@ de uni!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

@ de uni!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 11:59

Ik sta nu in de rij voor de boekenverkoop en wat doe je dan om de tijd te doden? Juist! Bokken! Beetje kansloos en er zijn volgens mij tig mensen die over mijn schouder meekijken, maar ja, je moet natuurlijk elke aangelegenheid met open armen aangrijpen! Haha!
Alles gaat prima. Kom vandaag voor het eerst op de Uithof voor mijn allereerste college, ben ik in de collegezaal, staat daar heel groot op het bord dat de colleges van deze week nog niet doorgaan omdat nog niet alle boeken er zijn Boos! Aargh!
Naja niets aan te doen, voor niks heel vroeg opgestaan vanmorgen, beetje jammer. NU dus maar even boeken kopen en snel weer in de rij gaan staan want ik ben bijna aan de beurt!
Snel komt er wel weer een update!

Liefs!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:11

Hee Doree, blij dat alles goed gaat met je, have fun daar in het verre *ahum* Utrecht!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:16

*grinnik*

In de rij voor de boekenverkoop, volgens mij weet ik dan wel waar jij dat berichtje hebt getikt. Alleen stond er in mijn tijd nog geen pc met internet waar je dan ff kon gaan Bokken. Haha!

En dat de colleges niet doorgaan omdat niet alle boeken er zijn? Tsk, in mijn tijd gebeurde dat niet hoor. Maar ja, ik ben dan ook al heel oud. Schijnheilig Haha!

Binnenkort een keertje bijkletsen in U., Dorée? Lachen