Amulet nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Respect
Berichten: 47
Geregistreerd: 19-03-02

Amulet nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 15:54

Wie hebben er een nakomeling van de hengst Amulet? Ik zou daar graag meer over willen weten.


daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:06

ik heb een Amulet x Nurprimus. Kijk even in m'n profiel voor foto's. PB maar even als je meer info nodig hebt.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 17:03

De opa van mijn merrietje is Amulet. Zie profiel voor foto's Haha!

boemel

Berichten: 8359
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:23

Mijn vorige paard was een Amulet. Ik had hem hoofdzakelijk als recreatiepaard gekocht, maar daar was hij absoluut niet geschikt voor.
Hij was ontzettend kijkerig en wilde ook echt niet langs "spannende dingen". Verder was hij vrij zenuwachtig in de omgang. (altijd lopen in zijn stal, niet goed stilstaan met poetsen, uit de bak springen, etc.

Hij kon wel erg goed lopen, maar je moest hem echt 7 dagen per week heel geconcentreerd rijden. Omdat ik daar de tijd niet voor had en eigenlijk ook wel eens zin had in een lekkere bosrit heb ik hem verkocht.

mylittlepony
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 17:23

Ik ken een Amulet x Boreas en dat was een flegmatieke bok en kon super lastig zijn bij ruiters die hem niet durfde aan te pakken. Bleef iedereen uitproberen.

d3am
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: stokkum

nakomeling van amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:19

ik heb een amulet x rex magna!! Hij is heel braaf maar, hij is wel een beetje onrustig op stal! Onder het rijde is hij beetje kijkerig maar valt wel mee , je moet wel lef hebben.. je moet vooral consequent zijn! ik heb hem nu 10 maanden en ga zo indoor starten ik kreeg hem toen was hij net ingerede!! spri en dre gaan supper

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:26

Ik ken drie amulet nakomelingen. Eentje is inmiddels overleden aan koliek (was wel een zeer veelbelovend paard). De ander is een e-pony geworden (beetje hittepetittig typje) en de derde staat net drie weken bij ons op de stal. Maat klein paard, bruin, goede gangen...Is meer een dressuurtype om te zien...Als ik tijd heb zal ik een digitale foto voor je maken...


Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:28

Ik heb 4 jaar een Amulet X Julio Mariner gehad. Echt een karakter paard. Wel eerlijk. Kon OVERAL uit ontsnappen. Ik was er M springen en L dressuur mee. Echt een springpaard had ook geen plezier in de dressuur. Echt wel een wat zwaarder volbloed type kort sterk voorbeen wat langer achterbeen en een enorme kont laag ingezette hals.
Wel 100 % rontgen & klinisch goedgekeurd. Springt nu nationaal in Spanje.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 bezoekers