Primeur!!!! :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18819
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Primeur!!!! :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 21:08

Ik heb Laura en Iwaldo mogen meeten vandaag. Nou vragen jullie je af waarom nou Boos!. Dit komt omdat arme iwaldo een ijzer af had geslagen en kreupel was. Huilen Hij heeft waarschijnlijk een goede tik gehad en liep dus echt kreupel. Net nu ik de primeur van Iwaldo onder het zadel te zien kreeg. Hopen dat iwaldo snel beter is, dan doe ik nog een poging te komen kijken.

Verder was het heel gezellig met laura en zijn we naar (een veel te dure) vakantie bungalow gaan kijken. Wel heel leuk en mooi maar met vreselijk meubilair en je mocht er niest aan veranderen. Dan zou je het moeten kopen voor 180.000 euro Boos!

Toen zijn we nog langs Ilona met SuperJurga en Superbabe Voice gegaan. wat is die gegroeid!!!! precies der moeder. Haha!

Daarna nog ene bezoekje gebracht aan de Nieuwe Heuvel waar laura en ik nog een vastgerold veulen omgetrokken en wat paarden gekeken. Wat is die Lipizanner hengst Neapolitano gevalles lelijk zeg!!! Misselijk Maar verder was het heel gezellig.

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!



marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 09:10

hihi heb je bachelor nog bewonderd?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 09:49

Jaja samen met Meer 'brandhout' bewonderd op de wedstrijd.. Knipoog Maar wat baalde ik ervan dat Waldo kreupel liep zeg. De sukkel heeft nog nooit een ijzer kwijt gehad in alle 4 jaar dat ik hem rijd. EN natuurlijk als er iemand speciaal voor ons komt kijken is het raak Boos! Maar ach, we hebben lekker met hem geknuffeld en Merilyn heeft maarliefst 3 rondjes stap gezien van mijn tank Haha! Maar het was gezellig idd... beetje jammer van de bungalow (ding had een knots van een tuin en daar stonden maarliefst 3 ieniemienie stekjes in... dus ik zeg vrolijk 'oh de tuin moet zeker nog aangeplant worden..?' 'Nee dat moet zo blijven als dat je het huurt' ahum.) Maar verder was et een leuke paardendag Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 14:31

Neapolitano Capriola F. wel teverstaan Tong uitsteken. Ik ben ook niet weg van die hengst, geef mij die donkerbruine kwijlbak maar.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 14:41

Volgens mij heeft Iwaldo altijd een blessure als een bokker komt kijken! Toen Ilo en ik kwamen had ie een singeldrukking! En we wilden jullie nog wel in actie zien!

Die schimmel is lelijk he? Misselijk

Mer1980

Berichten: 18819
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 09:42

Hihi tsja 'brandhout' had ik gelijk of niet? Haha!

Die schimmel is leijk en staat gewoon keihard te weven op stal met de oren plat in de nek alsof ie me wil vermoorden. We hebben Bachelor niet gezien helaas.

Ik hoop ook dat Iwaldo gauw weer beter is. Het is gewoon zielig dat ie zo kreupel is.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Avatar22, daanbrego, Dandy200, Hobbyhorse, karinmanon, Kashmino, Marlou91, onpaard, paard1970, Rex_Rolfo, shaddy82, Zonnebloem24 en 156 bezoekers