Waar ontmoet en maak je nieuwe vrienden??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Waar ontmoet en maak je nieuwe vrienden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 13:49

Zoals jullie misschien al hebben gelezen in mijn andere topic, ben ik bezig om een nieuwe vriendenclub te vormen en ik ben wel benieuwd hoe andere dat hebben gedaan. Ik hoor vaak verhalen over internet maar waar dan?? En andere manieren??

Alvast bedankt!!

Gr Kat


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:46

wat dacht je van Bokt *LOL*

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:10

Idd , spreek eens met een paar bokkers die bij jou in de buurt wonen , af om eens samen wat leuks te doen.Wie weet wat voor leuke vriendschappen hieruit ontstaan.
Bijkomend voordeel ( of niet ? ) is het grootste deel van de Bokkers paardengek is.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:28

in het echte leven gaat volgens mij nog het beste. uitgaan, sporten, stijldansen, etc.

het voordeel van het echte leven is dat je met je gevoel al heel snel kan peilen of mensen je liggen en met internet is dat soms lastiger.

Amor Vincit Omnia

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:35

Idd Bokt! Dat werkt heel erg goed *LOL*

Verder, op school misschien? OF op de manege.

Ik heb mijn beste vriendin op school leren kennen.
Ik kwam als superverlegen en stil meisje op een nieuwe school waar ik niemand kende. Ik was bewust naar een andere school gegaan dan de rest van de basisschool omdat ik daar gepest werd.
In de 2e kwam ik bij Yvonne in de klas terecht, zij rijdt ook paard (op dezelfde manege als ik, maar daar hadden we elkaar nog nooit gezien) dus we hadden iig een gespreksonderwerp Lachen .
Toen kwam ik erachter dat zij op mijn fietsroute van school naar huis en andersom woonde, dus zijn we begonnen met overfietsen. Zo is de vriendschap steeds beter geworden en inmiddels zijn we beste vriendinnen.

Inmiddels heb ik ook 2 hele aardige jongens leren kennen, Bas & Jorrit, die heb ik via Yvonne leren kennen, nouja eigenlijk via haar vriend die natuurlijk ook een vriendengroep heeft, waar deze 2 heren bij zaten. En op de verjaardag van Yvonne waren zij er ook en toen klikte het wel goed. Ik ken hen nu 7 maanden ofzo maar het lijkt net of ik ze al veel langer ken.

Zo ben ik aan mijn beste vrienden gekomen.

Dus als ik jou was: kijk eens goed rond op school, zijn daar geen leuke meiden of jongens waar het goed mee klikt?
Bokt werkt ook heel goed
Op de mange misschien?
Ga je wel eens uit? Daar vind je ook leuke mensen.

Maar ik denk dat het belangrijkste toch wel is, dat het spontaan gaat, dat je niet geforceerd gaat zoeken, maar er wel voor open staat Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 19:41

Wie wil er mijn boktvriendje zijn, ik zit monumenteel namelijk ook zonder vrienden :'(

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 19:48

Wat iedereen hier al zegt: Paardenmensen genoeg en daar raak je al makkelijk mee aan de praat, verder zoek een hobby daar ontmoet je veel mensen, buren ?? en uitgaan natuurlijk ga met een groepje dan leer je die mensen kennen, en via via natuurlijk

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 20:22

Er schiet me nog iets te binnen: Ga wandelen in het park met je hond!! Je staat erverstald van hoe veel aanspraak je wel niet hebt. En als je steeds hetzelfde park kiest zie je steeds dezelfde mensen terugkomen. Iedereen praat graag over zijn/haar trouwe 4-voeter.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 20:45

assie schreef:
Ik heb mijn beste vriendin op school leren kennen.
Ik kwam als superverlegen en stil meisje op een nieuwe school waar ik niemand kende. Ik was bewust naar een andere school gegaan dan de rest van de basisschool omdat ik daar gepest werd.


jeetje, bij mij precies hetzelfde verhaal!

Ik kwam helemaal alleen op de school waar ik nu zit, en heb daar nieuwe vrienden gekregen.
Ga gewoon veel dingen doen waar je mensen met dezelfde intresses kan ontmoeten, en wees vooral niet verlegen! (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van)

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:10

Hoop dat je snel een nieuwe vriendenkring opgebouwd hebt, maar denk wel dat je een beetje te geforceerd ermee bezig bent. Een nieuw vriendje kom je toch ook niet tegen als je ´op zoek´ gaat, ik denk dat je nieuwe vriendschappen ook niet zo in het leven kan roepen. Een andere kennissenkring daarentegen is wel te vinden, blijf op stal eens met wat mensen babbelen, kopje koffie drinken en doe gezellige dingen met elkaar!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:22

In ieder geval een tip: doe niet overdreven je best om nieuwe vrienden te krijgen, dan wordt het zo geforceerd. Afgedwongen vriendschap kan nooit spontaan zijn, er komen dan veel te veel (verkeerde) verwachtingen bij kijken en dan ga je nog harder op je snufferd. Blijf jezelf, verwacht in eerste instantie niet te veel, sta open voor anderen en geef ook wat van jezelf bloot, maar ook weer niet te veel. Vriendschap moet groeien, net als liefde, en daarvoor moet je het de tijd geven. Succes meis!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:54

Ben vooral jezelf! Er zijn al genoeg anderen Lachen ! Je zult zien dat als je er niet te hard je best voor doet, dat het dan vanzelf komt.

Ik had de hoop op vrienden en een normaal leven eigenlijk al opgegeven en toen kwam ik dus Yvonne tegen Lachen .
Ik was tevreden met mijn leven en vriendschappen en totaal niet 'zoekende', toen kwam ik Bas & Jorrit tegen, is ook een geweldig goede vriendschap uit ontstaan.

Ben dus vooral jezelf, ga niet extreem goed op zoek naar vrienden, maar doe gewoon zoals je altijd al doet, maar nu blijf je een keertje wat langer op stal kletsen, bijvoorbeeld over hoe gek dit en dat paard nu weer deed enz Lachen

Je komt ze vanzelf wel tegen! Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:58

op je werk kijk eens hier op bokt bij mensen bij je uit de buurt ??

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:16

Wij gaan gewoon stappen a.s. vrijdag en de boel onveilig maken Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 22:20

Yep cool he!! Heb er echt MEGA zin in.Ik kan je ook voorstellen aan Dj Melvin, Niels van Lock and Load en danny en Dennis van Neophyte, ik heb allemaal met ze gewerkt en ze zijn erg tof en helemaal gek. Haha!

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:21

Ik weet niet of je gaat studeren, maar dan zou je bij een studentenvereniging kunnen. Hoeft niet zo'n ballenvereniging te zijn. Kan ook een sportvereniging zijn of de vereniging van je studie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, Astridhorse, capriz, F_Orumster, furious, gerlienke, Lizz, LouLi, Mo_86, Paardjes83, S_Figo, SannevZ, Slmt9, suikermeisje, YaraNls en 208 bezoekers