Aan alle bokkers en boksters die op ITP komen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Aan alle bokkers en boksters die op ITP komen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 22:38

Ik zou het fijn vinden als jullie de inhoud van [ITP] Lees dit eventjes voordat je een foto plaatst. eens zouden in de gaten willen houden.


Tijdens het moderaten valt mij namelijk het volgende op:

    * Helaas wordt er erg veel gebruik gemaakt van oneliners zoals
    "aah wat lief"
    Het is vast goed bedoeld Scheve mond , maar maak er een zin van en vertel er evt nog wat meer bij.
    Als je [ITP] Lees dit eventjes voordat je een foto plaatst. leest, staat er o.a. in dat oneliners niet zo geliefd zijn.
    Probeer dan ook wat meer dan drie woorden in te typen.

    * Ook is het me opgevallen dat de foto's vaak te groot zijn.
    Het maximum is echt 640x480 pixels. Verklein ze dus eerst voordat je ze upload. Dat scheelt een hoop werk.

    * Gelukkig zie ik ook heel veel dingen die goed gaan hoor! *LOL*
    Ik zie bijvoorbeeld dat er niet zo heel veel foto's gequot worden. Er wordt heel goed gezegd welke foto er wordt bedoeld als er een specifieke foto wordt bedoeld.
    En over het algemeen wordt er ook leuk op elkaar gereageerd.

Mickey
Laatst bijgewerkt door Mickey op 24-10-02 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:28

http://www.gofoto.nl vind ik heel fijn.

de foto's van mijn digitale camera zijn altijd 640X480 dus dat komt goed uit Lachen
op http://www.trivista.com , kan je een heel makkelijk programma downloaden om fotos op een simpele manier te verkleinen!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:25


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:32

pixfun doet het vaak niet, dus die zou ik niet gebruiken..

maar even een vraagje over "Lees dit eventjes voor je een foto plaatst".
er staan in Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet. Als je toch wilt reageren op een foto die je het gezien, doe dit dan via de PB.
waarom mag je in hemelsnaam niet reageren als je het paard bijv. niet mooi vind of er iets anders op te zeggen hebt wat niet helemaal positief is?
een forum bestaat toch uit meningen, positief èn negatief.
een reactie die niet positief is, hoeft niet meteen bedoelt te zijn om iemand af te kraken o.i.d.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 14:09

Iemand hoeft niet publiekelijk afgekraakt te worden. ALs je iets neer wilt zetten wat niet positief is kun je dat op een nette manier neer zetten zonder iemand in de grond te stampen.
En aangezien er helaas toch nog bokkers finaal afgekraakt worden, heb ik dit regeltje er in opgenomen. Tact is niet alleen bij paarden gewenst.

En daarbij als je iets wilt zeggen kun je dat ook via pb doen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:27

Josti schreef:
pixfun doet het vaak niet, dus die zou ik niet gebruiken..

maar even een vraagje over "Lees dit eventjes voor je een foto plaatst".
er staan in Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet. Als je toch wilt reageren op een foto die je het gezien, doe dit dan via de PB.
waarom mag je in hemelsnaam niet reageren als je het paard bijv. niet mooi vind of er iets anders op te zeggen hebt wat niet helemaal positief is?
een forum bestaat toch uit meningen, positief èn negatief.
een reactie die niet positief is, hoeft niet meteen bedoelt te zijn om iemand af te kraken o.i.d.


Volgens mij wordt dat niet bedoeld. MAar er is een groot verschil tussen 'sorry, ik vind het zelf niet echt een mooi paardje' of 'jeminee wat een lelijk beest is dat'' .

Denk dat dat soort dingen eerder worden bedoeld. Je hoeft het lijkt me niet altijd met iedereen eens te zijn.

Zolang je mijn paard maar de mooiste vindt Haha! Schijnheilig

'Paint' it 'Black'

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 17:57

Mickey schreef:
Iemand hoeft niet publiekelijk afgekraakt te worden. ALs je iets neer wilt zetten wat niet positief is kun je dat op een nette manier neer zetten zonder iemand in de grond te stampen.
En aangezien er helaas toch nog bokkers finaal afgekraakt worden, heb ik dit regeltje er in opgenomen. Tact is niet alleen bij paarden gewenst.

En daarbij als je iets wilt zeggen kun je dat ook via pb doen.


daarom zet ik er bij dat een niet positieve mening niet altijd bedoelt is om iemand af te kraken, het is maar net hoe je het brengt.
als iemand om je mening vraagt, moet het toch gewoon mogelijk zijn om te zeggen "dit en dit vind ik niet zo erg mooi of blabla is niet zo erg mijn smaak, maar blabla.."
misschien zou de regel iets aangepast kunnen worden, want het helemaal verbieden gaat toch best ver, zo krijgt de topicstarter ook geen goed beeld en daar is het toch om te doen? (toch niet alleen om te horen "ow jeetje wat ontzettend prachtig")


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:16

Ik ben het wel met Josti eens, kun je die regel niet een beetje aanpassen, want bijvoorbeeld mijn reactie in dit topic : [ITP] foto van het vuurshow-paard is niet echt positief, maar ik vind hem ook niet afkrakerig of de grond-in-stamperig. Of mag dit ook niet?

Kun je van die regel niet zoiets maken als: Als je het niet eens bent met iets, probeer dat dan op zo'n vriendelijk mogelijke manier te brengen en denk er goed over na, zodat je niemand kwetst

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:23

ik vind gofoto ook fijner dan picservice. Dan kan ie het maybe soms ff niet doen, nou dan w8 je ff.

groetjes, elise

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:35

waar kan je dan videotjes uploaden?

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:15

Het lukt me niet om de foto's in mijn profiel te zetten!
Ik heb ze bij gofotos geupload.
Maar hij zegt hier dat het bestand leeg is, en bij en andere manier te groot, maar dat is ie helemaal niet!

Gaia

<3


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 66 bezoekers