Verslag Sonnega --> 1e keer L1.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Verslag Sonnega --> 1e keer L1.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 15:25

Vandaag was er een ponyconcour in Sonnega waar ik aan mee deed! Vandaag starte ik voor het eerst L1. Nouja eigenlijk speel ik wel een beetje vals want vlede week had ik ook al een keertje L1 gestart maar das onderling dat telt niet Tong uitsteken
Om half 6 opstaan Slapen Want ik moest de roosjes nog maken bij Melano, gisteravond had ik al vlechtjes gemaakt enzo. Om kwart over 7 vertrokken we hier want om 8 uur kon je het parcour verkennen voor het springen en het was een iets korter dan 3 kwartier rijden. Wij daar om 8 uur en eventjes gemeld en toen het pracour verkennen. Het parcour was eigenlijk heel makkelijk, heel overzichtlijk, je kon steeds de hindernis zien waar je heen moest dus dat was wel even oke Cool Toen ik het parcour wel wist ging ik weer naar de trailer en op me gemak Melano gepoetst omdat ik om 10 uur pas me eerste proefje moest rijden (dressuur dus). Dus Melano even later opgezadeld. Ze is altijd zo braaf en zo rustig Lovers Ik zat er om 10 voor half 10 op dus had nog genoeg tijd om in te rijden. Melano liep wel lekker netjes naar beneden en geconcentreerd, hehe. Had het wijken nog eventjes geoefend en dat wou niet zo erg op de rechterhand Frusty maarja ik maakt het beste er maar van. Toen moest ik me proefje rijden. Tging wel lekker en sommige dingen deed ze heel goed en sommige dingen gewoon wat minderen wat beter kan. Het wijken op de rechterhand ging niet echt ze reageerde gewoon niet op me been, ga ik nog eventjes goed mee trainen thuis. Ik was er opzich wel tevreden over me proefje maar wist bijna zeker dat er het geen winstpunt waard was. Toen moest ik een kwartiertje wachten voor me tweede proefje. Toen opeens hoorde we door de luidsprekers "wilt Amy van Kuler van de Lelyruiters zich melden bij het springen want ze is nu aan de beurt". Ik schrok me dood en ik d8 dat het niet klopte want er was uitgerekend dat ik om ongeveer half 11 moest springen (om de startlijsten stonden er geen tijden bij alleen welk nummer je bent). Nou fijn was dat dan en ik vroeg aan de ringmeester of ik me proefje niet zo mocht rijden en dat was goed en ik ging als een speer naar het springen. Toen ik daar kwam ekon ik nog wel starten maar als ik iets later was geweest kon het niet meer, fijn geregeld was dat dan Frusty Snel me peesbeschermers en strijklappen om beugels gaatje korter gemaakt en maar gaan. Heb dus niet kunnen inspringen! Toen het parcour springen, ging wel goed alleen bij de dubbel, de 2e daarvan weigerede melano, doet ze altijd bij een dubbel moet ik nog eventjes op trainen! Verder foutloos maar ik was buiten de tijd --> 5 strafpunten helaas net geen winstpunt. Pff wat een gestress was het! Ik ging weer snel naar dressuur omdat ik nog me 2e proefje moest rijden. Toen ik daar weer was was er net iemand klaar met z'n dressuurproef in de ring die ik moest dus kon gelijk weer beginnen. Peesbeschermers af, dressuurzweep en hup daar ging ik weer. Had nog wel me springmaat met me beugels maarja tmoest maar. Over deze proef was ik wel tevreden. Vond hem zelf beter gaan dan de eerste alleen melano ging een beetje hard in galop door het springen kwam dat dus. Het wijken op de rechterhand ging trouwens nu wel goed! Pling Melano afzadelen en op de trailer gezet. Toen gingen we weer naar het wedstrijdterrein war de uitslagen hangen enzo en nu de uislag:
in me 1e proef: 158 punten
in me 2e proef: 156 punten!
Ik kon het niet geloven 2 winstpunten gelijk! Had het echt niet verwacht!Nog eventjes wat gedronken en me vader nam een pataties, hehe maar ik had geen trek. Ze haden dara zo handig beeldscherm waar je de punten op kon zien en je kon gelijk zien of je prijs dan had. Nou helaas had ik geen prijs maar ik zeg maar altijd "Beter een winstpunt en geen prijs dan een prijs en geen winstpunt". Natuurlijk is ene prijs wel altijd leuk maar ik ga wel voor de winstpunten. Toen weer terug gelopen naar de trailer met me coupons. Melano nog eventjes gedag gezegd en gingen we weer naar huis. Lachen twas een erg leuk concour jammer van het springen dat dat zo gelopen was maar verder was het gewoon heel cool Party!! Ook erg druk maar das juist leuk! Party!! Ben weer heel erg trots op mijn lieve pony Lovers


Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 15:31

Gefeliciteerd met je eerste winstpuntjes in de L1 Amy !

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:27

Goed hoor eem!! Gefeliciteerd! Super, gelijk 2 winstpunten Pling Pling Pling

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:47

Wauw!

wat een debuut, super hoor!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:06

Hey wat leuk, ik ben gisteren (zaterdag) op wedstrijd geweest in Sonnega, maar dan bij de paarden!

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:43

heeyy

goed zeg!! Gelijk 2 winstpunten Party!! En springen was toch ook netjes? De mijne wou de eerste keren ook nooit de dubbel springen Tong uitsteken

gr linda

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:24

Wauw goed man! Gefeliciteerd met je 2 winstpunten!
Binnekort gaan we een mker samen he?

Groetjes!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:56

Hee, super hoor! Gefeliciteerd!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:48

Jaja Amy gaat als een speer!! NOgmaals gefeli en ik ben supertrots op jou en melaantje!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:20

Wat goed Amy!! Op naar de L2

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:34

Geweldig hoor! En dus ook van harte gefeliciteerd! Jammergenoeg heb ik je niet gezien. Ik was er dan ook 's middags toen de paarden moesten rijden. Laat even weten wanneer en waar je weer moet rijden. Knipoog

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 17:08

Honeybee schreef:
Geweldig hoor! En dus ook van harte gefeliciteerd! Jammergenoeg heb ik je niet gezien. Ik was er dan ook 's middags toen de paarden moesten rijden. Laat even weten wanneer en waar je weer moet rijden. Knipoog


Zie [WD] wedstrijden van bokkers juli, augustus & september

En verder bedankt iedereen Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 23:03

Helaas... dan zie ik je niet meer... Verdrietig

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 07:14

Honeybee schreef:
Helaas... dan zie ik je niet meer... Verdrietig

Hmmm jammer, maar in november d8 ik zijn er allemaal wedstrijden in sneek dan ga ik ook weer mee doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers