ik mis dr nog steeds

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

ik mis dr nog steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 16:51

Ik lees nou al weer een paar berichten dat paarden worden ingeslapen en zijn overleden en ik denk dan meteen weer aan Nikkie en kan ik het echt niet droog houden.

Ik mis dr elke dag nog ontzettend veel en ik zal altijd aan dr denken...

Ik ben benieuwd waar ze nu is en wat ze zou doen...

Die kleine lieve witte pony...

nikke overleden op 15 juni

Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 20:22

jah je blijft altijd aan der denken

maar je denkt hopelijk wel een de goede kanten terug. het is ook wel goed dat je aan der denkt zo kan je der nooit vergeten.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 17:38

Eey, je moet aan de leuke herrinneringen denken.
M'n geitje is 26 september overleden, daar denk ik ook heel vaak aan. Maar dan denk ik aan de leuke herrinneringen die ik heb aan haar. Ik heb trouwens geen vervelende Lachen. Dus bekijk het van de goede kant.

Nikkie ad veel pijn toen ze koliek had. Toen ze overleden was, had ze heen pijn meer. Ze was al oud, en had een leuk leven achter de rug, en de laatste 4, waarin jij haar hebt verzorgd, waren misschien wel de leukste. Als ze ouder was geworden, had ze misschien ergens anders aan overleden. Misschien was dat wel veel erger geweest. T klinkt hard, maar misschien is het wel beter voor haar.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 17:40

sorry, 't was op 26 juli...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 12:33

tja weet nie wa'k moet zeggen. ik weet hoe je, je voeld.
en het is vreeselijk, maar je moet door en verder. heb je nog een knollie?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 15:32

ik had 2 veerzogpony's Nikkie en Misty...Een meisje is me 2 jaar geleden gaan helpen en die deed dus misty een beetje verzorgen enzo en jah om nou te zeggen neej jij mag misty niet verzorgen nee zo ben ik niet.

Misty staat nou in de wei (dag en nacht) dat vind ze heerlijk ! ze staat nou bij een fjord van 20 jaar en daar kan ze heel goed mee overweg. Die mensen doen niks meer met die fjord dus wie weet komt misty en die fjord wel bij elkaar te staan en dan kan ik altijd aan die mensen vragen of ik die fjord mag doen...Ze doen er niks meer mee...

xx Linnie