Fotoranglijst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Fotoranglijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 10:04

Is Kim (Nimber) met haar Grunningers degene die het meest is gefotografeerd op Bokt of zijn er die het van haar winnen??? *LOL*

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:40

ik denk dat ik met magned ook erg dicht in de buurt kom Haha!
en passion van boogiegirl

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:51

Eigenlijk moet je het 'objectiever' bekijken.
Dat wil zeggen:
door hoeveel verschillende mensen is het paard gefotografeerd?

Want ik kom wel eens een topic tegen waarbij een meisje voor de zoveelste keer binnen een maand tijd foto's heeft geplaatst van haar pony.
Dus verschillende topics: Vlekkie in de wei, Vlekkie net gewassen, Vlekkie tijdens de wedstrijd, Vlekkie in 't bos, Vlekkie op straat, Vlekkie met bokker Truusje, Vlekkie en de hoefsmid...

Dan kan ik op 't laatst Vlekkie uit m'n hoofd uittekenen. Boos!
Nee dan vind ik 't leuker om te kijken of:
welk paard er 't meest origineel op staat (is geloof ik al een keer gedaan), of welk paard door de meeste mensen is gefotografeerd. Lovers

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:04

Ik heb een beetje een rare vraag maar op welke site kan je allemaal gratis je foto's neerzetten?? Ik heb namelijk nu al een site via msn en via webshots maar alle ruimte daarzo is vol Verward en ik heb nog zoveel foto's...
Hopelijk snel antwoord

Neeltje

Waarschijnlijk hoort deze vraag hier niet maar kan je hem toch laten staan operator?? Als er antwoordt is dan verwijder ik hem zelf wel..

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 12:06

Gewoon een nieuwe site aanmaken op MSN onder een andere naam en emailadres en dan op je oude site een link plaatsen. Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:08

Whahaha ja Dorine, klopt!
Ik vind het dan ook leuk om een paard in totaal verschillende situaties te zien. Vorige week is Honeybee hier geweest om foto's te maken van mij en Tinka. Omdat het dressuur-rijden nog niks is, vond ik het ook niks aan om daar foto's van te hebben dus hebben we een mooie omgeving uitgezocht en zijn lekker onderweg foto's gaan maken. Die vind ik persoonlijk ook veel leuker om te hebben dan foto's in de bak waarop het paard toch niet leuk loopt.
Van IJsco heb ik ook elk haartje wel op de foto staan Haha! maar heb ze niet allemaal op bokt gezet, hoewel ik ze zelf allemaal leuk vindt.
Zo vind ik de Lodewijk-foto's ook altijd leuk, inderdaad ook door andere mensen gemaakt, tijdens een Groninger-meeting, op het Loo of op buitenrit of wedstrijd. De ene keer gemaakt door een bokker, de andere keer gewoon door Arnd Haha!

Wie volgens mij ook erg vaak op bokt heeft gestaan is Pinky Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:10

haha tja Bolle ik heb gewoon veel meetings met mensen met fotocamera's *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:30

en Kim dwingt je dan ook om die Digitale camera mee te nemen zodat je foto's kunt maken van die Grunningers hoor!! Haha!
Ik denk idd dat die platpoten t vaaksts op Bokt hebben gestaan Lovers