Wonen in rotterdam,leuk??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wonen in rotterdam,leuk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 10:09

Ik wil waarschijnlijk op mezelf gaan wonen Kusje En ik denk in rotterdam,maar ik weet niet of het wel leuk en betaalbaar is. En ik zoek een studentenhuis, met meerdere studenten, is wel zo gezellig.
En waar in Rotterdam is het,het leukst wonen??

Wie woont er in Rotterdam??

Gr Kat

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:39

Ik woon in Rotterdam,Ijsselmonde.Ik heb het erg naar me zin en de huizen zijn niet duur.Hier in de buur is een winkerlcentrum (Keizerswaard) een groot park.Ik neem aan dat je een paard heb,genoeg stallen hiero!

Kortom kom gezellig naar Rotterdam!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:49

hey
ik woon ook in de buurt van keizerswaard en het is hier echt super heb het echt naar m'n zin hier . En ja je hebt hele leuke rijplekken enzo Haha!
wonen in rotterdam is super Haha!

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:11

Ik woon in Rotterdam (Vreewijk) en ik heb het hier echt wel naar m'n zin!! Je hebt alleen sommige plekken waar 't niet zo fijn wonen is maarja dat hou je in iedere stad wel!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:37

Ik woon ook in Rotterdam en vind het helemaal niets. Ik ben niet zo'n stadsmens, en de boel is hier flink vervuild, goor en er zijn meer mensen die geen Nederlands spreken dan wel. Nee, ik woon veel liever buiten de stad.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:04

Ik zou nooit in een stad willen wonen, maar je moet kijken wat je zelf wil. Ik woon zelf aan de rand van een plaats met 15.000 inwoners. Ik vind het hier heel plezierig wonen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:47

Ik zou nooit in Rotterdam willen wonen... ik hou niet van de drukte, en Rotterdam is ook een erg criminele stad. Alles is daar duurder, de huizen, en belangrijk: de stalling van je paard! Als ik al kijk naar Xono die dezelfde faciliteiten als ik heeft en het dubbele betaald...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:21

heel mijn familie komt er vandaan, uit verschillende wijken en ik heb maar 1 conclusie: Kwijl
het AD kon ook maar weer 1`ding concluderen: de meest criminele stad in het land!!!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:39

ik ben midden in rotterdam geboren en heb er 25 jaar gewoond.
tijdens mijn schooltijd (ouders woonden vlak bij centraal station) vond ik het een geweldige stad en ging ieder weekend stappen en het is ook een
heerlijke stad om te winkelen. ik werk nog steeds aan de rand van het centrum, maar ben blij als ik 's middags na mijn werk weer naar mijn dorpie kan.
alhoewel, dorpie met zo'n 30,000 anderen ?
wij hebben hier winkels in de buurt, zit met een half uurtje midden in de stad en met 5 minuten sta ik midden in de polder op weg naar mijn knollie, nee mij krijg je niet terug naar rotterdam.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:46

Rotterdam is en verdorde stad met veel teveel allochtonen (die voor onrust zorgen) Teveel criminaliteit en teveel verpauperde wijken. Ik denk dat rotterdam wel 1 van de ergste steden is om in te wonen. Eigelijk een soort ghetto vind ik het. Winkelen daar is wel leuk, als je maar zorgt dat je voor het donker weer bij je auto bent. Vind je het ook gek dat die huizen daar spotgoedkoop zijn. Drama dus.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:07

ik woon in barendrecht dat ligt onder rotterdam, ik heb een poos in rotterdam gewoond, ik raad het je af, het is helemaal niks!!! criminelen, buitenlanders (heb ik geen problemen mee hoor, maar ietsje minder zou soms prettig zijn) ik voel me er echt onveilig als ik daar loop, woon nu lekker in een boederij, heerlijk ik ga nooit meer terug naar de stad, leven het plattenland, hoera, hoera, hoera

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:14

Ik heb bijna 20 jaar in Rotterdam gewoond en woon nu bijna 2 jaar in Barendrecht. Ik kan je vertellen dat ik blij ben dat ik niet meer in rotterdam woon. Heerlijk die rust...het is maar net waar je van houdt...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:40

rdam is gaaaaaaf..neeh echt waar,maar tiz wel super druk overal,maaaar heel gezellie, k woon in capelle en ben altijd in rdam!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:48

Naomi schreef:
rdam is gaaaaaaf..neeh echt waar,maar tiz wel super druk overal,maaaar heel gezellie, k woon in capelle en ben altijd in rdam!


haha daar heb ik ook gewoont!!! *LOL* in capelle dan, ben er geboren nou ja boeiend!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 05:44

Hee, ik heb ook in Capelle aan den IJssel gewoont. Zou er zo weer naar toe willen gaan. Ik had het er ontzettend naar mijn zin en mis mijn flatje heel erg!
Diegenen die in Capelle wonen, waar wonen jullie ergens?
Ik zou zelf niet in Rotterdam willen wonen, maar ik ging er wel graag heen om uit te gaan en om naar de markt te gaan.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 08:50

Nou ik weet niet of dat wel zo leuk is ik hoorde vorige week op tv dat er een onderoek was geweest en dat rotterdam de gevaarlijkstre stad van nederland is dus. Denk er toch nog maar even over na

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:01

ik heb 2 jaar in r'dam gewoond. ik heb mijn hele leven in gouda gewoond en mijn vriendin destijds was op zoek naar een woning in r'dam voor haar studie. dus ik mee, want ik was al vaak in r'dam geweest, leuke binnenstad etc.

we vonden iets in noord. al na een maand voelde ik me helemaal niet op mijn plek. te veel (rare) mensen op 1 plek, te groot, niets leek echt. die 2 jaar toch uitgezeten, maar er viel een hele last van me toen ik weer ging verhuizen.

mijn idee: r'dam is een leuke stad om uit te gaan, te shoppen, etc. maar vreselijk om echt in te leven en te wonen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:39

Prima schreef:
. Vind je het ook gek dat die huizen daar spotgoedkoop zijn. Drama dus.


Dit is dus niet waar he. Ja okee, in de echt slechte wijken.
Maar als je in de binnenstad wilt wonen is 4 ton (guldens) voor een 3 kamer appartement HEEL GEWOON!!!!!!!!!!

iedere stad heeft z'n duurderen en goedkopere wijken

nee je moet op bepaalde plekken niet gaan wonen nee.....