afstuderen...brrrrr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 19:40

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerfase op de Pabo. Nog even en dan ben ik juf. Maar ik ben zoals gewoonlijk weer veel te laat begonnen met mijn opdrachten en heb nu nog 2 weken. Ik denk dat het wel gaat lukken, maar het blijft stressen.

Nu wil ik graag weten... ben ik de enige die zo stom is geweest, of zijn er meer onder ons??????

En PLEASE laat me niet de enige zijn.. ik voel me al zo brrrrrr... Gestoord

Remcotje
Berichten: 205
Geregistreerd: 04-02-05

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:42

whaha ik herken mezelf er meteen in; wij moesten voor school een eigen ondernemingsplan maken omdat we zelf een onderneming oprichten.. moest ik de laatste week nog doen en zelf de exploitatiebalans en liquidatiebalans moest de avond ervoor nog.. dus wees niet bang, je bent echt niet de enige Tong uitsteken

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:09

Nee hoor.. Ik kan beter werken als ik er veel druk achter heb zitten, dus laat ook alles liggen tot het laatste moment.. Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:43

Ik moet nog negen weken en dan ben ik als het goed is afgestudeerd, helaas zit ik in een afstudeergroepje wat me niet direct bevalt Boos!

Thirz

Berichten: 579
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Middelburg

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:17

Wie kent dit niet?
Ben ook aan het afstuderen voor mn SPW niveau 4 en zoals ieder jaar loop ik altijd weer te stressen om mn verslagen op tijd af te krijgen! Dus snap je helemaal!
Maar wat is het fijn als je alles achter de rug hebt he! Pling
Alleen nu nog een baan.....

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 18:49

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht voor mijn opleiding fysiotherapie en ik moet zeggen dat ik redelijk op schema lig Knipoog
Ik moet nu wel opletten dat ik zo doorga anders is al de moeite voor niks en loop ik als nog achter Clown

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:38

Hoi,

Ik moet 23 mei mijn scriptie inleveren.
Ik ben optijd begonnen maar soms zit het gewoon niet mee.
Dan is er een dag voorbij en staat er nog niks op papier!

Ik moet nog veel doen, maar ik ga het wel halen!
En tja, die druk is wel handig, want dan doe je tenminste wat ipv bokken ofzo!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:41

pfff hou op, wat ik nog allemaal moet doen voor het einde van het schooljaar, moet ook nog een heel werkstuk maken wat ontzettend ingewikkeld is en ontzettend veel tijd kost en dat moet 2 juni ingeleverd worden, ik kan gewoon de moed niet vinden om eraan te beginnen

Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 13:56

wat een bekende verhalen allemaal. Ben vorige week ontzettend hard bezig geweest en wel opgeschoten. Maar er kwam nog een scoutingkamp tussendoor, dit kamp begon donderdag en was gisteren afgelopen. ga er nu weer een weekje hard tegen aan. Maar bah wat een rotwerk....

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:10

Heb vandaag ook mijn proef scriptie ingeleverd, was daar ook iets (veel Tong uitsteken) te laat mee begonnen, maar heb het gelukkig nog wel op tijd afgekregen Haha!

MotherGoose

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Fightertown USA

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:23

Zelfde probleem hier hoor qua (te) laat beginnen. Ik zit tegen het einde van m'n universitaire studie Informatica aan en over 2 dagen heb ik m'n presentatie te geven (45 minuten praten in het Engels). Scriptie is gelukkig goedgekeurd Lachen. Onder druk presteer je over het algemeen wel beter, maar bij teveel werkt het precies tegengesteld.

Veel suc6 allemaal !

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:50

Ohja, vorig jaar met de SPH ging het bij mij net zo!
Alleen had ik een auto-ongeluk gehad dat de boel vertraagde... Maar waarschijnlijk was ik er sowieso te laat mee begonnen, mezelf kennende.
Ik ben flink door gaan werken (met schema en aftekenlijstje) en alles is toch nog goed gekomen! Ik doe nu de Pabo -TOP Haha!
Heel veel succes, zet hem op!

Paardennamen
Berichten: 2125
Geregistreerd: 30-10-04

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:35

Joh, ik zelfs nog een afstudeeropdracht zien te vinden Rolleyes En dat moet ik nu toch echt gaan doen, zoeken, anders word het helemaal niks met me Tong uitsteken
Je ziet, je bent niet de enige die (te) laat begint...

Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:10

Gelukkig heb ik dat al een half jaar geleden in moeten leveren, dus daar hoef ik niet meer over na te denken. En nu ben ik eindelijk begonnen.... Zoals de meeste zeggen, de druk erachter werkt wel. nog 1 1/2 week en dan moet het klaar zijn.

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:24

Te laat beginnen, niet genoeg aan doen... hou op schei uit!
Heb in totaal bijna een jaar langer over de pabo gedaan maar dat komt omdat toen ik moest afstuderen al volop aan het invallen was (niet slim) dus niet genoeg tijd had. Na de zomer fulltime aan het werk gegaan en als je daarnaast nog al die domme opdrachten moet doen schiet het niet op.
Dus nog even tanden op elkaar, doorzetten en dan heb je over een paar weekjes lekker je diploma in handen.

ingping

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-04

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:42

Ik doe ook pabo, zit eigenlijk in het 3e jaar, maar versnel nu zodat ik nu ook in het 4e jaar zit! Haha!
Soms is t allemaal wel heel erg lastig hoor, van alles regelen en zo...
Ik denk dat voor mij de moeilijkste tijd nog gaat komen, nu ben ik vooral bezig met de 4e jaars modules af te ronden en een onderwerp te gaan verzinnen voor mn scriptie...tussendoor moet ik ook nog ff SO-stage doen.. Clown
Dus allemaal lekker hectisch op t moment...ik zal blij zijn als ik eindelijk in mn LIO zit!

Bianz

Berichten: 242
Geregistreerd: 07-02-05
Woonplaats: Zeeland

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 19:45

Ik kwam dit topic tegen omdat ik ook ff mn afstudeerfrustraties kwijt wilde, maar zie dat er na 9 mei niemand meer is geweest... Verdrietig Ik ga t weer nieuw leven inblazen Haha! Studeer over een paar weken af als fysiotherapeute en vroeg me af of anderen ook tegen t probleem aanlopen dat alles op t laatste moment ingeleverd moet worden, de cijfers gecontroleerd, de laatste boeken geleerd voor t eindtentamen... en het grootste probleem dat ik gewoon niet te motiveren ben!! HELP! Ik zie echt elk vogeltje vliegen buiten en verzin 100 smoezen om maar niets te hoeven doen: wordt gewoon gek van mezelf! Boos! Zijn er bokkers die dit herkennen en tips hebben??? Clown
Groetjes!

valerm
Berichten: 979
Geregistreerd: 21-03-05

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:44

whaha en later als lerares moet je vertellen over tijdplannen Clown Tong uitsteken

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Re: afstuderen...brrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:47

Hou op schei uit ......... ik print net mijn scriptie uit. ( waar ik voor de verandering wel op tijd aan begonnen was maar heb de strengste, lees zeikerigste sciptiedocente waardoor ik steeds moest blijven aanpassen)

Heb het even helemaal gehad met dit gedoe, maar eerlijk is eerlijk ... ben er best een beetje heel erg trots op Bloos

Succes iedereen OK dan!