, jammer.
Want die pony probeert nu weer opnieuw in haar jas te happen tijdens hoeven uitkrabben... tja.

Maar van Udinde een leuk verhaal hoor!
En dat ze op haar moeder lijkt, ach.. daar zitten ook voordelen aan.
Moeder is stapelgek op Jantina, en dochterlief ook! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:42

Hihi als alle dochters de nukken van hun moeder hebben, heb ik nog wat te stellen met die van mij.... Al weet ik wel dat Voice nooit zal happen als ik haar een kus op haar koppie wil geven...die wil alleen maar aandacht aandacht aandacht!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Re: Udinde had een ongelukje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:43

jantina schreef:
Het was zo schattig, ze wist even helemaal niet meer wat ze moest. Als perfecte camouflage actie ging ze maar wat gras eten. 1 oor en 1 oog strak op mij gericht, want wat moest ze nu doen??
Heel voorzichtig weer dichterbij komen en toch proberen heeeeel verschrikkelijk lief te kijken.
Ik heb haar heel even genegeerd en klaar!


hahaha wat ken ik dat goed!!!
als tinkie stout is en ik geef dr hard op dr lazer dan ineens weet ze ook helemaal niet waar ze moet kijken om toch vergiffenis van me te kunnen krijgen.
die paarden,mooi he dat hun taal zo duidelijk is.....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:15

Wat grappig, wat kunnen ze dan leuk kijken he. En ze weten heel goed dat ze fout zitten.
Zo is Tiko een tijd terug ook heel vervelend geweest, en nij maakte zich echt niet druk over wat wij ervan vonden. Maar hem op stal zetten en negeren, was toch wel een heel erge straf *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:27

Niet alleen met jonge meiden hoor. Ook met oude heren. Voltrack heeft zo'n hengstenhap eigenschap. Vreselijk irritant, maar als hij zijn tanden gebruikt, dan krijgt hij me toch een oplawaai! Dan kijkt hij altijd of hij mij niet ziet, maar hij zorgt ondertussen wel dat er minimaal 10 cm tussen zijn kop en mijn hand zit, want stel je voor!
Jopie kijkt zodra hij op zijn kop krijgt altijd heel zielig, zo van: maar zó bedoel ik het helemaal niet? Kusje? KUSJE! Als ik echt kwaad ben dan komen ze echt in geen straal van 10 meter, want dan weten ze precies dat ze het niet meer goed kunnen doen. Hoewel Jopie dan toch meer moed heeft dan Voltrack en in no time met zijn allerschattigste gezicht voor mijn neus staat om te knuffelen. Voltrack weet niet hoe dat werkt, vergeven, dus die zie je echt niet schattig doen, die geeft je eerder nog een trap na. maar hij weet wel precies wanneer hij heel erg dichtbij is, dan sla ik hem opzijn buik, en dat is voor hem heilig, dus dan is het echt ruzie. Het mooie is dat ik altijd win, en dat hij dus precies weet dat hij echt niet raar moet doen en gewoon slikken. Ik vind dat wel mooi, zo'n arabier die even giga op zijn teentjes getrapt is...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:17

Geweldig! Hoe je het beschrijft ook zo mooi Haha!
Je beschrijft het zo mooi dat het meer een leuke dan een slechte ervaring is *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 18:22

hmhm, het was ook eigelijk niet een slechte Haha!
Omdat ze er zelf ook van schrok, zeg maar. Ze is gewoon een lieverd.
Een keer is de eerste keer, expres of niet expres. Dit was expres, maar ik denk dat ze het niet zo snel weer zal doen, *LOL*