diddie op shiva

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

diddie op shiva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 12:33

gister kwam desiree (diddie van bokt) naar huizen toeom de enige echte shiva te bewonderen!

toen we daar aan kwamen kregen we ook te horen dat we op fellow mochten rijden.. jippie dan konden we allebei tegelijk rijden..

we gingen allebei zonder zadel.. zij op shiv en ik op fellow..

shiva ging haar natuurlijk eerst uitproberen.. erug leuk haha!

later hadden we gewisseld. shiv was een beetje gek dus ging ik maar crossen met haar maar later wou ik stappen kreeg ik haar niet meer in stap Frusty later ik toch maar weer op fellow. terwijl desiree liep te crossen op shiva ging ik maar uitstappen met fellow, ik rustig aan een lang teugeltje. schrikt fellow opeens, k lig er naast, hooi fellow!!

we moesten het weiland uitmesten. probeerde desiree met een of andere vage hark de drolle opte prikken.. Haha! Bloos

de paardje naar het weiland gebracht en wij naar huis!

kortweg het was wel erug grappig!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..



Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 13:06

Nou zo te zien hebben jullie dikke lol gehad !
Van dat crossen heeft Dees trouwens niks gezegd haha !
En je vergeet te vertellen dat ik zowat de hele dag in de auto heb gezeten om haar heen en terug te brengen. Maar dat geeft niet, als het maar leuk was *LOL*

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 16:31

ke dan voeg ik het nog ffe toe: Pegagus heeft bijna de hele dag in de auto gezeten om diddie naar huizen te brenge. eerst wel ffe zoeken....

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Diddie

Berichten: 197
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:27

haha het was idd leuk siva is lekker breed dus je kan er goed op blijven zitten enu pega nog bedankt en ditta waneer kom je op iwan en kerera rijden ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, BritHittepit, Gigixponys, J30d, laura22, Unicorn79 en 153 bezoekers