Uitslag scan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Uitslag scan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 12:41

Ik heb vorige week vrijdag dus een scan laten maken, en heb vanmorgen de uitslag gekregen. En ik ben heel erg blij, want ze hadden het letsel erger verwacht, maar op de scan bleek het mee te vallen! Met name de beknellig. Nou merkte ik dat van het weekend al, mijn benen voelden haast weer normaal. Ik heb ook best wat gedaan in het weekend, wat schoon gemaakt en paardje geborsteld met de nodige assistentie, en het ging aardig. De dokter was hier niet echt blij mee, omdat het slikken van zware pijnstilling een vertekend beeld geeft. Dus dat moet ik nu gaan minderen, en op geleide van de pijn mag ik dan wel een beetje lopen. Operatie is voorlopig (gelukkig) van de baan, maar moet wel veel rust houden Misselijk en krijg een soort van brace. Verder therapie, en kijken hoe het zich dan verder ontwikkeld. Maar het sleutelwoord voor genezing is toch wel rust, dat is zal voor mij de grootste kwelling worden. Maar goed, ik ben jong, sterk en de genezing zal hopelijk wat vlotter verlopen. Alleen paardrijden zit er de komende maanden niet in helaas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:21

Gelukkig dat het meeviel, alhoewel het natuurlijk nog erg genoeg is. Rust is inderdaad niet wat je graag wilde horen, toch hoop ik dat je een beetje naar die dokter luistert en inderdad rustig aan doet. Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:03

Nou dat is dan in ieder geval positief!! Doe alsjeblieft rustig aan, anders hou je er misschien levenslang problemen aan over! Hou je haaks!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:09

Gelukkig maar meis, hopen dat het herstel een beetje meevalt!